RIP aan de nabestaandenquote:
Voorlopig gaat het nog echt nergens over. Het waait een beetje...quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie in NL je al ingegraven in een bunker ter bescherming van God's wraak?
Mijn trein is tot nu toe op tijd, en niet bijzonder vol, tot nu toe gaat het goed!quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie in NL je al ingegraven in een bunker ter bescherming van God's wraak?
Nou ja, ze verwachten nog wel erger....quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Barbusse het volgende:
Dus gewoon ophef om niks, zoals te verwachten was
Misschien krijgen jullie wel dit soort mooie taferelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze verwachten nog wel erger....
Ik als boodschapper zal toch zeker de memo wel krijgen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef Barbusse het volgende:
..zoals een tuinstoel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Als er maar niets van de flat valt, op m'n auto
Vanwege de crisis waren wat herstructureringen in het personeelsbestand om de continuïteit van de bedrijfsvoering te waarborgen helaas onmogelijk te voorkomen. Bedankt voor je inzet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik als boodschapper zal toch zeker de memo wel krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |