Kan je geen duikboot gaan poetsen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:51 schreef Bozz187 het volgende:
Wow er is gewoon letterlijk niks te doen op mijn werk, wordt een Lange dag
einde van de dag pasquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je geen duikboot gaan poetsen?
nope het is vast sanitairquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:18 schreef Kutmanager het volgende:
Lekker aan je pener gaan trekken in de wc.
vast sanitair als in de watertanken zijn leegquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Trek je niets van hun aan, man. Ze weten niets over sanitaire voorzieningen.
haha nee, plus heb je ooit met defensie-internet gegamed?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan ook no life Ghosts gaan spelen Bozz
Hoe moet ik nou ooit met defensie internet hebben gewerktquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha nee, plus heb je ooit met defensie-internet gegamed?
ja geen idee, maar het is laat maar zeggen extreme kutquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou ooit met defensie internet hebben gewerkt
Toch wel genoeg water op zo'n onderzeeër zou je zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Trek je niets van hun aan, man. Ze weten niets over sanitaire voorzieningen.
Luikje open en gaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Toch wel genoeg water op zo'n onderzeeër zou je zeggen.
Het is sowieso heel anders dan hoe ik Cod ervaren heb de afgelopen jarenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
Ghosts.
Misschien wel de beste COD sinds COD 2 of 4.
Zegt genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |