vast sanitair als in de watertanken zijn leegquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Trek je niets van hun aan, man. Ze weten niets over sanitaire voorzieningen.
haha nee, plus heb je ooit met defensie-internet gegamed?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan ook no life Ghosts gaan spelen Bozz
Hoe moet ik nou ooit met defensie internet hebben gewerktquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha nee, plus heb je ooit met defensie-internet gegamed?
ja geen idee, maar het is laat maar zeggen extreme kutquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou ooit met defensie internet hebben gewerkt
Toch wel genoeg water op zo'n onderzeeër zou je zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Trek je niets van hun aan, man. Ze weten niets over sanitaire voorzieningen.
Luikje open en gaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Toch wel genoeg water op zo'n onderzeeër zou je zeggen.
Het is sowieso heel anders dan hoe ik Cod ervaren heb de afgelopen jarenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
Ghosts.
Misschien wel de beste COD sinds COD 2 of 4.
Zegt genoeg.
Bij een release van een game zoiets zeggen maakt het in mijn ogen wat minder objectief.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
Ghosts.
Misschien wel de beste COD sinds COD 2 of 4.
Zegt genoeg.
quote:
De eerste maand is het allemaal nieuw en spannend en is het de BESTE COD OOIT zo gaat het al jaren. Hell ik heb hetzelfde over MW3 gezegdquote:Op woensdag 6 november 2013 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij een release van een game zoiets zeggen maakt het in mijn ogen wat minder objectief.
ik zeg niet dat het niet zo is, maar alles wat je nieuw koopt in het begin is de shit. Totdat de irritaties komen etc.
Maar ik hoop dat je gelijk hebt, dan haal ik hem misschien nog wel keer 2e hands ergens.
elke keer hetzelfde verhaal, en iedereen weet nu al wat de uitkomst gaat zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 09:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is sowieso heel anders dan hoe ik Cod ervaren heb de afgelopen jaren
Wij weten wel beter Nickquote:Op woensdag 6 november 2013 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
elke keer hetzelfde verhaal, en iedereen weet nu al wat de uitkomst gaat zijn
Nja iedereen moet zelf weten wat ie speelt, en als het voor die persoon werkt is het mooi. En als het blijft werken is dat natuurlijk helemaal mooiquote:
Uiteraard misschien haal ik hem ook wel voor next gen als ze die bundel nog hebben maar de hype is al lang dood bij CODquote:Op woensdag 6 november 2013 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja iedereen moet zelf weten wat ie speelt, en als het voor die persoon werkt is het mooi. En als het blijft werken is dat natuurlijk helemaal mooi
Ik ben er iig klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |