ahaquote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ben ik niet btw... zit hier met vrienden
Jazeker! Weer braaf aan het werk hequote:
Briljant, hele dag beetje koffie laten halenquote:Op maandag 4 november 2013 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jazeker! Weer braaf aan het werk he
Beetje mijn stagiair voor me laten werken alles
Haha fijn is dat, toen ik in Deventer heb ik ook zoveel dreigbrieven gehad voor de oude bewoners. Die vent was opgepakt en samen met zijn zoon in de cel gesmeten voor inbraak. Kreeg regelmatig brieven van deurwaarders dat ze het huis leeg zouden komen halen ivm tientallen onbetaalde rekeningen en boetes.quote:Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Briljant, hele dag beetje koffie laten halen
Zit nu bij de gemeente voor adresonderzoek, er komen mij binnen een week iets teveel deurwaardersbrieven binnen die niet voor mij zijn
Hier valt het mee, elke dag een paar Intrum Iustitia's, maar toch beter om even zeker te weten dat er niemand anders hier "woont". Blijkt gelukkig ook niet zo te zijnquote:Op maandag 4 november 2013 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha fijn is dat, toen ik in Deventer heb ik ook zoveel dreigbrieven gehad voor de oude bewoners. Die vent was opgepakt en samen met zijn zoon in de cel gesmeten voor inbraak. Kreeg regelmatig brieven van deurwaarders dat ze het huis leeg zouden komen halen ivm tientallen onbetaalde rekeningen en boetes.
Die mensen waren nooit uitgeschreven natuurlijk
Wel fijn om even te checken jaquote:Op maandag 4 november 2013 11:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier valt het mee, elke dag een paar Intrum Iustitia's, maar toch beter om even zeker te weten dat er niemand anders hier "woont". Blijkt gelukkig ook niet zo te zijn
heb je al een doos sigaren gehaalt?quote:Op maandag 4 november 2013 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jazeker! Weer braaf aan het werk he
Beetje mijn stagiair voor me laten werken alles
Het is een jongen, dus hell noquote:Op maandag 4 november 2013 11:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heb je al een doos sigaren gehaalt?
Ben benieuwdquote:Op maandag 4 november 2013 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel fijn om even te checken ja
Heb trouwens het perfecte cadeau voor je verjaardagHeb godver nu al zin om te zien wat voor gezicht je gaat trekken
Moet alleen nog wat voor je roomie verzinnen, dat is moeilijker
Que?quote:Op maandag 4 november 2013 12:51 schreef Kutmanager het volgende:
![]()
Misschien ook een blauwe jurk voor hem kopen.
Veul beter!quote:Op maandag 4 november 2013 13:30 schreef Kutmanager het volgende:
Sowieso een kaasfondue of iets dergelijks.
https://www.google.nl/sea(...)+lewinsky&aqs=chrome..69i57j0l3.8196j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)+lewinsky&aqs=chrome..69i57j0l3.8196j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |