Pre-order materiaal!quote:
MW3 dat lees je tochquote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Kutmanager het volgende:
Wtf gasten. Waar de fuck hebben we het over.
TEAM EDWARD WE IN THISquote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Kutmanager het volgende:
Ik ben voor de anderequote:
TEAM JOOSTquote:Op woensdag 6 november 2013 15:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben voor de andere.... geen idee wie dat is
Ik heb geen forza meerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gouden tijdenLaatste tijd weer flink aan de Forza gezeten, kunnen we binnenkort wel weer eens doen!
Als je het niks vind hoef je toch niet te reageren?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Kutmanager het volgende:
Haha de teringquote:Op woensdag 6 november 2013 17:10 schreef Rossdale het volgende:
Holy crapCOD supervernieuwend!
De eindscene's van MW2 en Ghosts zijn exact hetzelfde
Schandalig
Voor de multiplayer ook niet, dus dan blijft er niet veel over.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je het niks vind hoef je toch niet te reageren?
[..]
Haha de tering! Nja je moet hem ook niet voor de SP kopen, dat is ook al jaren bekend.
Tuurlijk wel! je kan vast wel roze camo vrijspelen! en er is een hond!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Voor de multiplayer ook niet, dus dan blijft er niet veel over.
Beetje jammer. Maar goed wie speelt er dan ook SP.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:10 schreef Rossdale het volgende:
Holy crapCOD supervernieuwend!
De eindscene's van MW2 en Ghosts zijn exact hetzelfde
Schandalig
Nou, ik denk dus iedereen die het spel koopt, want:quote:Op woensdag 6 november 2013 18:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beetje jammer. Maar goed wie speelt er dan ook SP.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Voor de multiplayer ook niet, dus dan blijft er niet veel over.
http://uk.ign.com/article(...)orce-mid-game-rebootquote:Op woensdag 6 november 2013 20:50 schreef KoningStoma het volgende:
xbox reboot haha als ie vastloopt xD xdddd
Werkt wel netjes ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |