Akelig zeker als poezel nog zo jong was. waar is hij/zij aan overleden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
tnx, altijd zielig als zo'n beestje komt te overlijden.
Gisteravond echt heeeeeeeel zwaar ademen, vechten voor zijn leven.
Beestje hadden we ook nog maar net 2 weken, was nog een jonkie.
De cavia's heb ik verder niet zoveel mee, staan buiten in een groot hok.
Het is altijd wel grappig als je buiten komt want dan gaat het alarm af, beesten denken altijd dat ze eten krijgen haha.
De kat en hond zijn wel echt mijn vriendjes.
Met de hond ook een paar cursussen gedaan, het ras leert ook zo snel en makkelijk.
Eigenlijk moet ik nog is wat tijd nemen om wat leuke dingen aan te leren.
Deuren dichtdoen en meer van dat soort.
Achja, vroeger bij mijn ouders hadden we al 2 katten, bij mijn vriendin hebben ze 2 katten en 5 honden.
Ze werkt 2,5 dag ivm haar gezondheid, de andere dag laten mijn ouders de hond uit (is hij de hele dag daar) en de overblijvende dag gaat hij naar een hondenopvang.
Net een speeltuin voor honden. als we hem 's avonds na het werk ophalen is hij echt helemaal dood van het rennen de hele dag
Hebben gekeken naar een uitlaat service, word hij 1x uitgelaten tussen 12 en 1 voor 8 euro.
De opvang kan hij 's morgens terecht (en is op de weg naar het werk), halen we hem 's avonds op.
Dat voor 10 euro per keer.
Maar goed.. het is geen honden/katten forum
Al word het anders als we er foto's van gaan maken
dus ff een foto erbij van de hond "Eddie"
[ link | afbeelding ]
Our dog "Eddie" in the forrest by Flipmoehoe, on Flickr
Nee, die zijn allemaal pro-huisdierenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou als ik jou was ff een TR plaatsen. Dan kunnen de mods ingrijpen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, die zijn allemaal pro-huisdieren
Zelfs mijn eigen vrouw is pro-huisdier.
Nee, dat is de reden dat ze allemaal fotograaf zijn geworden. Hey, mn poesje doet raar, snel een foto makenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
3 mods... alle 3 hebben/hadden ze een kat.... toeval?
Je vrouw heeft groot gelijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, die zijn allemaal pro-huisdieren
Zelfs mijn eigen vrouw is pro-huisdier.
Ik berust mijn doosquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wel de reden dat is een spiegelreflex gekocht heb.. wou mijn hond fatsoenlijk kunnen fotograferen..
laatste bericht over de huisdierenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Akelig zeker als poezel nog zo jong was. waar is hij/zij aan overleden?
Ik heb ook niet zoveel met knagers. Wel een konijn gehad.. Ook kei allergisch voor geworden. Maargoed die zat buiten dus daar viel nog mee te leven. Die is 2 jaar geleden overleden.
Zo'n opvang klinkt ideaal Weet niet of er hier in de buurt zoiets zit. Maargoed heb het ook nog niet nodig.
Loebes is heel slim. Maar als ik hem iets wil leren moet ik hem eerst uit laten kuren anders valt er geen land mee te bezeilen.
Het leuke is dat het honden foto topic momenteel net zo'n fot is haha.
groetjes,
van Loebes
[ link | afbeelding ]
DSC_3799 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
je doos, of de camera?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gebruik het ding voor veel meer ondertussen ^^
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:57 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
laatste bericht over de huisdieren
misschien verkeerd omschreven! de poes en de hond doen het allebei nog
we hadden 3 cavia's, 1 ervan net 2 weken bij ons en die is overleden gisteravond
Zo, weekend bijna voor de deur!
Morgen weer een shoot met een ventje die bijna 1 word.
Laatst een nieuwe achtergrond gekocht met houtprint, die gaan we dus (voor de 2de keer) gebruiken.
En uiteraard de door mijn schoonmoeder gehaakte cookiemonster voor om de lens
[ afbeelding ]
Vet!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:57 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
laatste bericht over de huisdieren
misschien verkeerd omschreven! de poes en de hond doen het allebei nog
we hadden 3 cavia's, 1 ervan net 2 weken bij ons en die is overleden gisteravond
Zo, weekend bijna voor de deur!
Morgen weer een shoot met een ventje die bijna 1 word.
Laatst een nieuwe achtergrond gekocht met houtprint, die gaan we dus (voor de 2de keer) gebruiken.
En uiteraard de door mijn schoonmoeder gehaakte cookiemonster voor om de lens
[ afbeelding ]
quote:
tnx! mijn vriendin heeft het ergens zien staan op Pinterest, of op een amerikaanse doe het zelf pagina.quote:
erg goed idee, voor de hond jajaja.. houd ik meestal een balletje boven de lens.. werkt echt perfect.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:02 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
tnx! mijn vriendin heeft het ergens zien staan op Pinterest, of op een amerikaanse doe het zelf pagina.
Aangezien mijn schoonmoeder goed kan haken, heeft ze er direct 1 gemaakt
Hoe is het leven aan de andere kant van de internetkabel?quote:
goed, rustig, het staat weer eens te regenen ^^ En hoe is het aan die kant van de kabel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe is het leven aan de andere kant van de internetkabel?
Lang nachtje weer eens. Story of my lifequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
goed, rustig, het staat weer eens te regenen ^^ En hoe is het aan die kant van de kabel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |