SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
hij is niet algemeen. T is onze smurfquote:
quote:
Dat en ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij is niet algemeen. T is onze smurf
mij bellen ze gewoon na nog geen 4,5 uur slaap wakkerquote:
Don't mess with our smurf?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij is niet algemeen. T is onze smurf
Schandalig!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mij bellen ze gewoon na nog geen 4,5 uur slaap wakker
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:19 schreef PeuRac het volgende:
Heeft Zeefje nog geen ban?
Beetje triest dat ze berichtje gaat sturen dan. Beter tieft ze gewoon heel snel op naar een ander forum of zo.
Dr is toch ook zo'n forum over hoeren
Ik vind dit wel wat ver gaan hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:19 schreef PeuRac het volgende:
Heeft Zeefje nog geen ban?
Beetje triest dat ze berichtje gaat sturen dan. Beter tieft ze gewoon heel snel op naar een ander forum of zo.
Dr is toch ook zo'n forum over hoeren
Verkapt?quote:
ja en nu moet ik naar de verkeerde kant van de Waalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig!!
Ik had mn wekker gezet omdat straks mijn bed wordt gebracht. Ik hoop echt dat die vent van mn ma alleen komt
niks verkaptquote:
ik niet. Die zure hoer moet optyfen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat ver gaan hoor
nah als je een stoelendans doet op een stel palen en daarbij mensen kwetst, dan vind ik iemand eigenlijk nog lager dan een hoer. Want die voert tenminste nog een vak uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat ver gaan hoor
Ik moest gniffelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nah als je een stoelendans doet op een stel palen en daarbij mensen kwetst, dan vind ik iemand eigenlijk nog lager dan een hoer. Want die voert tenminste nog een vak uit.
vooral als je je daarnaast nog gedraagt als een onschuldig meisje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nah als je een stoelendans doet op een stel palen en daarbij mensen kwetst, dan vind ik iemand eigenlijk nog lager dan een hoer. Want die voert tenminste nog een vak uit.
komop het is weekendquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij willen mn modem en mn foon ook een bak thee om wakker te worden![]()
Schatjes, ons punt is nu wel duidelijk, zullen we nu verder gaan met leuk doen?
Wat zijn de wilde weekendplannen van jullie? Gaat er nog geneukt worden?
waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij willen mn modem en mn foon ook een bak thee om wakker te worden![]()
Why the sad face?quote:
Jij sloeriequote:
nee joh, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
heul niet. Onafgemaakte zaken moeten onafgemaakt blijvenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Why the sad face?
[..]
Jij sloerie
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet. Onafgemaakte zaken moeten onafgemaakt blijven
Welke FOK!ker?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee joh, verschrikkelijk
Ga wel naar een verjaardag van een fokker vanavond.
ja wat?quote:
Niks hoor!! Geniet ervan!!quote:
ik welquote:
eentje nog uit singels, woont in Amersfoort.quote:
engel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eentje nog uit singels, woont in Amersfoort.
Is Engel jarig?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eentje nog uit singels, woont in Amersfoort.
GMTA!quote:
quote:
Doe haar de groeten en feliciteer haar namens mijquote:
zal ik doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe haar de groeten en feliciteer haar namens mij
Zeg maar dat ze van mij cassis met GHB krijgtquote:
haha fijn cadeauquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze van mij cassis met GHB krijgt
rennend gaat misschien ook sneller dan rollenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zometeen 3 minuten om de trein uit te rollen en de bus te pakken.. Red ik nooit!
Gewoon rustig aan doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zometeen 3 minuten om de trein uit te rollen en de bus te pakken.. Red ik nooit!
Meet bij LoLa thuis. Engel zat in gesprek met Lola, naast Engel zat muhahaha druk in gesprek met de rest.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha fijn cadeaumaar daar zit vast een verhaal achter
ik en rennen.. Je kent me echt niet he?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rennend gaat misschien ook sneller dan rollen
Rennendquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rennend gaat misschien ook sneller dan rollen
Actief doen tijdens de seks is al bijna teveel gevraagd hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik en rennen.. Je kent me echt niet he?
echt die muhahahah ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen
[..]
Meet bij LoLa thuis. Engel zat in gesprek met Lola, naast Engel zat muhahaha druk in gesprek met de rest.
Lola: goh Engel, wat drink jij.
Muhahaha: *vanuit het niets* cassis met ghb *gaat verder met andere gesprek*
Was een mooi moment!quote:
neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik en rennen.. Je kent me echt niet he?
Briljant was dat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen
[..]
Meet bij LoLa thuis. Engel zat in gesprek met Lola, naast Engel zat muhahaha druk in gesprek met de rest.
Lola: goh Engel, wat drink jij.
Muhahaha: *vanuit het niets* cassis met ghb *gaat verder met andere gesprek*
Ghehequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Briljant was dat.
Die hele meet was gezellig
Maar ik ga nooit meer pannenkoeken meet doen
Wel bbq want fikkie stoken
Ja en de biertjes gingen ook lekkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Zo leuk dat IJkje toen ook nog even langs kwam
Was heerlijk!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en de biertjes gingen ook lekker
Vrouwenbier
Ach, ik kan blijven ontploffen over lengtegrappen, ik heb me daar u toch echt overheen gezet met vooral dank aan Hups en GvsE.quote:
Jouw zelfvertrouwen is zo enorm gegroeidquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik kan blijven ontploffen over lengtegrappen, ik heb me daar u toch echt overheen gezet met vooral dank aan Hups en GvsE.
Dus ik heb Smurf maar als bijnaam geadopteerd.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik kan blijven ontploffen over lengtegrappen, ik heb me daar u toch echt overheen gezet met vooral dank aan Hups en GvsE.
Dus ik heb Smurf maar als bijnaam geadopteerd.
ups en downsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw zelfvertrouwen is zo enorm gegroeid
Uiteraard maar nu staat ie tenminste bij de groep met rechte rug, niet zo in elkaar gedoken zoals hij eerst deedquote:
precies. Rustig koffie gehaald op stationquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Actief doen tijdens de seks is al bijna teveel gevraagd he![]()
Zeester FTW
ik doe niet aan meetsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee![]()
Kom dan op de spelletjesmeet, oh wacht, doe je wel aan trapl lopen?
Het is bij de keren dat ik hem zag eerlijk niet zo opgevallenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard maar nu staat ie tenminste bij de groep met rechte rug, niet zo in elkaar gedoken zoals hij eerst deed
hij is zeker een halve cm gegroeid!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is bij de keren dat ik hem zag eerlijk niet zo opgevallen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Zulks een afwijzing!!
Ik app scharrel: wakker worden, ik wil ochtendseks!
Scharrel appt terug: laat me slapen, ik en mn lul zijn nog niet wakker.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Zulks een afwijzing!!
bruut.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Zulks een afwijzing!!
Erg hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bruut.![]()
Ik kan best ochtendseks krijgen, alleen woont mijn scharrel te ver
ik geef jou de schuld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erg he![]()
Zoek ze dan ook niet zo ver weg!!
Ik deed het met liefdequote:
trut.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet een gun hebben, die obese kut ekster zit weer in mijn tuin
Dikke drabber heeft mijn vogelhuisje gesloopt.
Oh je had de droogte liever voortgezet?quote:
nee dat nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je had de droogte liever voortgezet?
Ik weet wel wat ik je aansmeerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee dat niet
Je hebt geluk dat ie de tijd neemt voor me en het niet met 3 stoten afhandelt
quote:
Dit zag niemand aankomenquote:
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je nog leuke vrouwen in de aanbieding?
Echt niet hequote:
MI3 komt eraanquote:
quote:
te vroeg voor ditquote:
Have fun wijffiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bummer
Ik ga even dat tuig voederen en dan boodschappen doen
En dat gaat alleen maar erger wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
te vroeg voor ditnu al buikpijn
nee, down under welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Have fun wijffie
[..]
En dat gaat alleen maar erger worden
Doe dan ook niet zo ruig!!quote:
ik heb het de vorige keer geprobeerd maar dat is nog meer werk dan bovenop zittenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo ruig!!
Hou het lekker bij stille zeesterseks!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb het de vorige keer geprobeerd maar dat is nog meer werk dan bovenop zitten
Have funquote:
Succes!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Have fun
Ik ga mn slaapkamer leeghalen
Ik doe mijn best hoor!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat nou ook eens voor mij doet
Hier ook!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog beginnen met werkEerst nog een hakf uur rijden
Je zoon heeft toch vakantie?quote:
Ik heb hem net al met gevaar voor eigen leven wakker gemaaktquote:
Oei.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem net al met gevaar voor eigen leven wakker gemaakt
Zeker oei!!quote:
Whehehequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeker oei!!
Loopt ie net mijn slaapkamer in want daar kan hij gamen. Nu baalt ie nog harder omdat mn kamer leeg is
Neem een lollie.quote:
Dat was het plan maar die moest ik laten slapenquote:
Er zou om 10 uur een bed gebracht worden maar ik hoor net dat de bezorger nog slaaptquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom is je slaapkamer leeg dan Huppel? Toch niet alleen om te stofzuigen?
Wat een domoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het plan maar die moest ik laten slapen
Dat gaat m dan niet worden neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zou om 10 uur een bed gebracht worden maar ik hoor net dat de bezorger nog slaapt
Hoiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
Schop onder mijn dikke reet nodig... wie?
quote:
Ik was even roken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar zijn alle gezellige mensjes nou
Hierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie zit er naast je dan?quote:
quote:
Mijn egoquote:
Ik moest grinnikenquote:
hehequote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Scharrel is eindelijk wakker
Hij: mogguh, nu ben ik wel wakker, kom dan!
Ik: te laat, kans verkeken!
Oeh, lullig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Scharrel is eindelijk wakker
Hij: mogguh, nu ben ik wel wakker, kom dan!
Ik: te laat, kans verkeken!
Wat hij deed was pas lullig!!quote:
Ik vond zijn opmerking wel geniaal eigenlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat hij deed was pas lullig!!![]()
Zulks een afwijzing
Nou wat geniaal!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond zijn opmerking wel geniaal eigenlijk
Je moet ook niet zo vroeg appen voor sexquote:
Sinds wanneer is er een tijd waarop seks geen goed plan is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo vroeg appen voor sex
Als ik heel erg dronken ben bijvoorbeeld, of m'n piemel al helemaal rauw is door teveel sexquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een tijd waarop seks geen goed plan is?
Bij mijn leverancier waar mijn bestelling niet in orde is. Tegenslag nummer 1 vandaag....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Piemel rauw? Droge kut dan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik heel erg dronken ben bijvoorbeeld, of m'n piemel al helemaal rauw is door teveel sex
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik heel erg dronken ben bijvoorbeeld, of m'n piemel al helemaal rauw is door teveel sex
Oh dat zuigt. Kan dat vandaag nog opgelost worden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mijn leverancier waar mijn bestelling niet in orde is. Tegenslag nummer 1 vandaag....
Graag gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Fijn, die MI raak ik ook niet meer kwijt
[..]
Oh dat zuigt. Kan dat vandaag nog opgelost worden?
quote:
Bijna Bijna thuisquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Y is toch aan het stofzuigen?quote:
Die snap ik even nietquote:
Gaan we dan kusjekroel doen?quote:
Wat klefquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die snap ik even niet
[..]
Gaan we dan kusjekroel doen?
Even lief doen voor ik mn zweep tevoorschijn haalquote:
Dat je nu tijd hebt om te appen.quote:
Hoe durven ze!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb weer eens vooruit ingeparkeerden ik ben klemgezet
Oh nu niet meer
Die tieten lijken me nep.quote:
Natuurlijk zijn die nep. Verder niets mis met neptieten. Zeker niet als de gemiddelde vrouw A/B heeft in het land waar je woontquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die tieten lijken me nep.
Sowieso hebben die afgetrainde vrouwen vaak geen tiet.
Ik weet niet meer hoe het is om A/B te hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die nep. Verder niets mis met neptieten. Zeker niet als de gemiddelde vrouw A/B heeft in het land waar je woont
dan woon je in het verkeerde landquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die nep. Verder niets mis met neptieten. Zeker niet als de gemiddelde vrouw A/B heeft in het land waar je woont
Afgezien van de naturelborsten die dikwijls klein zijn is de vrouw hier dikwijls perfect. Niets te klagenquote:
Subtielquote:
Wat klaag je danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgezien van de naturelborsten die dikwijls klein zijn is de vrouw hier dikwijls perfect. Niets te klagenDaarbij zijn er zat vrouwen die een kleine borstupgrade uit hebben laten voeren. Super
Dat wijf beukt je helemaal de tyfus in, schopt je kop blauw en verbrijzelt je ribbenkats. Lekker vanuit het ziekenhuis FOK!ken ji, de komende maandenquote:
Daarom gebruikt hij ook een koevoetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat wijf beukt je helemaal de tyfus in, schopt je kop blauw en verbrijzelt je ribbenkats. Lekker vanuit het ziekenhuis FOK!ken ji, de komende maanden
Die buigt ze als een rietjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom gebruikt hij ook een koevoet
Geile zustertjes die je een spongebath gevenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat wijf beukt je helemaal de tyfus in, schopt je kop blauw en verbrijzelt je ribbenkats. Lekker vanuit het ziekenhuis FOK!ken ji, de komende maanden
quote:
En dan net zo'n mannelijke zuster krijgenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geile zustertjes die je een spongebath geven
Of zo'n duitse koe met de naam Berthaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan net zo'n mannelijke zuster krijgen
Heb wel eens seks gehad met zo'n fitnessmodel. Ze gooide me letterlijk op bed en begin daarna de kleren van me af te scheuren. Ik ben nog nooit zo bang geweest en nog nooit zo geneerd geweest dat ik een vriend moest vragen nieuwe kleren langs te brengenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]heb toch liever een vrouw die wat vrouwelijker is
Daar zou ik nog wel om kunnen lachenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb wel eens seks gehad met zo'n fitnessmodel. Ze gooide me letterlijk op bed en begin daarna de kleren van me af te scheuren. Ik ben nog nooit zo bang geweest en nog nooit zo geneerd geweest dat ik een vriend moest vragen nieuwe kleren langs te brengen
Vragen of je melk uit een fles of van de tap komtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of zo'n duitse koe met de naam Bertha
Zeesterseks FTW!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel om kunnen lachenEn een vrouw met wat pit in bed vind ik ook wel lekker, maar zo'n afgetraind model gaat mij echt te ver.
Dus je scharrel mag niet meer bij jou komen en jij gaat naar hem toe?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeesterseks FTW!!
Ik heb straks eindelijk weer een bed, deze wil ik graag heel houden, ik ben dat op de grond slapen wel zat nu!!
Hij mag best langskomen hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus je scharrel mag niet meer bij jou komen en jij gaat naar hem toe?
Ik houd wel van seks met modellen, ook sportieve modellen maar dit gaat inderdaad net een stapje te ver. Ze vreet me opquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel om kunnen lachenEn een vrouw met wat pit in bed vind ik ook wel lekker, maar zo'n afgetraind model gaat mij echt te ver.
Als dat net zo zeesterren is als een andere Fokster zegt dat ze altijd zeestert, dan blijft je bed nog steeds niet lang heelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag best langskomen hoor.
Dan krijgt hij saaie zeesterseks!
Do tell!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat net zo zeesterren is als een andere Fokster zegt dat ze altijd zeestert, dan blijft je bed nog steeds niet lang heel
Sex met modellen vond ik meestal matigejesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd wel van seks met modellen, ook sportieve modellen maar dit gaat inderdaad net een stapje te ver. Ze vreet me open ik heb inmiddels ook niet meer de fysiek haar onder de duim te kunnen houden
Snel weer sporten dus
Ga maar na, volgens mij ben jij wel redelijk op de hoogte van welke Foksters ik heb aangeduwd.quote:
Ik ben te erg op de hoogte maar ik vroeg me meer af hoe je je bed kan slopen met zeesterrenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga maar na, volgens mij ben jij wel redelijk op de hoogte van welke Foksters ik heb aangeduwd.
Wat zij (achteraf) zeesterren noemde, was niet echt wat ik me voorstel bij zeesterrenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben te erg op de hoogte maar ik vroeg me meer af hoe je je bed kan slopen met zeesterren
LIEVERD!!!quote:
Zeesterren is gewoon op je rug liggen, armen en benen wijd en heel stil alles over je heen laten komen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zij (achteraf) zeesterren noemde, was niet echt wat ik me voorstel bij zeesterren
Ja, dat dacht ik ook, dat beweerde ze ook dat ze deed, maar in de praktijk leek het er niet echt opquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LIEVERD!!!![]()
[..]
Zeesterren is gewoon op je rug liggen, armen en benen wijd en heel stil alles over je heen laten komen.
Zo saai!
Aha, en dan nu graag DM met wie het was want anders ga ik zelf bedenken wie en dan zit ik er straks helemaal naast!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, dat beweerde ze ook dat ze deed, maar in de praktijk leek het er niet echt opleek eerder op wat Dven net omschreef
Hehe, dat zou ook geinig zijn geweestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, en dan nu graag DM met wie het was want anders ga ik zelf bedenken wie en dan zit ik er straks helemaal naast!
zeesterseksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag best langskomen hoor.
Dan krijgt hij saaie zeesterseks!
Hmmm, wat heb je nodig?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LIEVERD!!!![]()
[..]
Zeesterren is gewoon op je rug liggen, armen en benen wijd en heel stil alles over je heen laten komen.
Zo saai!
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo saai!
Niks hoor, ik wilde gewoon even lief doenquote:
Zo'n onderdanige slet finaal uitwonen vanuit alle hoeken en daarna je bed uittrappen. Fantastisch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:27 schreef PeuRac het volgende:
oh ja en een vrouw die echt zeestert, is waarschijnlijk de laatste keer dat ik die naakt zie
Als zo'n vrouw daar als een levenloze zak hooi ligt dan heb je toch gewoon geen zin meer om haar compleet uit te wonen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef Dven het volgende:
Zo
[..]
Zo'n onderdanige slet finaal uitwonen vanuit alle hoeken en daarna je bed uittrappen. Fantastisch.
De kat weer bezig?quote:
Die zijn in het algemeen minder warm en een want rondom m'n pik vind ik ook zo'n gedoequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als zo'n vrouw daar als een levenloze zak hooi ligt dan heb je toch gewoon geen zin meer om haar compleet uit te wonen?
Kan je net zo goed een lijk gaan neuken
Dat dusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als zo'n vrouw daar als een levenloze zak hooi ligt dan heb je toch gewoon geen zin meer om haar compleet uit te wonen?
Kan je net zo goed een lijk gaan neuken
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef Dven het volgende:
Zo
[..]
Zo'n onderdanige slet finaal uitwonen vanuit alle hoeken en daarna je bed uittrappen. Fantastisch.
Nee, ikzelfquote:
Muts.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ikzelf![]()
Had een puistje in mn mondhoek, irriteerde dus ik ging krabbelen. Nu bloed.
Wordt ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus
[..]ja niet dus. Een levenloze zak aardappelen wordt ik niet warm van.
Even op de kachel leggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Die zijn in het algemeen minder warm en een want rondom m'n pik vind ik ook zo'n gedoe
sorryquote:
Tja. Ouderdom....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Anders vergeet je gewoon even dat je 2 seizoenen van een serie hebt gedownload en ga je ze nog een keer binnenhalen
Toch leuk dat ze in Naturalis speciaal voor jou wifi hebben genomen.quote:
Echt?quote:
Ik ben dodelijk saaiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt?
Ik moet daar echt moeite voor doen hoor
Daar is Naturalis helemaal niet voor nodig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch leuk dat ze in Naturalis speciaal voor jou wifi hebben genomen.
Is zeker een experiment? Hoe gaat een fossiel om met moderne techniek.
Make that the cat wise!!quote:
Dat durf ik hier ook nooitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kat slaapt, die ga ik niet wakker maken.
Gister was ie de hele dag kwaad op mijn moeder omdat die hem naar buiten gezet had toen ie vervelend was en om eten bleef zeuren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat durf ik hier ook nooit![]()
Mijn bed is onderweg
Prachtig!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister was ie de hele dag kwaad op mijn moeder omdat die hem naar buiten gezet had toen ie vervelend was en om eten bleef zeuren.
Je kat heeft ook slecht personeel als ik het zo hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister was ie de hele dag kwaad op mijn moeder omdat die hem naar buiten gezet had toen ie vervelend was en om eten bleef zeuren.
Elke kat heeft dat toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kat heeft ook slecht personeel als ik het zo hoor
Jules heeft haar personeel best goed onder de nagelquote:
Ze weegt 180 kilo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben te erg op de hoogte maar ik vroeg me meer af hoe je je bed kan slopen met zeesterren
Valt wel mee toch? Bij mn ex hadden weinig te klagen, Altijd eten voor handen, mochten op bed slapen en kregen erg veel aandacht.quote:
Zij is dan ook de duivel in eigen persoon/kat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules heeft haar personeel best goed onder de nagel
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules heeft haar personeel best goed onder de nagel
Daarom lag ik maanden in het ziekenhuis, ze ging bovenop me zitten, nu weet ik het weer! Mn ribben gebroken en stikt toen ze d'r benen om mijn hooft en d'r kont op mijn borst zette.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Daarom lag ik maanden in het ziekenhuis, ze ging bovenop me zitten, nu weet ik het weer! Mn ribben gebroken en stikt toen ze d'r benen om mijn hooft en d'r kont op mijn borst zette.Ja en ipv squirtvocht spoot ze frietvetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en ipv squirtvocht spoot ze frietvet
Wtfquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
You, my dear, have a sick and twisted mind!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als er 2 katten zijn die ontzettend goed personeel hebben dan zijn het die van mij wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kat heeft ook slecht personeel als ik het zo hoor
Ja maar jij wordt sowieso al makkelijk onder de duim gehoudenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er 2 katten zijn die ontzettend goed personeel hebben dan zijn het die van mij wel.
Op mijn duim jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geoefend met zuigen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij wordt sowieso al makkelijk onder de duim gehouden
Door sommige ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij wordt sowieso al makkelijk onder de duim gehouden
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij is dan ook de duivel in eigen persoon/kat.
[ afbeelding ]
Huh?quote:
Jules is meestal wel lief.quote:
Ik weetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jules is meestal wel lief.![]()
Maar soms een bitch.
Juist.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet
Van de verhalen. Tis net een kund als de visite er is gedraagt ze zich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt he!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet
Van de verhalen. Tis net een kind als de visite er is gedraagt ze zich
Staat het er in het Spaans? Lijkt mij vrij duidelijk namelijkquote:
Sowieso, bedden die smaller zijn dan 1.80quote:
Ik vind een klein bed wel lekker knusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sowieso, bedden die smaller zijn dan 1.80![]()
's nachts heb ik mijn ruimte nodige
Niet gemeten dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat het er in het Spaans? Lijkt mij vrij duidelijk namelijk
Om te knuffelen voor het slapen gaan is het prima, maar 's nachts ga ik nogal breed liggen en daar krijg ik nog wel eens klachten over in een smal bedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind een klein bed wel lekker knus
Ik word meestal gewoon subtiel mijn eigen bed uitgewerkt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om te knuffelen voor het slapen gaan is het prima, maar 's nachts ga ik nogal breed liggen en daar krijg ik nog wel eens klachten over in een smal bed![]()
Daarom al vroeg overgestapt op een bed van 180 breed. Dat scheelt toch wel veel.
Blijkbaar niet goed gemeten he.quote:
ja vrouw hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed gemeten he.
Is er toch nog iets vrouwelijk aan mijquote:
quote:
Dat deed ik laatst ook, wat me een duw in mijn rug opleverdequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word meestal gewoon subtiel mijn eigen bed uitgewerkt.
Vast wel terechtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat deed ik laatst ook, wat me een duw in mijn rug opleverde
Ik lag ruim over de helft van t bed jaquote:
Zondag had ik last van iemand die het schijnbaar koud had en constant naar mij toe kroop. Ik ging kapot van de hitte. Ben toen maar om het bed gelopen en aan de andere kant gaan liggen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik lag ruim over de helft van t bed ja
Soppen.quote:
Soepquote:
Ja dat heb ik ook weleens gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zondag had ik last van iemand die het schijnbaar koud had en constant naar mij toe kroop. Ik ging kapot van de hitte. Ben toen maar om het bed gelopen en aan de andere kant gaan liggen.
Dat heb ik met dekbeddenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik lag ruim over de helft van t bed ja
quote:
Pure haat!!quote:
Terechtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die in de kroeg geen fris of thee willen geven aan je
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Pure haat!!
Gewoon 2 aparte dekbedden en jij jat ze gewoon allebei
In Emmen had ik dat probleem ook al.quote:
Dat kon ik niet zo waarderen hoor pup!!quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Conclusie: wenkbrauwen epileren vind ik alleen een prettig gevoel als een ander dat bij me doet!
eenschquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Conclusie: wenkbrauwen epileren vind ik alleen een prettig gevoel als een ander dat bij me doet!
Nee snap ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zo waarderen hoor pup!!
De beroemde Bertbrauwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eensch
Daarom heb ik nu ook doorlopend 1 wenkbrauw
Er lag toch geen lijk naast je?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee snap ikBlijkbaar had ik het heel erg koud
Blond valt niet zo op he mazzelaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De beroemde Bertbrauw![]()
Die had ik ook, alleen zag je dat niet bij mij![]()
Maar toen GvsE mijn wenkbrauwen epileerde lag ik gewoon te slapen, nu doe ik het zelf en de tranen staan in mn ogen
De reden waarom ik al eeuwen mn benen niet heb geschorenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blond valt niet zo op he mazzelaar
jaloerschquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De reden waarom ik al eeuwen mn benen niet heb geschoren![]()
Heerlijk
Nope, gelukkig nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er lag toch geen lijk naast je?
En dan toch horen: goh wat heb jij een gladde benenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan jullie in alle eerlijkheid mededelen dat een kat die onverwachts op schoot springt als je net met een oogpotlood bezig bent geen pretje is!!
Hehe, daar heb ik geen last van, ben zelf een kachelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zondag had ik last van iemand die het schijnbaar koud had en constant naar mij toe kroop. Ik ging kapot van de hitte. Ben toen maar om het bed gelopen en aan de andere kant gaan liggen.
Ik had bijna mn rechteroogbal aan mn oogpotlood vastzittenquote:
Ghehe.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, daar heb ik geen last van, ben zelf een kachelEn zij ook, dus na het knuffelen is het omdraaien en lekker op mezelf slapen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Pure haat!!
Gewoon 2 aparte dekbedden en jij jat ze gewoon allebei
Autch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had bijna mn rechteroogbal aan mn oogpotlood vastzitten
Vin is een gratenpakhuis, die zou genoeg moeten hebben aan een stukje deken van het formaat washandje. Maar nee, ik lag zonder deken te blauwbekken omdat meneer 2 dekens nodig hadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]geniaal
![]()
Daar heb ik geen last van, pak meestal net genoeg om eronder te liggen, maar laat het me ook niet afpakken
ik kan echt niet slapen als iemand om me heen gedraaid zitquote:
Tjsa, hij heeft niks van zichzelf om warm te blijven, snap dat dan johquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin is een gratenpakhuis, die zou genoeg moeten hebben aan een stukje deken van het formaat washandje. Maar nee, ik lag zonder deken te blauwbekken omdat meneer 2 dekens nodig had
Ligt eraan wiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan echt niet slapen als iemand om me heen gedraaid zitbij exen wachtte ik vaak tot ze sliepen om me dan los te wringen
Ik snap het wel, was er gewoon niet blij omquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tjsa, hij heeft niks van zichzelf om warm te blijven, snap dat dan joh
Dat is toch alleen maar goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan jullie in alle eerlijkheid mededelen dat een kat die onverwachts op schoot springt als je net met een oogpotlood bezig bent geen pretje is!!
[..]
En dan toch horen: goh wat heb jij een gladde benen
Zekersquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar goed
Weet je hoeveel bespaart op scheermesjes
Het is echt heel uitzonderlijk als ik in slaap val terwijl iemand om mij heen of ik om iemand heen lig.quote:
Dat kan ik goed begrijpen jaquote:[..]
Ik snap het wel, was er gewoon niet blij om
Ik dacht van dat dekbedgetouwtrek af te zijn door er 2 te nemen. Faal!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is echt heel uitzonderlijk als ik in slaap val terwijl iemand om mij heen of ik om iemand heen lig.
[..]
Dat kan ik goed begrijpen ja![]()
Wat ook helpt, een dekbed wat veel breder is dan het bed. Mijn dekbed is 2m40 breed, dat was helemaal briljant toen mn bed 1m60 was, toch is het nu nog steeds prettig een dekbed wat zoveel breder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |