wat een honden rekening met AF en BIJquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:22 schreef Anne het volgende:
Bestaat er ook ergens een bijzonder-rente-bedrag-topic?
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iemand tegen een hond "bij" horen zeggen. Wat doet ie dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:01 schreef densmee het volgende:
[..]
wat een honden rekening met AF en BIJ
bloemen bestuivenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand tegen een hond "bij" horen zeggen. Wat doet ie dan?
Dat is de rente. Het totaalbedrag is dan bijna 50004937,78 euro.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef Anne het volgende:
Nou, 66 hele euro's en 66 hele eurocenten. Poeheej.
17.026 blikken bruine bonen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat is de rente. Het totaalbedrag is dan bijna 50004937,78 euro.
Was dat maar waar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat is de rente. Het totaalbedrag is dan bijna 5000 euro.
Spijker op de kop; de verzekering bepaalt dus waar de grootste schades zitten en wie er als eerste geholpen gaat worden.. Jouw huissie is peanuts in vergelijk met een computertoko waar het dak naast het magazijn ligt om maar een zijstraat te noemen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:26 schreef Paladijn het volgende:
Het meest vervelende is nog dat ze aangeven langs te komen en dat vervolgens zonder enige communicatie niet doen. Had ik wel terugkoppeling gehad, dan had ik vanaf maandagavond al alle andere bedrijven in de regio af zitten bellen... Ze gaven gisteren om 14:00 zelfs aan binnen anderhalf uur er te zijn, vervolgens komt er niemand... alsof je met Indiers zaken doet. Deze club is een vrij grote aannemer die vanuit de verzekering gestuurd wordt.
1,20% op mijn spaarrekening van de Rabobank.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:22 schreef Anne het volgende:
Bestaat er ook ergens een bijzonder-rente-bedrag-topic?
[ afbeelding ]
dat zuigt dan idd, dan zou ik de verzekeraar gewoon plat blijven bellen, die draaien dan onnodig op voor de extra schade, zijn ze vast niet blij mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:12 schreef Paladijn het volgende:
Probleem is niet de verzekering... ik werd gister na het melden van de lekkage (met lichte regen liep het al in straaltjes langs de muur en op 8 plaatsen uit het plafond) na 5 minuten teruggebeld door de aannemer. Toen gaven ze al aan binnen anderhalf uur te komen. Verder geen enkele terugkoppeling gehad dat ze door onmacht niet konden komen. Vanmorgen dus weer gebeld... ze zouden terugbellen twee uur geleden en je raadt het al, geen reactie.
Net maar een paar andere partijen gebeld, die geven aan dat er een wachttijd is van 1 tot misschien 2 weken en dat ze geen toezeggingen kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |