Amplitude Modulatie?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit is dus niet mijn nieuwe avatar maar wel mijn bedrijfslogo.
[ afbeelding ]
Mooi logo Alex, heeft je neefje van 3 dat ontworpen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Paint.exe FTW!quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mooi logo Alex, heeft je neefje van 3 dat ontworpen?
Nou, de lineaal en Edding kunnen weer in de laquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Dumpert uploadt eeuwenoude filmpjes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:35 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zitzak_explosie.html
'Het was erg druk vandaag op kantoor'... uhuh
Afgezien van smog en treintje rijden mist je niet zoveelquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:28 schreef .Neovo. het volgende:
Ik wil de race terugzien van India, alleen kan ik die niet vinden op torrents en de nieuwsgroepen.
Heb de race vanochtend gemist namelijk.
En iemand die een boete kreeg omdat ie rondjes aan het maken was. Al is 25.000 peanuts voor dat soort dingenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Afgezien van smog en treintje rijden mist je niet zoveel
En morgen is het weer vroeg licht.quote:
das de echte tijd, zomertijd is bedachtquote:
Ditquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef lipje het volgende:
[..]
das de echte tijd, zomertijd is bedacht
Kan ik ook zo'n brief afwachten of kan ik beter zelf er in duiken ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik kreeg een brief dat ik waarschijnlijk geld kan terug krijgen. Altijd leuk.
Totdat ze het weer afpakken.
Duhquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:44 schreef Paladijn het volgende:
2cv: bel de belastingtelefoon eens... belastingdienst is nogal onderbezet, dus ze zullen niet uit zichzelf geld naar je toe komen brengen
En mijn aangifte was slechts Q3... ik wacht nog op de nieuwe Nexus 10 om in te "investeren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |