quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:30 schreef kensei het volgende:
Ik snap het niet meer hoor bedoelen jullie nou luchstreepjes of luchtwolkjes?
een mod? van wat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:27 schreef Lisker het volgende:
[..]
....gast wat is jou probleem? En jij moet een mod voorstellen?
Kijk hier hebben we nou wat aan, thanks picoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:34 schreef PicoMMP het volgende:
Mensen verwarren de 'slipstream' tijdens races met de witte luchtstreepjes oftewel 'airstrips' die je zelf kan kopen (en ook kan gebruiken met races). Deze kun je volledig upgraden en je kan deze een kleur geven. Of zelfs meerdere kleuren, als in een regenboog.
Deze kun je ook gebruiken in free mode en helpen je om sneller van de politie af te komen. Als je groene of roze airstrips hebt ga je sneller maar met blauwe airstrips kun je de politie te kijk zetten. Zij volgen dan namelijk degene die in jouw blauwe streepjes rijden.
Bij welk level je ze precies kan kopen weet ik niet, maar ze zijn enorm cool en ook handig dus. De slipstream werkt alleen bij races en werken alleen als je achter iemand rijdt.
Gisteren zag ik iemand met oranje airstrips maar ik heb geen idee wat die doen.
Ik hoor je niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:41 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geil kleurtje is het toch..
Kan dit in de OP? Wordt schijtziek van iedere keer dezelfde vraag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:34 schreef PicoMMP het volgende:
Mensen verwarren de 'slipstream' tijdens races met de witte luchtstreepjes oftewel 'airstrips' die je zelf kan kopen (en ook kan gebruiken met races). Deze kun je volledig upgraden en je kan deze een kleur geven. Of zelfs meerdere kleuren, als in een regenboog.
Deze kun je ook gebruiken in free mode en helpen je om sneller van de politie af te komen. Als je groene of roze airstrips hebt ga je sneller maar met blauwe airstrips kun je de politie te kijk zetten. Zij volgen dan namelijk degene die in jouw blauwe streepjes rijden.
Bij welk level je ze precies kan kopen weet ik niet, maar ze zijn enorm cool en ook handig dus. De slipstream werkt alleen bij races en werken alleen als je achter iemand rijdt.
Gisteren zag ik iemand met oranje airstrips maar ik heb geen idee wat die doen.
Iedereen die nu al lvl 80 of hoger is moet verplicht eens naar buiten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Als aanvulling op je verhaal, beschikbaar vanaf lvl80.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:44 schreef Painore het volgende:
Als aanvulling op je verhaal, beschikbaar vanaf lvl80. Je kunt ze alleen afhalen in Beekers garage, helemaal links bovenaan de map.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:47 schreef Furdinand het volgende:
Oranje airstips zetten he strakker op de weg zodat je meer grip hebt bij bochten en dergelijke.
Ik gebruik alleen de roze, weet dat ze minder goed zijn, maar ze zijn zo mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:47 schreef Furdinand het volgende:
Oranje airstips zetten he strakker op de weg zodat je meer grip hebt bij bochten en dergelijke.
Ik vond het al vreemd dat mensen het steeds over die fucking luchtstreepjes hadden, en dat ze het over slipstreamen hadden. Ik ben ze zelf nog nooit tegen gekomen, zelfs lvl 100+ characters heb ik ze nog nooit bij gezien,quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Kan dit in de OP? Wordt schijtziek van iedere keer dezelfde vraag.
Als aanvulling op je verhaal, beschikbaar vanaf lvl80. Je kunt ze alleen afhalen in Beekers garage, helemaal links bovenaan de map.
fixedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:54 schreef bobbernaut het volgende:
Airstrips
Witte ?
Groen - Je gaat sneller
Roze - Je gaat sneller
Blauw - Je raakt de politie sneller kwijt
Oranje - Meer grip op de weg
Regenboog - HEAUMEAU
Wit geeft je een hogere acceleratie volgens mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:54 schreef bobbernaut het volgende:
Airstrips
Witte ?
Groen - Je gaat sneller
Roze - Je gaat sneller
Blauw - Je raakt de politie sneller kwijt
Oranje - Meer grip op de weg
Regenboog ?
Mwah sinds 9 uur, maar ben pas een half uur mn bed uitquote:
Om 9u lag ik nog lekker te ronken..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mwah sinds 9 uur, maar ben pas een half uur mn bed uit
Heb wel al gedoucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |