SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deathlift or Die.
Beter edit je die barrel wanneer je je pc aan hebtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
Helaas jongens en meisjes. Ben mobiel dus geen nieuwe OP. InB4 mad Cor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Hier staat regelmatig sky radio aanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef Klokov het volgende:
En de muziek voor vanavond in de gym was slowjam, ik denk dat ik een andere gym ga zoeken
met schreeuwende mocro boys eronder?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hier staat regelmatig sky radio aanlekker trainen op de beats van Adele
Yess, genietennnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef seto het volgende:
[..]
met schreeuwende mocro boys eronder?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beter edit je die barrel wanneer je je pc aan hebtLOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 05:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Al die mongols hier hebben vet laat weekend omdat ze nog steeds liggen te maffen, hahahaha.
Vertel je outfitje..quote:
Leuk leuk, ik ben vandaag casual. Spijkerbroek, licht blauwe hemd, bruinen riem en leren bruinen schoenen (matchy matchy natuurlijk)..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
blauw blazertje, gestreepte tanktop, zwarte jegging
Welk kleur pak draag jij vandaag?
smoothhhquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Leuk leuk, ik ben vandaag casual. Spijkerbroek, licht blauwe hemd, bruinen riem en leren bruinen schoenen (matchy matchy natuurlijk)..
Ps..jegging![]()
Ik moest ff googlenquote:
Ik zat al te wachten op zon opmerkingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:49 schreef Levolution het volgende:
Etha, je chick gaat er vandoor met een Turk.
1 positieve reactie en je gaat er gelijk vandoor met iemandquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:49 schreef Levolution het volgende:
Turkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:49 schreef Levolution het volgende:
Ik Arabisch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
1 positieve reactie en je gaat er gelijk vandoor met iemandsoso arabische reactie dit
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hehe waar 2 turke vechten om een been gaat frikandel ermee heen is oud gezegde hier..
je bent toch ook n turk?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik Arabisch?
100% zuiver bloed hier.
Fanta is ook een Turk. Of een Koerd. Of latina ik weet niet meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ware Turken zijn niet Arabisch.
lulz iedereen daaro is tog arabierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ware Turken zijn niet Arabisch.
Ik snap ook niet wat zij is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Fanta is ook een Turk. Of een Koerd. Of latina ik weet niet meer.
lulz onwetendheidquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lulz iedereen daaro is tog arabier
True, kinderen van de aarde enzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
uiteindelijk zijn we allemaal mensen!!!! Ja is toch zo?? De een wat meer beharing dan de ander. So what?
Ik scheer/trim alles wegquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
uiteindelijk zijn we allemaal mensen!!!! Ja is toch zo?? De een wat meer beharing dan de ander. So what?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ietsepietsje bruiner wel, langer en donkerder haar.
Die schoenen! zou kopen
denk het wel ja.. heb nog iets meer dij vrees ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:01 schreef Montelly het volgende:
[..]met asser zit ik toch wel goed héa?
looollll I wishquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:02 schreef Montelly het volgende:
Etha, ze wil die schoenen, trek je wallet!
Zuiver bloed meesterrasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik Arabisch?
100% zuiver bloed hier.
Er bestaan niet eens meer volbloed Valyriërsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zuiver bloed meesterras![]()
Modderbloedjes
Neger wat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Turken
Zolang het maar geen Griek is zie ik geen bedreiging.
Hij gaf je een compliment.quote:
Ahah nee man, Etha is cool, dan ga ik niet stoken snap je. Ik ga niet flikker spelen, zijn vriendin afpakken enzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij gaf je een compliment.
Hij is bang dat je met je Griekse smoothness zijn chick weet af te pakken.
Nu is alleen nog de vraag of ze er fatsoenlijk op kan lopen. Zo'n turn-off, een vrouw op sexy hakken die loopt als een pinguinquote:
Blij toe, incest: not even once.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er bestaan niet eens meer volbloed Valyriërs
Oh man dat zie ik dagelijks. Nog een stapje erger: "mollige/gezellige" dames op hakkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu is alleen nog de vraag of ze er fatsoenlijk op kan lopen. Zo'n turn-off, een vrouw op sexy hakken die loopt als een pinguin.
Schouder..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ahah nee man, Etha is cool, dan ga ik niet stoken snap je. Ik ga niet flikker spelen, zijn vriendin afpakken enzo.
JB; deur staat altijd open.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:17 schreef VMSDKR het volgende:
Hebben jullie wel eens dromen waarvan je onbewust tijdens de droom al denkt; 'pls be real' en dat je dan later badend in het zweet wakker wordt en zo FUCKING baalt dat het toch een droom was en geen realiteit?
Ik wel
Ik niet gelukkig. Ik werk in een mannenwereld gelukkig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oh man dat zie ik dagelijks. Nog een stapje erger: "mollige/gezellige" dames op hakken
Overal baarden en zware gewichten. Alles explodeert en op elke hoek bier/whiskey/vodka taps en sigaren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik niet gelukkig. Ik werk in een mannenwereld gelukkig.
Baarden, tattoos en beren van kerelsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Overal baarden en zware gewichten. Alles explodeert en op elke hoek bier/whiskey/vodka taps en sigaren.
Ja man, en morgenavond weer WWE!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ojee, de echte mannen zijn er weer. Vanavond zeker RTL7 kijken he!! meer voor MANNUUUHHH
Ik heb het ook weleens andersom gehad...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:17 schreef VMSDKR het volgende:
Hebben jullie wel eens dromen waarvan je onbewust tijdens de droom al denkt; 'pls don't be real' en dat je dan later badend in het zweet wakker wordt en zo FUCKING opgelucht bent dat het inderdaad een droom was en geen realiteit?
Ik wel
Hebben ze nog een vacature? wouldapply/10quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Baarden, tattoos en beren van kerels. Typische rouwdouwers, nee kantoorpersoneel is hier niet zo geliefd met hun mooie lakschoentjes en dure overhemden.
hey weismanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ojee, de echte mannen zijn er weer. Vanavond zeker RTL7 kijken he!! meer voor MANNUUUHHH
Dit verklaart wel een hoop van wat ik van jou heb gezien en gelezen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens andersom gehad...
Ik droomde dat ik een blue party hat (duurste hat) in Runescape, ik ging me zelfs in mijn droom knijpen om te testen of ik niet aan het dromen was, en toen ik niet wakker werd dacht ik: "wow dit is gewoon echt
"
>tfw...
In de bagger/offshore zoeken ze altijd volk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hebben ze nog een vacature? wouldapply/10
Voetbal International, ik pasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:27 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond John van Zweden te gast. Mooie vent, mede-eigenaar van Swansea City. De behangkoning van de Premier League. Vroeger een fanatieke Midden-Noord supporter. Is een biografie over hem geschreven dus het zal wel een 1,5 durende reclamespot worden met een paar mooie anekdotes.quote:
hehe op van die enkellaarsjes met hakjes en dan die spekkige kuiten erin, laarsje gespannen tot de max. En dan slijt die hak ook nog eens naar binnen af, waardoor die enkel zo gevaarlijk naar buiten hangt bij elke stap lol poor anklesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oh man dat zie ik dagelijks. Nog een stapje erger: "mollige/gezellige" dames op hakken
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe op van die enkellaarsjes met hakjes en dan die spekkige kuiten erin, laarsje gespannen tot de max. En dan slijt die hak ook nog eens naar binnen af, waardoor die enkel zo gevaarlijk naar buiten hangt bij elke stap lol poor ankles
hey seto ales goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ook nog in een legging gepropt waardoor ze lijken op een worst gemaakt door een seksueel gefrusteerde slager.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ook nog in een legging gepropt waardoor ze lijken op een worst gemaakt door een seksueel gefrusteerde slager.
hey dime heb je nog gehosseldquote:
Hoe het wel moetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
fatty detectedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
denk het wel ja.. heb nog iets meer dij vrees ik
I know, heb je allang doorquote:
70kg( Max, wss 60) deadliften met mixed gripquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 05:08 schreef star_gazer het volgende:
BRB even deadliften een paardenmasker op.
[ afbeelding ]
Ik had wel een Green Dragon mask - jelly?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens andersom gehad...
Ik droomde dat ik een blue party hat (duurste hat) in Runescape, ik ging me zelfs in mijn droom knijpen om te testen of ik niet aan het dromen was, en toen ik niet wakker werd dacht ik: "wow dit is gewoon echt
"
>tfw...
[ afbeelding ]
Nope, die dingen gebruikte ik om mee te staken in duel arena.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had wel een Green Dragon mask - jelly?
Zezima is this uquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nope, die dingen gebruikte ik om mee te staken in duel arena.
ARCANITE REAPERquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:01 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
hier had je toendertijd pas een e-penis mee vriend
scherenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik scheer/trim alles wegsoberso geen last van overbeharing
Automatisch horloge? Waar koop je die? In de automatiek op de kermis?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:57 schreef seto het volgende:
mannen met een niet-automatisch horloge!
Hoort nou eenmaal bij de TT die door je hubby gekozen isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:04 schreef JackieBrown het volgende:
voor gymmannen zijn jullie echt next level geeky
mensen die niet gamenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:04 schreef JackieBrown het volgende:
voor gymmannen zijn jullie echt next level geeky
waar vind je tijd om te gamen als je gained als een beestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
mensen die niet gamen
De Sims
Rollercoaster tycoon
Pokémon![]()
Wolfenstein E.T.
BF3![]()
Sowieso mensen die geen NES of Sega 16bit hebben
Wil nog wel een Atari3000 kopen bazen console
ga toch niet naar sgool xDquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
waar vind je tijd om te gamen als je gained als een beest
Waarom zou je gamenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
mensen die niet gamen
De Sims
Rollercoaster tycoon
Pokémon![]()
Wolfenstein E.T.
BF3![]()
Sowieso mensen die geen NES of Sega 16bit hebben
Wil nog wel een Atari3000 kopen bazen console
Nostaligaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:01 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
hier had je toendertijd pas een e-penis mee vriend
Rustdagen zijn heilig, dus je moet wat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
waar vind je tijd om te gamen als je gained als een beest
niks beter dan met 3 man helemaal stoned minecraft spelen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je gamen
Alsof je daar chicks mee hosselt. Ja gamechicks, kun je lekker samen naar een LAN-party op vrijdagavond en dan afteren op je LARP-meeting in het bos bij Schubbekutveen in je Elfenpakje
want gamen staat gelijk aan LANnen en LARPen? dit is echt weer de logica van een arbeider, sorry henkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je gamen
Alsof je daar chicks mee hosselt. Ja gamechicks, kun je lekker samen naar een LAN-party op vrijdagavond en dan afteren op je LARP-meeting in het bos bij Schubbekutveen in je Elfenpakje
Zo een horloge met een gewichtje er in, (micro gains jwz) die met de bewegingen die je maakt je horloge weer opwindt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Automatisch horloge? Waar koop je die? In de automatiek op de kermis?
Forever virginquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
niks beter dan met 3 man helemaal stoned minecraft spelen.
Chicks zijn teveel gezeik altijd.
Het is een beetje gechargeerd, maar ik snap echt de lol van gamen niet. Komt misschien ook omdat ik de concentratieboog van een pinda heb. Zelfs een potje fifa duurt me al te lang, laat staan uren achter elkaar GTA 5 spelen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
want gamen staat gelijk aan LANnen en LARPen? dit is echt weer de logica van een arbeider, sorry henk
Domme arbeider is het ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
want gamen staat gelijk aan LANnen en LARPen? dit is echt weer de logica van een arbeider, sorry henk
Klopt. Middelbare school niet eens afgerondquote:
wtf man, hoe kun je nou niet gamenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Forever virgin
[..]
Het is een beetje gechargeerd, maar ik snap echt de lol van gamen niet. Komt misschien ook omdat ik de concentratieboog van een pinda heb. Zelfs een potje fifa duurt me al te lang, laat staan uren achter elkaar GTA 5 spelen.
Waar de neuk leef jij van?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nostaliga![]()
[..]
Rustdagen zijn heilig, dus je moet wat.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:57 schreef seto het volgende:
mannen met een niet-automatisch horloge!
Gamen is gewoon kut. RSI in je poten van die kutcontrollers. Ik kan wel 100 dingen bedenken die ik liever doe dan met m'n snufferd voor de tv een suf spelletje spelen.quote:
movies voor mannen kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Gamen is gewoon kut. RSI in je poten van die kutcontrollers. Ik kan wel 100 dingen bedenken die ik liever doe dan met m'n snufferd voor de tv een suf spelletje spelen.
Complete Arnold en Stallone collecties staan wel op m'n mediaplayerquote:
+1 kudo voor deze postquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Meid!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:32 schreef Montelly het volgende:
Wil iphone 5S bestellen, is de sever van Tmobile overbelast
Noem er 46.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Gamen is gewoon kut. RSI in je poten van die kutcontrollers. Ik kan wel 100 dingen bedenken die ik liever doe dan met m'n snufferd voor de tv een suf spelletje spelen.
Lees de Kama Sutraquote:
Met lezen over seksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:45 schreef Awesome_ het volgende:
De tijd die wij spenderen aan gamen vul jij naadloos op met seks?
Had je ook niet van te voren kunnen verzinnen natuurlijk, medelijden 0/10quote:
Ik weet niet hoeveel jullie gamen, toch niet meer dan uur per dag hoop ik?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:45 schreef Awesome_ het volgende:
De tijd die wij spenderen aan gamen vul jij naadloos op met seks?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:56 schreef CarbonC het volgende:
Geen geld om bij een fatsoenlijke gym te trainen, hier huilie-huilie doen over F4F, missende squatracks en paupervolk, maar wel een Iphone 5S kopen:^2
Tinder draait beter? Betere support voor camstreams?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
iPhone 5s heeft hoger rendement mbt pussy
Swekboiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
iPhone 5s heeft hoger rendement mbt pussy
LP'squote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Tinder draait beter? Betere support voor camstreams?
[ afbeelding ]
Nog iets waar ik me uren mee kan vermaken ipv gamen.
voor je 27" monitor gamen met keyboard en muis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee die staat al een jaar bij m'n ouders op de kastquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
voor je 27" monitor gamen met keyboard en muis.
+1 begrijpbaar. Je gaat pas weer echt leven als je je een poosje los kunt maken van internet, incl. die social meuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enige 'social' media is FOK! waar ik me op begeefquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
+1 begrijpbaar. Je gaat pas weer echt leven als je je een poosje los kunt maken van internet, incl. die social meuk.
waarom stel ik me nu bij jou echt iemand van dik in de 40 inquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee die staat al een jaar bij m'n ouders op de kast.
geen idee. 26 it is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
waarom stel ik me nu bij jou echt iemand van dik in de 40 in?
Ik bedoelde ook niet specifiek jou; meer al die Dima-achtige types die alle potentiele hosselsites bij proberen te houden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Enige 'social' media is FOK! waar ik me op begeefEn meestal onder werktijd
Wat zie ik precies 2 SL-P1200's, een hoofdtelefoonversterker en een hoofdtelefoon?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had deze foto langs zien komen in het DJ-topic waar ik lurk. Leuke hobby. Welk genre?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas geen SLetjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat zie ik precies 2 SL-P1200's, een hoofdtelefoonversterker en een hoofdtelefoon?
Voor thuis kun je beter een Project Debut One o.i.d. kopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Helaas geen SLetjes.
2x Reloop RP4000 direct drive (midrange draaitafels) een cheap ass 3 kanaals mixer en een koptelefoon. En bijna 900 vinyls. Hardcore, drum 'n bass, hiphop, techno, oldschool, trance en nog wat ondefineerbare meuk die nog uitgezocht moet worden.
Dat is high-end hifi spul of niet? Dit is om te DJ'enquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor thuis kun je beter een Project Debut One o.i.d. kopen.
Je bent er ook echt mee aan het mixen??? Cool in dat geval...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is high-end hifi spul of niet? Dit is om te DJ'en
Goedemiddag JMF. Fijn dit hoor. Een stukje houvast in een constant veranderende wereld.quote:
Yes. Puur hobbymatig, beetje aanklooien in de donkere uurtjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je bent er ook echt mee aan het mixen??? Cool in dat geval...
is dit echt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Yes. Puur hobbymatig, beetje aanklooien in de donkere uurtjes.
Net een foto gevonden van de PUA-meet afgelopen zomer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:21 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor een bepaalde prijs kan ik je van je "probleem" afhelpen hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
Straks pauze, hoe maak ik duidelijk dat ik gewoon m'n spel der tronen wil lezen en niet wil babbelen over kids etc.
Kom jij dan de verhalen aanhoren over baby's in winterjasjes?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Voor een bepaalde prijs kan ik je van je "probleem" afhelpen hoor
pls zeg dat dit echt isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:21 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoi.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kom jij dan de verhalen aanhoren over baby's in winterjasjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ware aard komt boven, voel me op m'n gemak bij jullie, dan gaat dat vanzelfquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:30 schreef seto het volgende:
[..]
jij maakt wel scherpe opmerkingen laatste tijd vriend
mooie jongen in dat rooie shirtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:21 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hey fhatankquote:
Hai jmfquote:
Dan staat ie hier wel op een kratje bier, of 2...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mooie jongen in dat rooie shirt
is dat dima
Waar werk je dan, miss heb je dat al gezegd, is mij ontgaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kom jij dan de verhalen aanhoren over baby's in winterjasjes?
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mooie jongen in dat rooie shirt
is dat dima
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan staat ie hier wel op een kratje bier, of 2...
Krijgen we binnenkort zo'n SXA / Topic van het jaar: Djeez ontknaapt! topic erbij, hier op fok.quote:
ben net zo huiverig om dat hier neer te zetten als McNulty met z'n afkomstquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waar werk je dan, miss heb je dat al gezegd, is mij ontgaan.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Krijgen we binnenkort zo'n SXA / Topic van het jaar: Djeez ontknaapt! topic erbij, hier op fok.
Ohjee, Moeders berg jullie dochter maar goed op. Die zullen niet veilig meer zijn.quote:
Ah okquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ben net zo huiverig om dat hier neer te zetten als McNulty met z'n afkomst
denk t ook ja, fanta houdt wel van die bbcquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ah ok, btw volgens mij is McNulty Fanta aan het uitwonen, tis allemaal een complot van die twee
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Krijgen we binnenkort zo'n SXA / Topic van het jaar: Djeez ontknaapt! topic erbij, hier op fok.
Hier beetje anti BBC zijn maar achter de schermen McNulty nemenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
denk t ook ja, fanta houdt wel van die bbc
Mcnulty nemen? Met haar 12cm clit?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hier beetje anti BBC zijn maar achter de schermen McNulty nemen
leuk om dat later aan je kinderen te laten lezenquote:
Tot haar nemenquote:
Dit ja. Mensen die niet snappen dat vrouwen ook wel eens het initiatief tot neuken kunnen nemenquote:
Veel stemmen ook. Goed cijfer. Vast een kaskraker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:41 schreef Beach het volgende:
Montelly jij vond Priya Rai toch zo leuk?
Isis Rising: Curse of the Lady Mummy (2013) - IMDb
dan is dit wel wat voor jou; een echte film
quote:a)Wont bother and b)actually fast forwarded though most of the film c)Had to stop the parts I did watch to wipe away my tears of laughter
The ONLY person that should ever be re-hired is the special effects guy and that's it. The characters were weak, shallow and predictable. The writer/director, please don't quit your day job. The props people, really the book of the UN-dead was bound and the Egyptian hieroglyphics looked like the ones I wrote when I was nine; mine were better by the way.
How did this film ever see the light of day I'll never know but do yourself a favor and don't ever watch it.
Je zit wel op Fok he, vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit ja. Mensen die niet snappen dat vrouwen ook wel eens het initiatief tot neuken kunnen nemen
Ben wel benieuwd, zal een torrentje zetten straks. Ze heeft een heerlijke sletty kopquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:41 schreef Beach het volgende:
Montelly jij vond Priya Rai toch zo leuk?
Isis Rising: Curse of the Lady Mummy (2013) - IMDb
dan is dit wel wat voor jou; een echte film
TRUE MENSEN?!?! graag julliej mening hierover!quote:"Train je benen en veroorzaak meer groei in je hele lichaam!"..
Wanneer je de benen intensief traint, met losse materialen en niet met machines, dan wordt er veel groeihormoon aangemaakt en dit is belangrijk om resultaat te boeken. Het aangemaakte groeihormoon wordt over het hele lichaam verdeeld. Het is dus niet zo dat groeihormoon aangemaakt door de beenspieren alleen naar de beenspieren gaat.
Zoals ik eerder heb gezegd; ik laat uit protest alles behalve mijn snor staan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:21 schreef Montelly het volgende:
Boiis doen jullie aan Movember?? Chicks mogen ook, alleen daar beneden
Ja soort van maar niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:21 schreef Montelly het volgende:
Boiis doen jullie aan Movember?? Chicks mogen ook, alleen daar beneden
Benen trainenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
TRUE MENSEN?!?! graag julliej mening hierover!
uit protest doe ik dan ook mee.. alles waist down laat ik staanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zoals ik eerder heb gezegd; ik laat uit protest alles behalve mijn snor staan.
JB be mad. Is ze nu al, 3 dagen baardje
Bron?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
TRUE MENSEN?!?! graag julliej mening hierover!
Bluf...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
uit protest doe ik dan ook mee.. alles waist down laat ik staan
Omg je haalt woorden uit mijn vingers, so so op een lijn wij..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
en dan wil je zeker pics ter bewijs.. perv
maar even alle gekkigheid op een stokje, je houdt van harige poezen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Omg je haalt woorden uit mijn vingers, so so op een lijn wij..
![]()
Zit in een fase nu waar ik een "plukje" niet erg zou vinden, lipjes moeten wel kaal zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
maar even alle gekkigheid op een stokje, je houdt van harige poezen?
en dan zeker boos zijn als etha vreemd gaatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
uit protest doe ik dan ook mee.. alles waist down laat ik staan
Probeer deze maarquote:
Oh betekent dat dat ik nu ook vreemd mag gaan en hij niet boos mag worden omdat hij z'n baard laat staan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:39 schreef seto het volgende:
[..]
en dan zeker boos zijn als etha vreemd gaat
kan je ff antw geven op mn vorige vraag want dit opent bepaalde deurenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:39 schreef seto het volgende:
[..]
en dan zeker boos zijn als etha vreemd gaat
natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh betekent dat dat ik nu ook vreemd mag gaan en hij niet boos mag worden omdat hij z'n baard laat staan?
Die harige oerwouden zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zit in een fase nu waar ik een "plukje" niet erg zou vinden, lipjes moeten wel kaal zijn
Dat zeg ik ook niet, plukje op venusheuvel is niet erg, zolang de lippen kaal zijn. Echt behaard ala jaren 60/70 pron is iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die harige oerwouden zijn, maar compleet kaal is ook niet mijn ding.
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh betekent dat dat ik nu ook vreemd mag gaan en hij niet boos mag worden omdat hij z'n baard laat staan?
baard = onverzorgd en kriebelig = geen poesetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:58 schreef seto het volgende:
[..]
natuurlijk niet
baardje = mannelijk = hogere lifts = meer gains
ongeschoren flamoes = viez
baard staat niet automatisch gelijk aan onverzorgd minkukelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
baard = onverzorgd en kriebelig = geen poeseten
jawel uilskuikenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef seto het volgende:
[..]
baard staat niet automatisch gelijk aan onverzorgd minkukel
Als je zelf een matje laat staan voel je daar veel minder van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
baard = onverzorgd en kriebelig = geen poeseten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je zelf een matje laat staan voel je daar veel minder van.is het proberen waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fathank, seto, awesome, vms, jmp, carbon, fanta, ircute, cristinayang, no1uknow, champy, klokov, jaqen, ethaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De vraag is nu: aan wie heb je allemaal "Neuken?" DM's gestuurd.
Lieg nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
fathank, seto, awesome, vms, jmp, carbon, fanta, ircute, cristinayang, no1uknow, champy, klokov, jaqen, etha
alleen etha zei ja
Goed voor de afwisseling, IMHO.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:13 schreef Klokov het volgende:
Nieuw schema, less is more
• Snatch 8*2
• Clean & Jerk 8*1
• Front squat 5*5
• Press 5*3
Gelul.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
fathank, seto, awesome, vms, jmp, carbon, fanta, ircute, cristinayang, no1uknow, champy, klokov, jaqen, etha
alleen etha zei ja
Bijkomend voordeel is dat ik de hele workout lang op dezelfde plek kan staanquote:
Lijkt me niet erg realistisch, Dima die nee zegtquote:
QFT.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg realistisch, Dima die nee zegt
elke dag hetzelfde?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:13 schreef Klokov het volgende:
Nieuw schema, less is more
• Snatch 8*2
• Clean & Jerk 8*1
• Front squat 5*5
• Press 5*3
Manletspierenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:21 schreef Ethanolic het volgende:
konkersaai man waar zijn borst en biceps
ja hallo ikg a geen moeite doen ff dimme jijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Yoghurt, bosvruchten, beetje kwark -> Blender -> invriezen.
hij wilde wel, maar kwam vroegtijdig klaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg realistisch, Dima die nee zegt
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja hallo ikg a geen moeite doen ff dimme jij
Wow, afgericht zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
b&j chunkeh monkeh komt eraan voor mevrouw
omgquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
b&j chunkeh monkeh komt eraan voor mevrouw
Kijk je uit dat het geen micropenis wordt, zo met ijs op je pielquote:
My thoughts exactlyquote:
oh god, die tennisballen op de pecs van die eerstequote:
Zeggen dat kinderen demonen zijn en dat je ze het liefst allemaal in een stoofpot werpt voor gainz.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
Straks pauze, hoe maak ik duidelijk dat ik gewoon m'n spel der tronen wil lezen en niet wil babbelen over kids etc.
de meeste collega's met kinderen haat ik, denken dat ze altijd voorrang hebben bij verlof omdat zij iets met het kind moeten doen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zeggen dat kinderen demonen zijn en dat je ze het liefst allemaal in een stoofpot werpt voor gainz.
lol?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:03 schreef Klokov het volgende:
Topic maar even vol posten, dikke manlet-TT op dit deel
Nieuw deel open = nieuwe TT makenquote:
OP bedoel ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe titel gemaakt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |