Hij gebruikt ook potjes rode kool uit blik van HAK, dus Ronald Koeman zal wel bij zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren maakte hij weer fantastische saté naar eigen recept, met gebakken ei erboven op
Niveau van Dinamoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:31 schreef Maoist het volgende:
Vraag me af waar het Nederlands voetbal over 5 jaar staat als het zo door gaat
doe even danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan nu niet meer.
Tenzij ik dat toesta.
Ja, blijf voor de verandering eens binnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
naar mate deze wedstrijd vordert krijg ik steeds meer zelfmoord neigingen
ik blijf de komende tijd maar even veilig binnen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
naar mate deze wedstrijd vordert krijg ik steeds meer zelfmoord neigingen
ik blijf de komende tijd maar even veilig binnen
Vooral Depay.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dinamo kan er helemaal niets van. Ze hebben wel geluk dat PSV erg veel pech heeft.
Een ander woord voor 'gebrek aan kwaliteit' is in jouw woordenboek 'pech' ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dinamo kan er helemaal niets van. Ze hebben wel geluk dat PSV erg veel pech heeft.
Wie is dat.quote:
Onroerend goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:33 schreef Pascalus het volgende:
Wat zou dat schoppen PIK voor bedrijf zijn?
Je bedoelt Engelaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Maoist het volgende:
Wist niet dat Wijnaldum zo belangrijk was
Is de captain he, geboren leider. Zulke types mis je gelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Maoist het volgende:
Wist niet dat Wijnaldum zo belangrijk was
Gigolo'squote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:33 schreef Pascalus het volgende:
Wat zou dat schoppen PIK voor bedrijf zijn?
Waterman, die kleedde zich tenminste fancy.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je bedoelt Engelaar
Hij gaf een signaal af.
Geil. Wie is de andere pot ?quote:
scherpquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:35 schreef HighVolume het volgende:
Ihihihohiihhihihi er staat pik op het reclamebord
Ze hebben ook Zwarte Pik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh even opletten of er een telefoonnummer bij staat.
Die zullen er in Amsterdam ook wel zijn. Ook van die hele luxe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
pm me maar even danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom staan ze stijf van de stress.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:35 schreef HighVolume het volgende:
Ihihihohiihhihihi er staat pik op het reclamebord
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Barbara Barend, Claudia de Breij, dat is toch allemaal één pot nat.
twitter:
bakkali is altijd al alles of niets geweest, die had gewoon een extreem goeie periodequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:36 schreef Maoist het volgende:
Dit PSV is nog maar een schim van het team van begin van het seizoen. Hoe kan Bakkali zo slecht geworden zijn en Schaars is ook achteruit gegaan.
Park nog geblesseerd?
Het haalt wel moraal weg mij Zagrebquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Deze wedstrijd is al triest, maar zonder publiek is het altijd nog erger
Sugar Lee Hooper wilde niet begraven worden. Ze speelt nu in de urn, in de as.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Barbara Barend, Claudia de Breij, dat is toch allemaal één pot nat.
Gelukkig zijn dat er niet zoveel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
Je zult als PSV fan maar helemaal naar Zagreb zijn afgereisd voor zo'n rukpot.
ok maar tis bijna weekend,dan mag dat welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik houd het liever professioneel.
Misschien moet jij de volgende even wijzigen naar 'oe'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 20% gewijzigd door j0rdiiii op 24-10-2013 22:37 ]
Die vleeshomp met zijn camera zal er toch wel zijn?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat er niet zoveel.
Ok.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet jij de volgende even wijzigen naar 'oe'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |