Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Vandqag toch maar 10 km gelopen in plaats van 20, mijn looprugzak lag nog thuis en in +25 graden 20 km zonder water leek mij niet zo slim... Mijn kuiten waren ook best gelukkig met de beslissing. En in tegenstelling tot iedereen hier heb ik nog maar wat zomer loopkleding gekocht, iets zonder mouwen leek mij wel prettig.
Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef Sjaapje het volgende: Vandqag toch maar 10 km gelopen in plaats van 20, mijn looprugzak lag nog thuis en in +25 graden 20 km zonder water leek mij niet zo slim... Mijn kuiten waren ook best gelukkig met de beslissing. En in tegenstelling tot iedereen hier heb ik nog maar wat zomer loopkleding gekocht, iets zonder mouwen leek mij wel prettig.
Kan ik de missende mouwen overnemen... alhoewel, hier nog prima te lopen in kort-kort
dat probeert RR ook al jaren het is helemaal een frustratie geworden voor die man...
maar ik hoop dat het je lukt, dat zou werkelijk fantastisch zijn!
Wie is RR? Iemand van hier of iemand bij jou op de club? Dat is wel jammer dat het dan zo lang al niet lukt nee, geloof echt wel dat dat een behoorlijke frustratie kan worden, vooral als je er heel dichtbij zit steeds. Maar we zullen het zien, ik heb er in ieder geval nog jaren genoeg voor .
Vanavond training 1.2 gelopen. 12x200m in 37 seconden met 200m rust. Dit keer iets moeilijker om het goede tempo te vinden, van 33 tot 38.5 seconden ongeveer. Maar zat er vaak toch wel redelijk dichtbij dus ben tevreden! Het lopen ging in ieder geval erg lekker en het was nog steeds heerlijk weer, wel iets afgekoeld. Maar kon tijdens de rust genieten van de sterren, liep af en toe ook op de Grote Beer af, erg leuk! http://www.endomondo.com/workouts/261933910/2368823
Wie is RR? Iemand van hier of iemand bij jou op de club? Dat is wel jammer dat het dan zo lang al niet lukt nee, geloof echt wel dat dat een behoorlijke frustratie kan worden, vooral als je er heel dichtbij zit steeds. Maar we zullen het zien, ik heb er in ieder geval nog jaren genoeg voor .
Vanavond training 1.2 gelopen. 12x200m in 37 seconden met 200m rust. Dit keer iets moeilijker om het goede tempo te vinden, van 33 tot 38.5 seconden ongeveer. Maar zat er vaak toch wel redelijk dichtbij dus ben tevreden! Het lopen ging in ieder geval erg lekker en het was nog steeds heerlijk weer, wel iets afgekoeld. Maar kon tijdens de rust genieten van de sterren, liep af en toe ook op de Grote Beer af, erg leuk! http://www.endomondo.com/workouts/261933910/2368823
Running Ronald, google m maar eens. Hij is de uiteindelijke oorzaak van de Spibelt-hysterie hier.
Duurt nog even En ik ben bijzonder volwassen in gta! Als ik Pokemon even zat ben ligt Kingdom Hearts 1.5 voor me klaar, alletwee ter compensatie van dat volwassen gedrag om gta
Ik moet overigens wel wat op m'n gewicht letten, ik neig snel naar ondergewicht. Maar m'n moeder had dat ook altijd, en vanaf d'r 40e is ze niet perse langzaam maar wel zeker getransformeerd tot appel op pootjes.
Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef Stefanovic83 het volgende: Wat is er zo leuk aan de CPC? Het is er koud, het waait waarsch hard en Den Haag is toch ook helemaal geen mooie stad ofzo?
De CPC is dé wedstrijd hier in de omgeving. Vroeger als kind vond ik het al een magische wedstrijd, maar pagina's vol uitslagen in de Haagsche Courant. Ik had toen niet kunnen bedenken deze wedstrijd ooit zelf te lopen.
Ik ben trouwens wel benieuwd of de naamgeving gaat veranderen als de pier zo verrot is dat ie in zee stort.
Duurt nog even En ik ben bijzonder volwassen in gta! Als ik Pokemon even zat ben ligt Kingdom Hearts 1.5 voor me klaar, alletwee ter compensatie van dat volwassen gedrag om gta
Dit was het studentenleven wat ik voor me zag. Bier en een beetje gamen en daartussen wat hardlopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De CPC is dé wedstrijd hier in de omgeving. Vroeger als kind vond ik het al een magische wedstrijd, maar pagina's vol uitslagen in de Haagsche Courant. Ik had toen niet kunnen bedenken deze wedstrijd ooit zelf te lopen.
Ik ben trouwens wel benieuwd of de naamgeving gaat veranderen als de pier zo verrot is dat ie in zee stort.
Dit was het studentenleven wat ik voor me zag. Bier en een beetje gamen en daartussen wat hardlopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had je maar geen deeltijdstudie naast je fulltime baan moeten gaan doen. Ik verlang trouwens wel terug naar m'n bachelor, wat vooral veel bier, gamen, een beetje werken en tussendoor studeren was. Hardlopen deed ik toen nauwelijks. Nu werk ik me de pleuris en heb ik 's avonds ook eigenlijk geen energie meer voor gta.
Running Ronald, google m maar eens. Hij is de uiteindelijke oorzaak van de Spibelt-hysterie hier.
Krijg nou de tering werkt hij niet bij de runnersworld in utrecht. Anders lijkt hij daar heel erg op. Al een aantal keren prettige gesprekken met hem gehad en goed door hem geholpen.
Nu ik zo zijn blog lees zeer waarschijnlijk niet. Hoe dan ook een prettige verkoper met zo te merken verstand van zaken.
[ Bericht 8% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 24-10-2013 22:32:36 ]
Op donderdag 24 oktober 2013 22:30 schreef Zwabberhark het volgende: Vanaf morgen wordt het erg onstuimig. Het zal geen periode zijn om PR's aan te scherpen, maar wel om met behulp van de elementen sterker te worden.
Zondag wil ik eigenlijk een wedstrijdje doen hier in de buurt. Twijfel nog tussen de 3 Plassenloop, de Dobbeloop of de Bertusloop.
Je kunt jezelf ook wat uitdagenders voorschotelen aanstaande zaterdag:
Nou ik moet zondag 6 pr's lopen dus het wordt maar gewoon lekker weer - tijd op de HM (nu 2.09) - aantal activiteiten per maand (nu 8) - km's per maand (nu 69) - duur per maand - calorieën per maand - hoogtemeters per maand
Denk woensdag ook nog een klein rondje, kan ik die PR's nog wat aanscherpen. En dat terwijl ik voor mn gevoel helemaal niet enorm veel gelopen heb deze maand..
Op z'n minst een goede westenwind met mooie golven Wel een leuke om in het achterhoofd te houden als het een jaarlijks evenement is. Lijkt me wel een leuke om ooit eens te doen!