Wel lekker! Wat had je daar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Lekker slecht, Mac Donalds![]()
En voor vanavond heb ik nog een zelfgemaakte kleine wrap met zalm/roomkaas/sla.
Wow! Knap hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Big Tasty, frietjes en 6 kipnuggets
Ik had er ook wel moeite mee, maar we deelden wel 2 friet met z'n 3enquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow! Knap hoorIk zit na een Big Tasty meestal wel vol.
Ik moet nog eten trouwens pff.... denk dat ik ff naar de snackbar fiets.
Je hebt me geinspireerdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik had er ook wel moeite mee, maar we deelden wel 2 friet met z'n 3en
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanavond stamppot rauwe andijvie met spekjes en rookworst. gehaktballen
Zat nog in het café want mochten nog niet de zaal inquote:
Hier ook kip cordonbleu, maar dan met sperziebonen en aardappelpuree.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Eet niemand vandaag?![]()
Ik over een kwartier kipcordonbleu, aardappelkroketjes en appelmoes. Easy peasy
Ken ik als moereratschquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:12 schreef fratsman het volgende:
Wortelestamp met zoor vleis.Wortelestamp bevat wel aardappels, maar geen uien zoals bij hutspot, dit overgoten met zelfgemaakt stoofvlees...
![]()
Ik zit al 2 uur uit te buiken.
WTF is dat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef MangoLotion het volgende:
Rijst gemixt met omega 3 mix en gedroogde bieslook. Daaroverheen geroerbakte zwarte bonen, paprika, champignons en courgette. Met een groene Hamam thee
Fancy pancy marketing naampje voor zaden en noten dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Heerlijk in de rijst en yoghurt
Beide klinkt goed! Hier wordt het broccolisoep en tosti's met mozzarella, pesto en tomaat. De agenda is wat strak vanmiddag.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef nectarientje het volgende:
Net een overnight oat met frambozen en granaatappelpitjes op. Zo maar eens bedenken wat het vanavond gaat worden.. Twijfel tussen couscous met zalm of meatloafcupcakes met groente.
Ik ga daar verder niet over, het is gewoon lekkaaahhhquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fancy pancy marketing naampje voor zaden en noten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:46 schreef Tezz het volgende:
Vanavond lekker pompoensoep (succes-recept in de spoiler) en als we daarna nog trek hebben een quiche met prei en beenham.Bijna dezelfde had ik hier gister ook! Alleen wortels ipv aardappels en nog kokosmelk, vissaus en verse korianderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanavond nog een restje
Plus broodjes hamburger from scratch, behalve het gehakt malen. Met uienmarmelade, bacon, sla en cheddar, ik denk een met geitenkaas ipv cheddar. Erbij een salade Caprese omdat de mozzarella op moet.
Deeg voor de broodjes staat nu te rijzen http://www.broodbakshop.nl/blog/recepten/hamburgerbroodjes/
Surf en turf!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet het echt niet.
Varkenshaas met van alles of angus biefstuk met gamba, knoflook en peperjus
Cola-chicken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:05 schreef Anne het volgende:
Cola-chicken met gebakken aardappelschijfjes of krieltjes en erwtjes uit een pot.
Cola-chickenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Cola-chicken?
OT: Nasi met satesaus en een gebakken eitje
Steak fritesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:06 schreef MaximusTG het volgende:
Komt vanavond een vriend eten; Hebben jullie nog suggesties voor wat "man food"? Zonder dat het té zout en vet wordt.
Pizzaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:06 schreef MaximusTG het volgende:
Komt vanavond een vriend eten; Hebben jullie nog suggesties voor wat "man food"? Zonder dat het té zout en vet wordt.
Kapsalonquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:06 schreef MaximusTG het volgende:
Wat leuk! Ook daar geweest?quote:
Mn moeder komt er vandaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Wat leuk! Ook daar geweest?
OT, gegourmet bij een vriendin, ontzettend old school! Wel eigen gebakken zuurdesem stokbrood erbij, toch nog een beetje culinair
Oh dat lijkt me lekker, vd week een keer halen!quote:
Op zondag 3
november 2013 22:52 schreef
FutureFairytale het
volgende:
Hero Fruitijs mango-passievrucht, smaakt precies naar Solero!
Kloptquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
La Galleria?
Ik eet nu paprikachips
De snert wel met een vork eten zoals het hoortquote:Op maandag 4 november 2013 18:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier ook.
Plus stampot boerenkool met worst!
En uitjes...
hij is echt heerlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:28 schreef Muck het volgende:
Nu een kop sinaasappel/gemberthee
Voor straks staat er een pan aardappel-preisoep te pruttelen. Ik ben benieuwd!
Was et lekkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:22 schreef MangoLotion het volgende:
Rare combi maar vanavond gekruide garnalen, aardappels en spruitjes
hmm, dat wil ik ook weerquote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef habitue het volgende:
Huisgemaakte erwtensoep. Veel vlees erin
haha, dat hadden wij gisteren! Vandaag waarschijnlijk meer snert, maar wat erbij? Gelukkig heb ik nog even om erover na te denken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:51 schreef Anne het volgende:
Vanavond hadden we snert met een ciabatta.
Spinazie!quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Zit te verzinnen wat ik vanavond verder nog bij mijn kip in bladerdeeg wil doen. Weinig inspiratie![]()
Ondertussen eet ik een mandarijntje!
Snert vooraf en pannenkoeken daarnaquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:52 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
haha, dat hadden wij gisteren! Vandaag waarschijnlijk meer snert, maar wat erbij? Gelukkig heb ik nog even om erover na te denken.
Prima keuze!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:09 schreef Iemand91 het volgende:
Varkensvlees staat in de marinade voor de nasi vanavond. [ afbeelding ]
Rijst is gekookt en staat koel.
Kip staat in de marinade voor de sate vanavond.
Erbij gebakken ei en kroepoek.![]()
Deze ketjap gekocht en eens uitproberen of het wat is:
Deze is echt 100x beter dan die troep van conimexquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:09 schreef Iemand91 het volgende:
Varkensvlees staat in de marinade voor de nasi vanavond. [ afbeelding ]
Rijst is gekookt en staat koel.
Kip staat in de marinade voor de sate vanavond.
Erbij gebakken ei en kroepoek.![]()
Deze ketjap gekocht en eens uitproberen of het wat is:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |