Pffff. Het hoeft geen horrorcore hip-hop te zijn om actie te bevatten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ga hierna maar aan de Horrorcore Hip-Hop, wil een beetje actie, plus dat ik een hoop aanraders heb binnengekregen de afgelopen dagen.
O dat hoeft van mij ook niet, ben ook een enorme liefhebber van Dream-Pop en Shoegaze bijvoorbeeld, ken alleen nog niet heel veel fijne bands in die genres. (My Bloody Valentine, Slowdive, Bluedawn, Adultchild, Asobi Seksu heb ik zo.)quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pffff. Het hoeft geen horrorcore hip-hop te zijn om actie te bevatten.Ik had ook een periode dat het alleen maar harder harder harder moest en anders was het saai, maar gelukkig ben ik daar overheen gegroeid
Terwijl ik amper ouder ben dan jij.
Ja is ook wel paar maanden geleden dat ik die plaat geluisterd heb hoor overigens, wilde die nog snel gaan herluisteren. Denk dat ik die in april of mei gehad heb, is veel veranderd sindsdien. Even opzoeken op last.fm.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:02 schreef Maxerazzi het volgende:
Kerft, ik snap er geen zak van hoe Can één van je favoriete bands is, maar je vrijwel niets kan met The Velvet Underground, hun belangrijkste inspiratiebron.
Als je nog eens gaat luisterne, probeer dan als eerst White Light/White Heat. Ontoegankelijker krijg je VU niet, maar genialer ook nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja is ook wel paar maanden geleden dat ik die plaat geluisterd heb hoor overigens, wilde die nog snel gaan herluisteren. Denk dat ik die in april of mei gehad heb, is veel veranderd sindsdien. Even opzoeken op last.fm.
Zal het onthouden. Meest ontoegankelijke plaat beginnen werkt meestal wel bij mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je nog eens gaat luisterne, probeer dan als eerst White Light/White Heat. Ontoegankelijker krijg je VU niet, maar genialer ook niet
Beste Norrage, ik heb vandaag netjes VU geluisterd en ik vind het fijne muziek. Ben alleen gestopt toen die kerel hele nummer ging pratenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:57 schreef Norrage het volgende:
Ik luister al de hele dag VU![]()
![]()
(en Lou solo natuurlijk)
The fuck dude?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
London Calling, vind dat er maar zo weinig gebeurt, heb wat moeite om geboeid te blijven.
Kloon?quote:
Je kan veel zeggen, maar ik luister zowel VU, als Beastie Boys, als The Clash graag. Stiekem die laatste het liefstquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:10 schreef DO2 het volgende:
[..]
The fuck dude?
London Calling is als een rollercoaster die zich moeiteloos en gracieus door allerlei stijlen weet te manoeuvreren,.
Of, om met de woorden van AMG te spreken:
There's punk and reggae, but there's also rockabilly, ska, New Orleans R&B, pop, lounge jazz, and hard rock; and while the record isn't tied together by a specific theme, its eclecticism and anthemic punk function as a rallying call.
Tja sorry, kan er niks aan doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:10 schreef DO2 het volgende:
[..]
The fuck dude?
London Calling is als een rollercoaster die zich moeiteloos en gracieus door allerlei stijlen weet te manoeuvreren,.
Of, om met de woorden van AMG te spreken:
There's punk and reggae, but there's also rockabilly, ska, New Orleans R&B, pop, lounge jazz, and hard rock; and while the record isn't tied together by a specific theme, its eclecticism and anthemic punk function as a rallying call.
Die bas doen ze gewoon door heel hard op iglo's rammen. Wist je dat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Kerftminister het volgende:
Oja had ook een band uit Groenland gevonden via die lijst, dat was zowaar nog goede muziek ook, hartstikke gek eigenlijk.
Londen calling vind ik dan ook wat minder. Sandinista babyquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja sorry, kan er niks aan doen.
Zit al een tijdje te wachten tot het eindelijk voorbij is.
maar ik zie overigens dat Norrage op RYM 3.5 * heeft gegeven, dus ik ben niet de enige.
En tja als ik Reggae wil horen, ga ik wel Steel Pulse luisteren of Dadawah.
Niks aan de hand dan, want geef hem dezelfde rating als jij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Londen calling vind ik dan ook wat minder. Sandinista baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |