Ook goed jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:34 schreef Norrage het volgende:
Beste album van Clash vind ik Sandinista
Zitten ook hiphopperige nummers op, check die maar eens
The Clash
Voorlopig nog niet, vind 1 album wel voorlopig genoeg, als er nog zoveel ongeluisterde geweldige bands wachten om ontdekt te worden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Norrage het volgende:
Samen met de Beatles misschien wel dé veelzijdigste band allertijden. Echt elk genre hebben ze wel geprobeerd
Wat een helden
Heiligschennis Kerfty! Ga eens Sandinista luisteren!
Heb van Lou solo niks gehad, maar Velvet Underground & Nico was ook al zo'n 'mwah' plaat in mijn beleving, je hoort wederom dat het erg goed in elkaar zit, maar ik had niet zoiets dat ik het vaker wilde luisteren. Nico werkte wel enorm op mijn zenuwen ook, dus misschien dat ik een plaat zonder haar wel beter vind. Had wel 1 nummer volgens mij die ik 5/5 had gegeven. Venus in Furs volgens mij, kan dat? Is dat zonder Nico?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:45 schreef Norrage het volgende:
Wat vind je eigenlijk van Lou, Kerftje?
Tja ik ben meer van de ontoegankelijkere muziek, Can bijvoorbeeld ook, misschien wel beste band ooit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef Norrage het volgende:
Je bent nog jong. Ik heb er langer over gedaan dan dat jij leeft om bands als the Clash of Velvet Underground te waarderen. Jouw tijd komt nog wel.
Velvet is bij vlagen nogal ontoegankelijk, wellicht wel een van de ontoegankelijkste bands ooit met hun uitvinden van de noise rockquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja ik ben meer van de ontoegankelijkere muziek, Can bijvoorbeeld ook, misschien wel beste band ooit.
Júist VU & Nico is absoluut niet toegankelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja ik ben meer van de ontoegankelijkere muziek, Can bijvoorbeeld ook, misschien wel beste band ooit.
Ja niet slecht, maar zou het niet vaker luisteren als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:49 schreef Norrage het volgende:
Velvet Underground
Ken je die al Kerfty?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef Maxerazzi het volgende:
Godzijdank is The Velvet Underground zo toegankelijk.![]()
Doe mij maar deze:quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef Maxerazzi het volgende:
Godzijdank is The Velvet Underground zo toegankelijk.![]()
Is Bob niet jonger?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef Norrage het volgende:
We moeten kerftje een beetje opvoeden heren
Onze jongste user van het topic
Die valt niet op te voedenquote:
Heeft je moeder tijdens haar zwangerschap je beïnvloed?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben nu in mijn laatste week als 18-jarige, dus reken maar uit.
Mijn favoriete album is 3 maanden ouder dan ikzelf.
Denk niet dat mijn moeder Organized Konfusion luisterde.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft je moeder tijdens haar zwangerschap je beïnvloed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |