Zoals die Iron & Wine gast?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Een echte indiër kent de begrippen sportschool, zonneschijn, scheermes en haarverzorging niet, zoals het hoort
Of deze:quote:
Fega, ben jij als weerman in je nopjes met St. Jude op komst?quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Fega, ben jij als weerman in je nopjes met St. Jude op komst?
Hey ik ben ook weerman en ben in mijn nopjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Fega, ben jij als weerman in je nopjes met St. Jude op komst?
Zoals ik al in het UK-topic zei, dit is hét moment om een fabuleuze Gene Kelly neer te zetten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey ik ben ook weerman en ben in mijn nopjeskom net ook uit windkracht 8 en bijna 9 lopen
maar goed jullie zitten in GB natuurlijk waar het nog erger wordt
Het lijkt nu juist in NL erger te worden, GFS run laat alles nu zuidelijker voorbij te gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey ik ben ook weerman en ben in mijn nopjeskom net ook uit windkracht 8 en bijna 9 lopen
maar goed jullie zitten in GB natuurlijk waar het nog erger wordt
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:58 schreef Fegalund het volgende:
[..]
Het lijkt nu juist in NL erger te worden, GFS run laat alles nu zuidelijker voorbij te gaan.
Deze mag ook wel gepost worden. (Eigenlijk is het meer de wind, maar daar zijn volgens mij niet veel liedjes over).
Ja, ik kwam tijdje terug het werk van Agnes Martin tegen. Normaal trekt het minimalisme me niet helemaal in de schilderkunst, maar ik vond haar werken iets hebben. Lekker rustgevende avatar zo, ik ben er ook erg content mee.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik herinnerde me dankzij MUZ / Top 5 van de dag #23 weer de eerste keer dat ik The Velvet Underground opzette. Man o man, wat zou ik dat nog graag een keer herbeleven.Iedere keer als ik die dekselse gele banaan op mijn platenspeler leg, ga ik weer terug naar mijn slaapkamer in het ouderlijk huis; het is herfst, de bladeren dwarrelen van de oude eik die voor mijn raam staat en ik hoor voor de eerste keer Sunday Morning. Man, wat een intense ervaring is die eerste luisterbeurt geweest. The Velvet Underground & Nico is één van de weinige platen waar ik nog precies kan terughalen hoe ik me voelde tijdens de eerste luisterbeurt. De kracht van muziek in optima forma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |