Dat heeft niks met deze vraag te maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:51 schreef TwenteFC het volgende:
Vanille met hagelslag, maar dat had ik je al verteld TS.
Aardbei - Vanille uiteraard.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, welke heeft jouw voorkeur?
Ik wilde me tot bestaande smaken beperken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:56 schreef Stickertje het volgende:
waarom geen aardbei frambozen optie in de poll?
Omdat we hier geen mensen met pedofiele trekjes willen hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:56 schreef Stickertje het volgende:
waarom geen aardbei frambozen optie in de poll?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde me tot bestaande smaken beperken.
We moeten ook geen B-merken in onze verkiezing willen opnemen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Potverdikkie, krijg nou wat.
Ik staarde me dood op Campina.
Ik dwing blijkbaar toch wat af bij de mensen. Mooi om te zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:04 schreef Fopje het volgende:
Banaan/chocolade staat er niet tussen, dus ik ga niet stemmen
edit: toch op choco/vanille gestemd totaal tegen mijn principes.
Nou, inderdaad. Ik had ook nog nooit van Friesche vlag gehoord eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We moeten ook geen B-merken in onze verkiezing willen opnemen natuurlijk.
Dit meen je toch niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van Friesche vlag gehoord eerlijk gezegd.
Ik kom uit Zeeland, daar is het wel bekend. Maar Friesland en Zeeland zijn beide behoorlijk kansloos, dus dan zal het daar wel aan liggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel een merk uit Friesland zijn zeker? Daar woon ik zelf niet.
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt he?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou heel Nederland van die lokale producten moeten kennen?
Met zo'n bizarre smakencombinatie in het assortiment waag ik het te betwijfelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik kom uit Zeeland, daar is het wel bekend. Maar Friesland en Zeeland zijn beide behoorlijk kansloos, dus dan zal het daar wel aan liggen
edit: Het is het oudste zuivelmerk van Nederland blijkbaar, en volgens mij is het een onderdeel van Campina.
Banaan/chocolade is een bizarre smakencombinatie? Dat is de beste combo die je maar kan bedenkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met zo'n bizarre smakencombinatie in het assortiment waag ik het te betwijfelen.
Ik had het over die framboos nog wat combinatie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Banaan/chocolade is een bizarre smakencombinatie? Dat is de beste combo die je maar kan bedenkenEn ja, het is gewoon onderdeel van Campina.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had het over die framboos nog wat combinatie.GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |