Ga voor Swekcarp.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
even een suction cupper vangen uit de safari van een vriend en dan ga ik ook hengelen naar shinies
elke pokemongame gespeeld en nog nooit een shinie tegengekomen
Das een rijke tata.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:30 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
zat meer te denken aan whiscashmoney![]()
![]()
Quickball? Of 'm in slaap proberen te krijgen eerst, eventueel nog snel wat damage doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:41 schreef SGYENZO het volgende:
Hij vlucht echt constant, da's best naaiend.
Mesprit zit in X of Y?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:41 schreef SGYENZO het volgende:
Hij vlucht echt constant, da's best naaiend.
* SGY verkoopt alle Ultra Balls en de helft van Poké Balls omdat hij blut is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:43 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Quickball? Of 'm in slaap proberen te krijgen eerst, eventueel nog snel wat damage doen.
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
* SGY verkoopt alle Ultra Balls en de helft van Poké Balls omdat hij blut is.
Haha, ik had veel totdat ik 100 Poké Balls en 100 Ultra Balls ging kopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Ik had al bijna 100.000 voor de 3e gym, wel vaak misbruik gemaakt van de amulet coin.
Voeg mij toe, ik voeg je straks ook toe! Ik ben helemaal into EV training en breeding, misschien kunnen we wat tradenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:11 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ahaha na een chain van kleine 30 een shiny politoed waar ik naar opzoek was![]()
doet ie perish song en dood ie zichzelf![]()
![]()
![]()
![]()
Da's best wel humor eigenlijk, sorry manquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:11 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ahaha na een chain van kleine 30 een shiny politoed waar ik naar opzoek was![]()
doet ie perish song en dood ie zichzelf![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had de papa een everstone gegeven, maar er kwam maar 1 jolly, de rest was rotzooi. Ik heb nog een male jolly, maar die is onbruikbaar omdat hij Rivalry heeft (25% minder attack op tegenovergestelde geslacht)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
als je een jolly ouder een everstone geeft zijn toch alle babys jolly?ik zou hem opnieuw maken :p
hmm zou het toch nog even proberen/opzoeken volgens mij zouden alle babys jolly moeten zijn. Zo werkte het bij mijn aerodactyl ook en die was ook man denk ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:42 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik had de papa een everstone gegeven, maar er kwam maar 1 jolly, de rest was rotzooi. Ik heb nog een male jolly, maar die is onbruikbaar omdat hij Rivalry heeft (25% minder attack op tegenovergestelde geslacht)
Gewoon 200 BP grinden en een Ability Capsule gebruiken op die Rivalry Axew als de rest van de stats wel bruikbaar zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:42 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik had de papa een everstone gegeven, maar er kwam maar 1 jolly, de rest was rotzooi. Ik heb nog een male jolly, maar die is onbruikbaar omdat hij Rivalry heeft (25% minder attack op tegenovergestelde geslacht)
Awesome, thnx voor de tip. Ik ben pas voorbij eerste gym, en nu al aan het breedenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:46 schreef Flightguy1986 het volgende:
[..]
Gewoon 200 BP grinden en een Ability Capsule gebruiken op die Rivalry Axew als de rest van de stats wel bruikbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |