SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet alleen bij pech, pics mogen ook omdat het kanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef Vijzel het volgende:
Heren, ik heb nog geen pech. Dus niks geen pics van opengeknoopte bloesjes...
Klopt. Nieuwe blok komt wel speciale in, torco 5w50 vol synthquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk net zo goed als een andere olie.
Een wiel is wel veel fijner, nooit problemen met die stomme spuitbussen e.d.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef Vijzel het volgende:
Heren, ik heb nog geen pech. Dus niks geen pics van opengeknoopte bloesjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:57 schreef Viro het volgende:
Oeh ik heb zeer leuke pics van Vijzel in mijn DM ontvangen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Eveb visualiseren.... helaas geen blousje...WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je vergist je, tenzij je een sokpop hebt. Oh nee, dat heet een kloon.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:57 schreef Viro het volgende:
Oeh ik heb zeer leuke pics van Vijzel in mijn DM ontvangen
Eveb visualiseren.... helaas geen blousje...Nee, ik ben kleiner & dikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eveb visualiseren.... helaas geen blousje...Blousje zit alleen maar in de wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn you, get out of my headquote:
Was het proberen waardquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:59 schreef Vijzel het volgende:
[..]
je vergist je, tenzij je een sokpop hebt. Oh nee, dat heet een kloon.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Blousje zit alleen maar in de weg
[..]
Damn you, get out of my head
[..]
Was het proberen waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Goedmakertje dan?DatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
DatI knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoef het zelf niet te hebben maar het uiterlijk van die oude amerikanen waardeer ik echt welquote:
Ik heb wel vaker langs de kant van de weg gestaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:04 schreef Vijzel het volgende:
De laatste keer dat ik pech had was trouwens met mijn brommer. En toen ben ik maar gaan duwen. Was niet ver.. Niks geen blousje open.
Edit: en ook geen snelweg, natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Goedmakertje dan?Hey die heb ik als wallpaperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik er ooit eens in mocht rijden dan zou ik dat al tof vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef het zelf niet te hebben maar het uiterlijk van die oude amerikanen waardeer ik echt wel
Misschien ooit eens voor erbij
Ja, met de vorige brommer was dat ook zo. Vaker nog, kwam ik niet op weg. Gewoon niet starten... kloteding! Blij dat ie weg is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker langs de kant van de weg gestaan![]()
- tank leeg (dat was de laatste keer dat ik de boordcomputer vertrouwde)
- vocht bij de bougies (blok schoongemaakt met iets teveel water)
- dynamo kapot (niet zitten opletten)
- accu kapot (dit overkwam me op zondag ochtend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |