SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet alleen bij pech, pics mogen ook omdat het kanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef Vijzel het volgende:
Heren, ik heb nog geen pech. Dus niks geen pics van opengeknoopte bloesjes...
Klopt. Nieuwe blok komt wel speciale in, torco 5w50 vol synthquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk net zo goed als een andere olie.
Een wiel is wel veel fijner, nooit problemen met die stomme spuitbussen e.d.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef Vijzel het volgende:
Heren, ik heb nog geen pech. Dus niks geen pics van opengeknoopte bloesjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:57 schreef Viro het volgende:
Oeh ik heb zeer leuke pics van Vijzel in mijn DM ontvangen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Eveb visualiseren.... helaas geen blousje...WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je vergist je, tenzij je een sokpop hebt. Oh nee, dat heet een kloon.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:57 schreef Viro het volgende:
Oeh ik heb zeer leuke pics van Vijzel in mijn DM ontvangen
Eveb visualiseren.... helaas geen blousje...Nee, ik ben kleiner & dikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eveb visualiseren.... helaas geen blousje...Blousje zit alleen maar in de wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn you, get out of my headquote:
Was het proberen waardquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:59 schreef Vijzel het volgende:
[..]
je vergist je, tenzij je een sokpop hebt. Oh nee, dat heet een kloon.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Blousje zit alleen maar in de weg
[..]
Damn you, get out of my head
[..]
Was het proberen waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Goedmakertje dan?DatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
DatI knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoef het zelf niet te hebben maar het uiterlijk van die oude amerikanen waardeer ik echt welquote:
Ik heb wel vaker langs de kant van de weg gestaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:04 schreef Vijzel het volgende:
De laatste keer dat ik pech had was trouwens met mijn brommer. En toen ben ik maar gaan duwen. Was niet ver.. Niks geen blousje open.
Edit: en ook geen snelweg, natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Goedmakertje dan?Hey die heb ik als wallpaperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik er ooit eens in mocht rijden dan zou ik dat al tof vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef het zelf niet te hebben maar het uiterlijk van die oude amerikanen waardeer ik echt wel
Misschien ooit eens voor erbij
Ja, met de vorige brommer was dat ook zo. Vaker nog, kwam ik niet op weg. Gewoon niet starten... kloteding! Blij dat ie weg is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker langs de kant van de weg gestaan![]()
- tank leeg (dat was de laatste keer dat ik de boordcomputer vertrouwde)
- vocht bij de bougies (blok schoongemaakt met iets teveel water)
- dynamo kapot (niet zitten opletten)
- accu kapot (dit overkwam me op zondag ochtend)
harder rijden, dan zie je de rook niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb eens langs de snelweg gestaan. Iets met koppakking en een hoop rook
Ik weet het niet eens meer zo goed
Totdat je auto ermee stoptquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:14 schreef Vijzel het volgende:
[..]
harder rijden, dan zie je de rook niet.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:14 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ouch!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
Automobilisten die niet kijken voordat ze uitstappen
Ex van m'n pa fietste vol op een deur in die ineens open gedaan werd. Gebroken sleutelbeen, gekneusde ribben etc.En kon daardoor niet naar het concert van Anouk
Jaquote:
Ja of fietsers die niet oplettenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ex van m'n pa fietste vol op een deur in die ineens open gedaan werd. Gebroken sleutelbeen, gekneusde ribben etc.En kon daardoor niet naar het concert van Anouk
Nicequote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Voor vandaag ben ik klaar en heb de helft van de leerstof voor maandag in mn hoofd zitten nu. De andere helft heb ik morgen de hele dag voor
Achterom kijken is ook zo moeilijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja of fietsers die niet opletten![]()
Mijn spiegels klappen in, dus elke keer is weer een gokvooral van de week langs een drukke doorgaande weg is het niet chill.
Doe je goed. en dan heb je nog wat aan je weekend.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Voor vandaag ben ik klaar en heb de helft van de leerstof voor maandag in mn hoofd zitten nu. De andere helft heb ik morgen de hele dag voor
Ja, dan zie ik niet zoveel, vrij dikke B en hele dikke C stijl.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Achterom kijken is ook zo moeilijk
Ik heb nooit wat aan mijn weekendquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Doe je goed. en dan heb je nog wat aan je weekend.
Dat is irritant!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn spiegels klappen in, dus elke keer is weer een gokvooral van de week langs een drukke doorgaande weg is het niet chill.
*kuch* bullshit *kuch*quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dan zie ik niet zoveel, vrij dikke B en hele dikke C stijl.
Ik reed toen nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:14 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Oeps!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat aan mijn weekendIk moet gewoon het hele weekend werken.
Ja en nee, mijn spiegels zijn altijd veilig, hoef normaal ook nooit te kijken. Parkeer meestal op afgesloten parkeerplaatsen.quote:
Opa spreektquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dan zie ik niet zoveel, vrij dikke B en hele dikke C stijl.
Heb ik ook een keer gehadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
Zaterdag ga ik uit, zondag moet ik de stof herhalen. Maandag om 8 uur namelijk het tentamenquote:
okequote:
Rij niet voor niks Lancia hequote:
Niet teveel zuipen dan he zaterdagquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik uit, zondag moet ik de stof herhalen. Maandag om 8 uur namelijk het tentamen
Ja, kan ook. Maar je fietst niet zomaar tegen een portier aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja of fietsers die niet opletten![]()
Thuis?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef rival het volgende:
Ik heb zin om te klussen zo, das lang geleden
Ik heb binnenkort nog wel wat te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef rival het volgende:
Ik heb zin om te klussen zo, das lang geleden
quote:
Ik zuip nooit teveelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Niet teveel zuipen dan he zaterdag
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik zuip nooit teveel
Enige uitzondering was bij huppel dan..![]()
Wel klote voor de vriendin van je vader trouwens! Dat was ik net vergetenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Maar je fietst niet zomaar tegen een portier aan.
Spiegels die inklappen lijken me klote.
Nee aan mijn nieuwe motor + beginnen met uitbouwen van mijn motor.quote:
En dan maandag ben je het vergetenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik uit, zondag moet ik de stof herhalen. Maandag om 8 uur namelijk het tentamen
Als je maar bier en vet vreten hebt staanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort nog wel wat te doen.
Hopelijk wel pas na het tentamenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan maandag ben je het vergeten
Wat heb je als leen auto?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
Nee aan mijn nieuwe motor + beginnen met uitbouwen van mijn motor.
Had de afgelopen weken echt geen zin in de klusjes eigenlijk...
Maar gisteren ging zo lekker, dat ik er weer zin in heb gekregen
En heb gelukkig geen haast oid want kan een andere wagen lenen zolang de mijne niet rijdt.
Whahaha die was wel erg jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zuip nooit teveel
Enige uitzondering was bij huppel dan..![]()
Dat laatstequote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsin gebroken botten of dat er een fietser in je portier zat?
Dat staal is ook dunner dan een kartonnendoosquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste
Fietser had niks maar de deur kon niet meer dicht
Was een cuore!!!!
BMW Cabrio, maar dan een E36.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb je als leen auto?
Klussen aan je auto is 100x leuker als het niet moeten werken aan een motor op de bok is ook een stuk lekkerder/leuker dan in de auto.
Dat zou helemaal handig zijn jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hopelijk wel pas na het tentamen
Ik heb nog wel wat klusjes voor je als je je verveeltquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb je als leen auto?
Klussen aan je auto is 100x leuker als het niet moeten werken aan een motor op de bok is ook een stuk lekkerder/leuker dan in de auto.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel klote voor de vriendin van je vader trouwens! Dat was ik net vergeten![]()
Ik gooi dan ook nooit zomaar mijn deur open, maar doe em eerst een stukje open en daarna rustig verder. Met mn vingers gekruist dat het goed gaat![]()
Die spiegels zijn verder wel fijn, scheelt dat er niemand tegenaan loopt zo.
Echt he?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat staal is ook dunner dan een kartonnendoos
Herkenbaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Zeggen we allemaal weleens..... Ik zelf ook. toch niet aan gehouden
E36, de minste van alle 3-series. Krijgt zo'n 2.0 de boel nog wel van z'n plek?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
BMW Cabrio, maar dan een E36.
wel maar 2.0
Heb eerlijk waar sindsdien überhaupt amper nog alcohol gehad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Zeggen we allemaal weleens..... Ik zelf ook. toch niet aan gehouden
Er zit voor zover ik weet geen frietzaak op loopafstandquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als je maar bier en vet vreten hebt staan
Ik vind die cabrio versie wel mooi. en zo'n 2.0 met vanos komt best van zijn plek. 140-150 pk gok ik...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
E36, de minste van alle 3-series. Krijgt zo'n 2.0 de boel nog wel van z'n plek?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
E36, de minste van alle 3-series. Krijgt zo'n 2.0 de boel nog wel van z'n plek?
Gewoon altijd de BOB zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb eerlijk waar sindsdien überhaupt amper nog alcohol gehad.
+1quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het kan leuk zijn, met matequote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
dan bestel je iets!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zit voor zover ik weet geen frietzaak op loopafstand
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste
Fietser had niks maar de deur kon niet meer dicht
Was een cuore!!!!
Wel een auto blok he, geen bromfietsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou helemaal handig zijn ja
[..]
Ik heb nog wel wat klusjes voor je als je je verveelt
Dat gaat nog wel dan ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind die cabrio versie wel mooi. en zo'n 2.0 met vanos komt best van zijn plek. 140-150 pk gok ik...
Heb geen autoquote:
quote:
Dat ga ik zaterdag dus weer doenquote:
E36, jakquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
BMW Cabrio, maar dan een E36.
wel maar 2.0
Heb coupe gehad, rijdt echt prima eigenlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:30 schreef PeuRac het volgende:
Ik bedoelde niet het uiterlijk, alleen qua rijden. Al zou ik het niet weten, de enige E36 waar ik in gereden heb was een M3 en die reed erg lekker.
2.4L, mis alleen hoge compressie zooi. Oftewel > $$$quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel een auto blok he, geen bromfiets
[..]
Dat gaat nog wel dan ja.
Ik bedoelde niet het uiterlijk, alleen qua rijden. Al zou ik het niet weten, de enige E36 waar ik in gereden heb was een M3 en die reed erg lekker.
Die M3 was ook een coupe. Heb er weinig in gereden, een paar keer van Arnhem naar de Matrixxx (in Nijmegen).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:31 schreef rival het volgende:
[..]
Heb coupe gehad, rijdt echt prima eigenlijk
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
Japanners, altijd pisbakkenstaal die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |