SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet alleen bij pech, pics mogen ook omdat het kanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef Vijzel het volgende:
Heren, ik heb nog geen pech. Dus niks geen pics van opengeknoopte bloesjes...
Klopt. Nieuwe blok komt wel speciale in, torco 5w50 vol synthquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk net zo goed als een andere olie.
Een wiel is wel veel fijner, nooit problemen met die stomme spuitbussen e.d.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef Vijzel het volgende:
Heren, ik heb nog geen pech. Dus niks geen pics van opengeknoopte bloesjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:57 schreef Viro het volgende:
Oeh ik heb zeer leuke pics van Vijzel in mijn DM ontvangen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Eveb visualiseren.... helaas geen blousje...WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je vergist je, tenzij je een sokpop hebt. Oh nee, dat heet een kloon.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:57 schreef Viro het volgende:
Oeh ik heb zeer leuke pics van Vijzel in mijn DM ontvangen
Eveb visualiseren.... helaas geen blousje...Nee, ik ben kleiner & dikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eveb visualiseren.... helaas geen blousje...Blousje zit alleen maar in de wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn you, get out of my headquote:
Was het proberen waardquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:59 schreef Vijzel het volgende:
[..]
je vergist je, tenzij je een sokpop hebt. Oh nee, dat heet een kloon.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Blousje zit alleen maar in de weg
[..]
Damn you, get out of my head
[..]
Was het proberen waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Goedmakertje dan?DatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
DatI knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoef het zelf niet te hebben maar het uiterlijk van die oude amerikanen waardeer ik echt welquote:
Ik heb wel vaker langs de kant van de weg gestaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:04 schreef Vijzel het volgende:
De laatste keer dat ik pech had was trouwens met mijn brommer. En toen ben ik maar gaan duwen. Was niet ver.. Niks geen blousje open.
Edit: en ook geen snelweg, natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Goedmakertje dan?Hey die heb ik als wallpaperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik er ooit eens in mocht rijden dan zou ik dat al tof vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef het zelf niet te hebben maar het uiterlijk van die oude amerikanen waardeer ik echt wel
Misschien ooit eens voor erbij
Ja, met de vorige brommer was dat ook zo. Vaker nog, kwam ik niet op weg. Gewoon niet starten... kloteding! Blij dat ie weg is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker langs de kant van de weg gestaan![]()
- tank leeg (dat was de laatste keer dat ik de boordcomputer vertrouwde)
- vocht bij de bougies (blok schoongemaakt met iets teveel water)
- dynamo kapot (niet zitten opletten)
- accu kapot (dit overkwam me op zondag ochtend)
harder rijden, dan zie je de rook niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb eens langs de snelweg gestaan. Iets met koppakking en een hoop rook
Ik weet het niet eens meer zo goed
Totdat je auto ermee stoptquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:14 schreef Vijzel het volgende:
[..]
harder rijden, dan zie je de rook niet.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:14 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ouch!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
Automobilisten die niet kijken voordat ze uitstappen
Ex van m'n pa fietste vol op een deur in die ineens open gedaan werd. Gebroken sleutelbeen, gekneusde ribben etc.En kon daardoor niet naar het concert van Anouk
Jaquote:
Ja of fietsers die niet oplettenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ex van m'n pa fietste vol op een deur in die ineens open gedaan werd. Gebroken sleutelbeen, gekneusde ribben etc.En kon daardoor niet naar het concert van Anouk
Nicequote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Voor vandaag ben ik klaar en heb de helft van de leerstof voor maandag in mn hoofd zitten nu. De andere helft heb ik morgen de hele dag voor
Achterom kijken is ook zo moeilijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja of fietsers die niet opletten![]()
Mijn spiegels klappen in, dus elke keer is weer een gokvooral van de week langs een drukke doorgaande weg is het niet chill.
Doe je goed. en dan heb je nog wat aan je weekend.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Voor vandaag ben ik klaar en heb de helft van de leerstof voor maandag in mn hoofd zitten nu. De andere helft heb ik morgen de hele dag voor
Ja, dan zie ik niet zoveel, vrij dikke B en hele dikke C stijl.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Achterom kijken is ook zo moeilijk
Ik heb nooit wat aan mijn weekendquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Doe je goed. en dan heb je nog wat aan je weekend.
Dat is irritant!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn spiegels klappen in, dus elke keer is weer een gokvooral van de week langs een drukke doorgaande weg is het niet chill.
*kuch* bullshit *kuch*quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dan zie ik niet zoveel, vrij dikke B en hele dikke C stijl.
Ik reed toen nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:14 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Oeps!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat aan mijn weekendIk moet gewoon het hele weekend werken.
Ja en nee, mijn spiegels zijn altijd veilig, hoef normaal ook nooit te kijken. Parkeer meestal op afgesloten parkeerplaatsen.quote:
Opa spreektquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dan zie ik niet zoveel, vrij dikke B en hele dikke C stijl.
Heb ik ook een keer gehadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
Zaterdag ga ik uit, zondag moet ik de stof herhalen. Maandag om 8 uur namelijk het tentamenquote:
okequote:
Rij niet voor niks Lancia hequote:
Niet teveel zuipen dan he zaterdagquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik uit, zondag moet ik de stof herhalen. Maandag om 8 uur namelijk het tentamen
Ja, kan ook. Maar je fietst niet zomaar tegen een portier aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja of fietsers die niet opletten![]()
Thuis?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef rival het volgende:
Ik heb zin om te klussen zo, das lang geleden
Ik heb binnenkort nog wel wat te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef rival het volgende:
Ik heb zin om te klussen zo, das lang geleden
quote:
Ik zuip nooit teveelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Niet teveel zuipen dan he zaterdag
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik zuip nooit teveel
Enige uitzondering was bij huppel dan..![]()
Wel klote voor de vriendin van je vader trouwens! Dat was ik net vergetenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Maar je fietst niet zomaar tegen een portier aan.
Spiegels die inklappen lijken me klote.
Nee aan mijn nieuwe motor + beginnen met uitbouwen van mijn motor.quote:
En dan maandag ben je het vergetenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik uit, zondag moet ik de stof herhalen. Maandag om 8 uur namelijk het tentamen
Als je maar bier en vet vreten hebt staanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort nog wel wat te doen.
Hopelijk wel pas na het tentamenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan maandag ben je het vergeten
Wat heb je als leen auto?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
Nee aan mijn nieuwe motor + beginnen met uitbouwen van mijn motor.
Had de afgelopen weken echt geen zin in de klusjes eigenlijk...
Maar gisteren ging zo lekker, dat ik er weer zin in heb gekregen
En heb gelukkig geen haast oid want kan een andere wagen lenen zolang de mijne niet rijdt.
Whahaha die was wel erg jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zuip nooit teveel
Enige uitzondering was bij huppel dan..![]()
Dat laatstequote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsin gebroken botten of dat er een fietser in je portier zat?
Dat staal is ook dunner dan een kartonnendoosquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste
Fietser had niks maar de deur kon niet meer dicht
Was een cuore!!!!
BMW Cabrio, maar dan een E36.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb je als leen auto?
Klussen aan je auto is 100x leuker als het niet moeten werken aan een motor op de bok is ook een stuk lekkerder/leuker dan in de auto.
Dat zou helemaal handig zijn jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hopelijk wel pas na het tentamen
Ik heb nog wel wat klusjes voor je als je je verveeltquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb je als leen auto?
Klussen aan je auto is 100x leuker als het niet moeten werken aan een motor op de bok is ook een stuk lekkerder/leuker dan in de auto.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel klote voor de vriendin van je vader trouwens! Dat was ik net vergeten![]()
Ik gooi dan ook nooit zomaar mijn deur open, maar doe em eerst een stukje open en daarna rustig verder. Met mn vingers gekruist dat het goed gaat![]()
Die spiegels zijn verder wel fijn, scheelt dat er niemand tegenaan loopt zo.
Echt he?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat staal is ook dunner dan een kartonnendoos
Herkenbaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Zeggen we allemaal weleens..... Ik zelf ook. toch niet aan gehouden
E36, de minste van alle 3-series. Krijgt zo'n 2.0 de boel nog wel van z'n plek?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
BMW Cabrio, maar dan een E36.
wel maar 2.0
Heb eerlijk waar sindsdien überhaupt amper nog alcohol gehad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Zeggen we allemaal weleens..... Ik zelf ook. toch niet aan gehouden
Er zit voor zover ik weet geen frietzaak op loopafstandquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als je maar bier en vet vreten hebt staan
Ik vind die cabrio versie wel mooi. en zo'n 2.0 met vanos komt best van zijn plek. 140-150 pk gok ik...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
E36, de minste van alle 3-series. Krijgt zo'n 2.0 de boel nog wel van z'n plek?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
E36, de minste van alle 3-series. Krijgt zo'n 2.0 de boel nog wel van z'n plek?
Gewoon altijd de BOB zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb eerlijk waar sindsdien überhaupt amper nog alcohol gehad.
+1quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het kan leuk zijn, met matequote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
dan bestel je iets!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zit voor zover ik weet geen frietzaak op loopafstand
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste
Fietser had niks maar de deur kon niet meer dicht
Was een cuore!!!!
Wel een auto blok he, geen bromfietsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou helemaal handig zijn ja
[..]
Ik heb nog wel wat klusjes voor je als je je verveelt
Dat gaat nog wel dan ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind die cabrio versie wel mooi. en zo'n 2.0 met vanos komt best van zijn plek. 140-150 pk gok ik...
Heb geen autoquote:
quote:
Dat ga ik zaterdag dus weer doenquote:
E36, jakquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
BMW Cabrio, maar dan een E36.
wel maar 2.0
Heb coupe gehad, rijdt echt prima eigenlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:30 schreef PeuRac het volgende:
Ik bedoelde niet het uiterlijk, alleen qua rijden. Al zou ik het niet weten, de enige E36 waar ik in gereden heb was een M3 en die reed erg lekker.
2.4L, mis alleen hoge compressie zooi. Oftewel > $$$quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel een auto blok he, geen bromfiets
[..]
Dat gaat nog wel dan ja.
Ik bedoelde niet het uiterlijk, alleen qua rijden. Al zou ik het niet weten, de enige E36 waar ik in gereden heb was een M3 en die reed erg lekker.
Die M3 was ook een coupe. Heb er weinig in gereden, een paar keer van Arnhem naar de Matrixxx (in Nijmegen).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:31 schreef rival het volgende:
[..]
Heb coupe gehad, rijdt echt prima eigenlijk
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
Japanners, altijd pisbakkenstaal die dingen.
Veel plezierquote:
S2000 fase 2 blok?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
2.4L, mis alleen hoge compressie zooi. Oftewel > $$$
Morgen erin tochquote:
Ja dan gaat het niet opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb geen auto
[..]![]()
[..]
Dat ga ik zaterdag dus weer doen
Accord Station uit 2004. Moet boven de 300pk uitkomen op 900kg+-quote:
Wat wil jij dat 900kg weegt? 300pk op 900kg zijn wel serieuze nummers. Is dat 300pk die heel blijft?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Accord Station uit 2004. Moet boven de 300pk uitkomen op 900kg+-
S2000 blok is de voorganger, lijkt erop ja.
Wil je het over shampoo hebben?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bwuh, het gaat weer over auto's![]()
Dan ga ik wel weer
Oohhhh boehoequote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan ga ik wel weer
Shampoo ook echt....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je het over shampoo hebben?
Auto waar het inkomt, ja moet wel goedkomen. Stock komen ze al op de 250pk uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil jij dat 900kg weegt? 300pk op 900kg zijn wel serieuze nummers. Is dat 300pk die heel blijft?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je het over shampoo hebben?
Flauw hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan ga ik wel weer
Ja daar gingen we het de vorige keer ook over hebbenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Shampoo ook echt....
Zwitsalkuif![]()
Welke auto is dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Auto waar het inkomt, ja moet wel goedkomen. Stock komen ze al op de 250pk uit.
[..]
Zegt die net, Honda Accord stationquote:
Ja dat snapte ik, maar welk typequote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Auto waar het inkomt, ja moet wel goedkomen. Stock komen ze al op de 250pk uit.
[..]
Civic coupe, 1994 komt die in.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zegt die net, Honda Accord station
[..]
Ja dat snapte ik, maar welk typemag ook in een DM
Zwitsalkuif. Shampoo haren omhoog veel sop enzoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daar gingen we het de vorige keer ook over hebben
En wut?
Bedoelde het type autoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Civic coupe, 1994 komt die in.
K24A3 is het bloktype, als je dat bedoeld.
Het is Hondaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bedoelde het type autoik wist niet dat die Civic coupes zo ligt waren joh
Ja ik doelde op de auto waar die in komtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zegt die net, Honda Accord station
[..]
Ja dat snapte ik, maar welk typemag ook in een DM
Ik weet het, maar dan nog, een Civic coupe is geen kleine auto.quote:
Dat is wel een mooi model.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Civic coupe, 1994 komt die in.
K24A3 is het bloktype, als je dat bedoeld.
Wat ik net al zei, pisbakkenstaal hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En het is 'licht'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dakraam moet je als eerste vervangen johquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik net al zei, pisbakkenstaal he
En inmiddels wat delen carbon gespaard dus dat scheelt ook al, hoewel er nog dakraam in zit van 25kg.
Blijf het een van de netste modellen vinden die honda gemaakt heeft naast de NSX en nieuwe civic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat snap ik maar moet meer aan gebeuren dus wellicht dat ik een casco haal zonder dakraam.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dakraam moet je als eerste vervangen johis veel gewicht op de verkeerde plek!
Idd pisbakkenstaal. En carbon is ook fijnga je het spuiten of kaal erop zetten?
Gewoon kaal (of kaal, wel blanke lak uiteraard)
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijf het een van de netste modellen vinden die honda gemaakt heeft naast de NSX en nieuwe civic.Dat kan je ook doen natuurlijk, als je de auto van de grond op wilt opbouwen. Wordt het een circuit of een straat auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja dat snap ik maar moet meer aan gebeuren dus wellicht dat ik een casco haal zonder dakraam.
Gewoon kaal (of kaal, wel blanke lak uiteraard)"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
ach, de vrouwen zijn toch weg volgens mijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
Maar het ging over shampoo toch.
Anders krijg ik zo weer op m'n kop
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijf het een van de netste modellen vinden die honda gemaakt heeft naast de NSX en nieuwe civic.Ik heb niks met HondaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja dat snap ik maar moet meer aan gebeuren dus wellicht dat ik een casco haal zonder dakraam.
Gewoon kaal (of kaal, wel blanke lak uiteraard)![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, de vrouwen zijn toch weg volgens mij
Beide, wil zowel op straat kunnen rijden en als er een keer wat is het circuit, circuit op kunnen en de boel daar kort en klein rijdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen natuurlijk, als je de auto van de grond op wilt opbouwen. Wordt het een circuit of een straat auto?
witchquote:
wat schaft de pot vanavond?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoor.
Met het eten bezig
Ik houd van lang nadenken tijdens het afwassen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:05 schreef Fera het volgende:
Wat zet je in godsnaam in een motivatiebrief als je solliciteert als afwasser?
Moet je daar serieus meer voor doen dan een tent binnenlopen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:05 schreef Fera het volgende:
Wat zijn hun eisen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:05 schreef Fera het volgende:
Jep. Maar gaat via het UWV.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je daar serieus meer voor doen dan een tent binnenlopen?
Hard werken, flexibel, bereid weekenden te werken, stressbestendig. Maar dat heb ik er allemaal al in staan. Maar bedenken waarom ik dat wil doen en wat me er leuk aan lijkt, dat is het moeilijke.quote:
Ik hou van soppen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:05 schreef Fera het volgende:
Niemand vind afwassen leuk toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Maar gaat via het UWV.
[..]
Hard werken, flexibel, bereid weekenden te werken, stressbestendig. Maar dat heb ik er allemaal al in staan. Maar bedenken waarom ik dat wil doen en wat me er leuk aan lijkt, dat is het moeilijke.
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bospeen met verse peterselie kipkrokantschnitzel en gebakken aardappelen
quote:
Geen idee,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:05 schreef Fera het volgende:
Standaard dingen dus, geen ervaring voor nodig ook nog?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Hard werken, flexibel, bereid weekenden te werken, stressbestendig. Maar dat heb ik er allemaal al in staan. Maar bedenken waarom ik dat wil doen en wat me er leuk aan lijkt, dat is het moeilijke.
als ik in de spoel moet moet ik gewoon zelf sjouwen hoor.. In de kroeg moet ik ook zelf met mn fusten slepenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen idee,
Ik vroeg gewoon of ik ook eens in de spoelkeuken mocht staan. Waren ze blij mee en werd ik daar ingedeeld.
Moest ik ook wel allemaal tilwerk doen voor meisjes die in de bediening werken, maar ok.
Veel vrouwen die daar werken zijn dan ook van die pussy's zonder kracht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik in de spoel moet moet ik gewoon zelf sjouwen hoor.. In de kroeg moet ik ook zelf met mn fusten slepen
Goeie.quote:
Ervaring is een pré, maar niet noodzakelijk. Ze hebben een vaatwasser. Werkzaamheden zijn vooral spoelen, in- en uitruimen van servies, etc. Dus die vaatwasser helpen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Standaard dingen dus, geen ervaring voor nodig ook nog?
Hebben ze geen vaatwasser?
Dit heb ik er ook al in staan. M'n moeder zei precies hetzelfde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@fera: het lijkt me erg leuk om eens de andere kant van de keuken te ondervinden en ik ben graag hard aan het werk?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel vrouwen die daar werken zijn dan ook van die pussy's zonder kracht.
Het zwaarste dat ze hebben getild is de leuter van een van hun collega's.
Dan hadden ze wel geluk met die van jou.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel vrouwen die daar werken zijn dan ook van die pussy's zonder kracht.
Het zwaarste dat ze hebben getild is de leuter van een van hun collega's.
Denken dat ik een van hen zou doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan hadden ze wel geluk met die van jou.
Wil je zeggen dat niet iedereen je gouden lul mag aanraken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik een van hen zou doen.
Bamiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wat voor eten ik moet maken.
Gebakken aardappelsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:34 schreef Myraela het volgende:
Vandaag chinesekoolstamppot met ananas en spekjes gegeten. Was best lekker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:36 schreef Myraela het volgende:
Gisteren al nasi op. En gebakken aardappelen zijn geen maaltijd.
Maissoep met quesedillas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:34 schreef Myraela het volgende:
Niemand.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat niet iedereen je gouden lul mag aanraken?
Doe er nog vlees bij en maak een kleine salade, tadaaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:36 schreef Myraela het volgende:
Gisteren al nasi op. En gebakken aardappelen zijn geen maaltijd.
Maarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maissoep met quesedillas.
[..]
Niemand.
Dat klinkt raar. Daarbij haat ik fruit in warm eten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag chinesekoolstamppot met ananas en spekjes gegeten. Was best lekker.
Dit heb ik raar genoeg al overwogen. Maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik burrito's lekkerder vind. Dus ik denk dat ik maar even wat deeg voor wraps ga maken.quote:
Vries een tosti inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:34 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:38 schreef rolklem het volgende:
[..]
Doe er nog vlees bij en maak een kleine salade, tadaa
Omdat ter plekke een ''verse'' tosti in elkaar zetten nog niet snel genoeg gaat.quote:
Tostilollies jonguhquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ter plekke een ''verse'' tosti in elkaar zetten nog niet snel genoeg gaat.
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit heb ik raar genoeg al overwogen. Maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik burrito's lekkerder vind. Dus ik denk dat ik maar even wat deeg voor wraps ga maken.
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar je eet ze wel uit de diepvries
Wat, moet je iets bekennen Vin?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar je eet ze wel uit de diepvries
Is dat zo, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?
Ik ben altijd degene die Faxie belachelijk maakt omdat ie tosti's uit de vriezer eet.
Geen verse tosti's eten
Jaja, een ander belachelijk maken om de aandacht van jezelf af te houdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?
Ik ben altijd degene die Faxie belachelijk maakt omdat ie tosti's uit de vriezer eet.
Geen verse tosti's eten
Wat.quote:
Ketchupijs. Wat lijkt me dat vreselijk ranzig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een ijstostilollieEn ketchupijsjes
Red bull, really?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ging even naar de supermarkt uit werk, om wat broodbeleg voor morgen te halen.
Was de winkel ineens een Digros ipv een Deka Markt :S
Ik ga weg met Red Bull, Hagelslag, Salami, kroepoek, saucijzenbroodjes, pizzabroodjes, 2 pakken koekjes en rode linzen.![]()
Ik vergeet nog iets, maar weet niet wat.
Waarom kan ik niet meer gewoon boodschappen doen?
smelt minder goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
Oude kaas kan je ook tostis van maken.
Red Bull voor in de vodka.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Red bull, really?
Jij eet echt teveel troep.
Redbull, eet dan gewoon meteen 500gram suiker opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Red bull, really?
Jij eet echt teveel troep.
Daar ging het niet omquote:
Snoepertquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef Myraela het volgende:
Hier gaat kaas sowieso wel op, kaas is mijn zwakte.
Als je de koelkast nu open zou doen, ligt daar 1 groot blok kaas, 4 bolletjes mozzarella, 1 blok camembert en een zakje geraspte kaas. Oh en een stuk parmezaan. Nu weet ik weer waarom ik dik ben.
Omdat je niet sport.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef Myraela het volgende:
Hier gaat kaas sowieso wel op, kaas is mijn zwakte.
Als je de koelkast nu open zou doen, ligt daar 1 groot blok kaas, 4 bolletjes mozzarella, 1 blok camembert en een zakje geraspte kaas. Oh en een stuk parmezaan. Nu weet ik weer waarom ik dik ben.
Ik verwerk het wel allemaal in gerechten. En de boodschappen kwamen vandaag binnen, ik had ze besteld tijdens een vreetbui, dat is nooit zo slim.quote:
serverfoutje. Probeer het later nog eens?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:59 schreef Fera het volgende:
Wtf. Ik stuur een mail met mijn sollicitatie, krijg ik zo'n mail terug met de melding dat deze niet verzonden kon worden omdat hij wordt geweigerd door de server. Vreemd. Een paar weken geleden een mail gestuurd naar precies hetzelfde mailadres en dat ging prima. Net gecheckt en er zit ook geen fout in.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:59 schreef Fera het volgende:
Wtf. Ik stuur een mail met mijn sollicitatie, krijg ik zo'n mail terug met de melding dat deze niet verzonden kon worden omdat hij wordt geweigerd door de server. Vreemd. Een paar weken geleden een mail gestuurd naar precies hetzelfde mailadres en dat ging prima. Net gecheckt en er zit ook geen fout in.
Haha nee niet bepaaldquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verwerk het wel allemaal in gerechten. En de boodschappen kwamen vandaag binnen, ik had ze besteld tijdens een vreetbui, dat is nooit zo slim.
Jawel, maar het is die periode van de maand. Dus mijn vreetbui duurt ongeveer een week.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee niet bepaald![]()
Ze hebben daar geen afkoelperiode zeker?
Hopelijk kan het vandaag nog.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serverfoutje. Probeer het later nog eens?
Ik mag gewoon geen baan hebben van het leven.quote:
Over een uur nog eens sturen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:59 schreef Fera het volgende:
Wat een baas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, twi is nu wel aan het sporten. Fanatiekeling.
Morgenochtend is te laat. Moest vóór morgen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over een uur nog eens sturen.
Anders morgenochtend als de beheerder er iig naar gekeken heeft. Server ligt er even uit bij hen.
[..]
Wat een baas.
Arme Twiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar het is die periode van de maand. Dus mijn vreetbui duurt ongeveer een week.
Gelukkig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgenochtend is te laat. Moest vóór morgen.
Maar het is al gelukt. Er zat toch een foutje in, maar omdat ik het e-mail adres direct uit de de nieuwsbrief had gehaald, heb ik het niet opgemerkt.
quote:
quote:
Omdat ik ontzettend veel heb geleerd vandaag begonnen mijn hersenen te jeukenquote:
Hier al een maandquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
GodverdommeDe fucking oliebollenkraam staat al in de stad
quote:
Wacht maar. Straks staan ze er in juli al en kan je het hele jaar kruidnoten krijgen.quote:
Wat een genotquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wacht maar. Straks staan ze er in juli al en kan je het hele jaar kruidnoten krijgen.
Nee. Dat met die optiekzaak is niets geworden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig.
Verder nog dingen lopen via het UWV?
Toch wat in elkaar weten te flansen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:28 schreef Fascination het volgende:
Wat lees ik nou weer: een motivatiebrief schrijven voor de functie afwasser?"Ik heb vanaf jongs af aan al een grote passie voor afwassen.
"
Dat kan je nu ook al zowatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wacht maar. Straks staan ze er in juli al en kan je het hele jaar kruidnoten krijgen.
Komt de hemel op aarde!?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:28 schreef Fascination het volgende:
Wat lees ik nou weer: een motivatiebrief schrijven voor de functie afwasser?"Ik heb vanaf jongs af aan al een grote passie voor afwassen.
"
Hamblokjes gebakken met gesnipperde ui, knoflook en andijvie.quote:
Ik vind het voor zulk soort functies echt onzin.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch wat in elkaar weten te flansen.
quote:
Lekker stinkeeeenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hamblokjes gebakken met gesnipperde ui, knoflook en andijvie.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah een echte schipper [ afbeelding ]
Overal een motivatiebrief bij tegenwoordig. Zelfs voor een studie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:28 schreef Fascination het volgende:
"
Waarvoor is die beurs dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Dat met die optiekzaak is niets geworden.
Wel aangemeld bij het Jongerenloket en misschien met kans op een startersbeurs.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal een motivatiebrief bij tegenwoordig. Zelfs voor een studie.
Misschien moet je er een aan je crush sturen ook tegenwoordig.
"Je lijkt me erg leuk en ik zou het niet erg vinden om onderaan te beginnen".
Ik denk sowieso dat ik meer moeite heb met geen seks.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah een echte schipper [ afbeelding ]
[..]
[..]
En de rest?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hamblokjes gebakken met gesnipperde ui, knoflook en andijvie.
Whehe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem m'n woorden terug. Arme Twi amehoelaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat ik meer moeite heb met geen seks.
In de wandelgangen gaat het gerucht dat Myra er wel pap van lust.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik neem m'n woorden terug. Arme Twi amehoela
Wie kan daar nou nee tegen zeggen?quote:
Ruik jij daar toch nietquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ruik jij daar toch nietkomen ook nog gedroogde uitjes overheen
Geserveerd met rijst en kroepoek, oh ja, zit ook nog sambal doorheen (zegt hij terwijl zijn tong lichtelijk brandtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En de rest?
Klinkt als een half gerecht namelijk
Het wordt er niet beter op helaas:Pquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geserveerd met rijst en kroepoek, oh ja, zit ook nog sambal doorheen (zegt hij terwijl zijn tong lichtelijk brandt0
haha, het smaakt erg goed kan ik zeggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het wordt er niet beter op helaas:P
Maak jij die dingen zelf? Duurt dat allemaal niet langquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mezelf uitgeroepen tot wrapbakker van de dag, ze zijn echt perfect gelukt.
Ze zijn zelf gemaakt echt veel lekkerder. En je bent wel iets langer bezig, want je moet ze rollen en bakken in een pan. Maar het is het waard. En het kost ook nog eens geen flikker. Water en bloem.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maak jij die dingen zelf? Duurt dat allemaal niet lang
Jij koopt diepvrieswraps?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maak jij die dingen zelf? Duurt dat allemaal niet lang
Ik koop een pak waarvan ik er meestal 2 gebruik, en de rest gaat de diepvries in jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij koopt diepvrieswraps?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh wacht, ik snapte het even niet. Maar nu wel![]()
Zelfgemaakt is inderdaad lekkerder
Wat?quote:
Heuj Faxertquote:
Die tijd besteed ik liever aan het zelf maken van de salsa dip of kruidenmixquote:
Dat kan daarna of tijdens ook ..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die tijd besteed ik liever aan het zelf maken van de salsa dip of kruidenmix
Vind het niet genoeg toevoegenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan daarna of tijdens ook ..
Dat zeg je toch nietquote:
Gaat het over eten of iets anders?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan daarna of tijdens ook ..
Je mag het laten zien op de meetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist..
'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat het over eten of iets anders?
'Saus maken' jajaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet
[..]
Gewoon laten ontdooienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik koop een pak waarvan ik er meestal 2 gebruik, en de rest gaat de diepvries in ja![]()
Die dingen worden alleen nogal hard als je ze ontdooit in de magnetron. Wel een leuke frisbee voor de hond
Want?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet
[..]
Daar heb ik nooit geduld voorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon laten ontdooien
Dan worden ze niet hard
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan neemt Lola toch al pannenkoeken mee, of ging die maken?quote:
Nee, die neemt taart oid meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan neemt Lola toch al pannenkoeken mee, of ging die maken?
Zonde om dan wraps te gaan maken..
Pannenkoekenmeetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga geen pannenkoeken makenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had me vergist. Sorry mama.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga geen pannenkoeken maken
Volgens mij gaat ze billenkoek meenemen nuquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had me vergist. Sorry mama.
ik ben je mama nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had me vergist. Sorry mama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |