Die landen moeten ze gewoon weren. Weg ermee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Sinds wanneer leggen Kazachstan en Israël in Europa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen Islamofascistisch land dat tegen Israel wil spelen (behalve misschien Turkije) dus is het in Europa ingedeeld qua voetbal. Van Kazachstan begrijp ik 't ook niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die landen moeten ze gewoon weren. Weg ermee.
Dan zal dat stadion ook wel van Donetsk zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat het logo van Shaktar Donetsk in de OP?
Ja, komt gewoon van de site van Shakhtar Donetsk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dan zal dat stadion ook wel van Donetsk zijn.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, komt gewoon van de site van Shakhtar Donetsk.
Davy heeft zijn onderzoek weer goed gedaan.
WTFquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat het logo van Shaktar Donetsk in de OP?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef vluggejapie99 het volgende:
Shakhtar is heel goed, komen altijd heel ver in de CL. Gaat een 4-1 nederlaag worden voor AZ.Het is dan ook ShaktEr en niet ShakhtAr, die laatste speelt in de CL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk gewoon allebei hetzelfde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is dan ook ShaktEr en niet ShakhtAr, die laatste speelt in de CL.
Hoorde ik het goed ja? Geniaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:50 schreef Wazaaaaa het volgende:
Lekker een VI uurtje tussen de wedstrijdjes.
Als het dezelfde clubs waren dan zouden ze niet in zowel de CL als EL spelen. Shakhtar Donetsk is niet eens in Kazachtstan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gewoon allebei hetzelfde.
Shakthar en Shakter betekent allebei hetzelfde natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het dezelfde clubs waren dan zouden ze niet in zowel de CL als EL spelen. Shakhtar Donetsk is niet eens in Kazachtstan.
PEC uitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet tegen wie AZ zondag moet maar die verliezen ze 100 procent.
Hetzelfde voor PSVquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet tegen wie AZ zondag moet maar die verliezen ze 100 procent.
Live verslag uit de treinquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
De kans dat Sierd in Kazachstan zit is trouwens 0 procent.
Maar goed dat ze niet tegen FC Dordrecht moeten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ze zijn wel gevaarlijk, die Kazachen!
Ja tegen de lammen en de blinde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ze zijn wel gevaarlijk, die Kazachen!
Mooi Europacup sfeertjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
Schakel net in. Wat is dat voor trieste bedoening daar?
Grap? Gewoon waarheid vriend.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF was eerder met deze grap.
Ik was net bezig deze reactie te typen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:09 schreef TLC het volgende:
Na de wedstrijd volgt het examen over Kazakstan
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:08 schreef Falco het volgende:
Zouden ze ook iets als Feria vieren in Astana?
Volgens mij zie ik dit nu ook op de tribune.quote:De feestgangers schuifelen door de stegen, muziek dreunt, overal wordt gedanst. Vrouwen in bonte flamencojurken met grote stippen, ooit de dracht van zigeunerinnen, staan te wiegen en te draaien. Hun hakken klakken op de houten vloer, rappe handen ontlokken meeslepende ritmes aan de castagnetten. Af en toe galopperen paarden met ruiters in feestkledij door de menigte en doen zand en zaagsel opstuiven.,Enthousiast geklap en gejuich klinkt op.
Ik hoorde gister dat Galatasaray hetzelfde heeft als Feyenoord. Die Turken jatten ook allesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:11 schreef Falco het volgende:
Doelpuntmuziekje is hetzelfde als dat van Club Brugge, hip.
?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
JAAAAA OP NAAAR HET NIVEAU VAN KROATIE
Advocaat moet Haps brengen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is AZ uberhaupt aan het doen...
Turken hebben ze genoeg in Rotterdam, ik snap het wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde gister dat Galatasaray hetzelfde heeft als Feyenoord. Die Turken jatten ook alles
AZ zit nog in een andere tijdzonequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is AZ uberhaupt aan het doen...
wijlenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Een inworp waar wijlen Björn Vleminckx trots op zou zijn.
Hebben ze daar ook een Lee Towers?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde gister dat Galatasaray hetzelfde heeft als Feyenoord. Die Turken jatten ook alles
Ze hebben net ontbeten omdat ze gevoelsmatig op 10 uur zitten. Vandaar dat ze spelen alsof het een trainingspartijtje is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
AZ zit nog in een andere tijdzone
Ja. Die heet Ali Tüwürsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:13 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een Lee Towers?
Ze vonden het al vreemd dat er zo veel volk op de training afkwam.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ze hebben net ontbeten omdat ze gevoelsmatig op 10 uur zitten. Vandaar dat ze spelen alsof het een trainingspartijtje is.
Kroatie is niet een slecht voetballandquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nederlands voetbal doet het echt uitstekend
Kubanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:15 schreef Nober het volgende:
Dit Karagandy doet niet onder voor Petrolul, Ludogorets of Celtic.
Niemand trapt er in. Zou wel leuk zijn als het beeld zo uit valt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:15 schreef Falco het volgende:
Sierd probeert nog steeds de indruk te wekken dat ie daadwerkelijk in Astana zit.
Spelers niet , clubs welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kroatie is niet een slecht voetballand
Komt gewoon omdat je gisteren Real-Juve hebt gezien, EL moet naar de dinsdag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kutvoetbal krijg je toch van zo'n kunstgrasveld.Het is net voetvolley af en toe.
Daarom twijfel ik ook of ik een 2tje moet zetten bij ADO-Twente van aanstaand weekendquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kutvoetbal krijg je toch van zo'n kunstgrasveld.Het is net voetvolley af en toe.
ADO is er ook niet op ingesteld.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik ook of ik een 2tje moet zetten bij ADO-Twente van aanstaand weekend
Hij keek natuurlijk net op zijn monitor in het stadion.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sierd viel zojuist door de mand.
Ja, het is heel slecht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Trigalti het volgende:
Meer mensen last van onscherp beeld bij de doellijnen?
Heb jij geen doellijntechnologie?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Trigalti het volgende:
Meer mensen last van onscherp beeld bij de doellijnen?
Bij de middencirkel ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het is heel slecht.
Uh, ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:30 schreef Falco het volgende:
Komt zometeen nog de wonderbaan van Almaty ter sprake?
Ongetwijfeld, maar welke?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 jaar geleden was er een mooiere wedstrijd op 24 oktober.
PSV - Feyenoordquote:
Om 22:34 uur vanavond is het 1 jaar geleden dat Ajax met 3-1 won van Manchester City terwijl het bij rust 1-1 was.quote:
Ik heb de buik vol van die opmerkingen van jou.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die speler heeft ook een beetje een buikje
Dan had je die 65 bamihappies niet in één hap op moeten vreten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb de buik vol van die opmerkingen van jou.
Accepteer het nou maar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:37 schreef Falco het volgende:
Verzonnen dingen als Litouwse feitjes presenteren
niets mis mee.quote:
Sierd de Vos (of Sierd de Boss, zoals ze hem in Spanje noemen) heeft zijn huiswerk gedaanquote:
Neem aan dat Arno Pijpers daar voor heeft gewaarschuwd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon iedere ingooi in het strafschopgebied gooien
Zwaai je even?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
Om 21:05 allemaal Frankfurt kijken, ik zit in het stadion .
En De Vrij, en Bruma, en Denswil.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
Gouweleeuw was best wel een hype. Net als Viergever.
Denswil wordt wereldtop.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En De Vrij, en Bruma, en Denswil.
Slechte regiseurquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb de rechterhelft al tijden niet meer gezien
Dit is serieus zaterdagavond-amateurs niveau.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat de EL-winnaar vanavond niet in Kazachstan speelt.
Dat lokale veldje heeft niet de ambiance van de Astana Arena.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:32 schreef xzaz het volgende:
Maar dit is toch erg, dit is dus professioneel voetbal, ik weet zeker dat wij het op lokale veldje het niet slechter doen. Vooral zo'n counter; de tyfes man leer voetballen.
Hoor net dat Messi stopt met voetballen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef xzaz het volgende:
Als de commentator het interessants wordt zal ik stoppen als voetballer.
Na vijf keer lezen snap ik eindelijk wat je bedoelt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef xzaz het volgende:
Als de commentator het interessants wordt zal ik stoppen als voetballer.
Jammer, kon wel aardig ballen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoor net dat Messi stopt met voetballen.
Naar de goelag ermeequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
40-45% van de bevolking in Karagandy of Karaganda was Duits.
Alles gaat ook zo enorm traag..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een schijtlollige pot.
Is Profiel met Sara Kroos nu al?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een schijtlollige pot.
Die is niet grappig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is Profiel met Sara Kroos nu al?
Leek dichterbij vanuit TV positie.quote:
Choedso sweichquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
*gebeurt
Om over de rest van je grammatica maar even te zwijgen.
twitter:PSV twitterde op donderdag 24-10-2013 om 19:50:20OPSTELLING PSV tegen Dinamo Zagreb: Tyton; Willems, Hendrix, Bruma, Arias, Maher, Toivonen, Schaars; Depay, Locadia en Jozefzoon. #dinpsv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |