Die landen moeten ze gewoon weren. Weg ermee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Sinds wanneer leggen Kazachstan en Israël in Europa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen Islamofascistisch land dat tegen Israel wil spelen (behalve misschien Turkije) dus is het in Europa ingedeeld qua voetbal. Van Kazachstan begrijp ik 't ook niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die landen moeten ze gewoon weren. Weg ermee.
Dan zal dat stadion ook wel van Donetsk zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat het logo van Shaktar Donetsk in de OP?
Ja, komt gewoon van de site van Shakhtar Donetsk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dan zal dat stadion ook wel van Donetsk zijn.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, komt gewoon van de site van Shakhtar Donetsk.
Davy heeft zijn onderzoek weer goed gedaan.
WTFquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat het logo van Shaktar Donetsk in de OP?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef vluggejapie99 het volgende:
Shakhtar is heel goed, komen altijd heel ver in de CL. Gaat een 4-1 nederlaag worden voor AZ.Het is dan ook ShaktEr en niet ShakhtAr, die laatste speelt in de CL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk gewoon allebei hetzelfde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is dan ook ShaktEr en niet ShakhtAr, die laatste speelt in de CL.
Hoorde ik het goed ja? Geniaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:50 schreef Wazaaaaa het volgende:
Lekker een VI uurtje tussen de wedstrijdjes.
Als het dezelfde clubs waren dan zouden ze niet in zowel de CL als EL spelen. Shakhtar Donetsk is niet eens in Kazachtstan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gewoon allebei hetzelfde.
Shakthar en Shakter betekent allebei hetzelfde natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het dezelfde clubs waren dan zouden ze niet in zowel de CL als EL spelen. Shakhtar Donetsk is niet eens in Kazachtstan.
PEC uitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet tegen wie AZ zondag moet maar die verliezen ze 100 procent.
Hetzelfde voor PSVquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet tegen wie AZ zondag moet maar die verliezen ze 100 procent.
Live verslag uit de treinquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
De kans dat Sierd in Kazachstan zit is trouwens 0 procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |