ja hé met die grap kwam je een jaar geleden ook al in m'n DMquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
Jongen, ik geef je een pakkert op het Fauxteauboek.
Mooi werk idd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heul veel! Het is dan ook een eigen platform he? Geen PHPBB-kneuzenforumpje, maar alles is zelf ontwikkeld en daar mag je voor het grootste gedeelte Breuls voor bedanken
Wat is het nou. Zit je me te fucken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Oh wacht; ja, dit is PHPBB inderdaad.
Toch kwam jequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja hé met die grap kwam je een jaar geleden ook al in m'n DM
Faux. snapt mij welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje was sich liebt das neckt sich
Denk het ook niet, is dan ook echt jaren werk geweest, respect voor die man! (en ook een leuke kerel om eens een biertje mee te drinken trouwens)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mooi werk idd.
Ik doe het hem niet na denk ik![]()
phpBB verdomme. Wie is hier nou de developer?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat is het nou. Zit je me te fucken?
In mijn geheugen ziet het er zo uit:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
phpBB verdomme. Wie is hier nou de developer?
Andere templatequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In mijn geheugen ziet het er zo uit:
http://www.phpbb.nl/forums/
Goed, het was een grap. In feite wordt er bij elke nieuwe post een e-mail naar Danny gestuurd die dan snel inlogt via FTP en dan jouw post in de HTML zet. Mocht het dus even duren voordat je post te zien is, dan is Danny lekker naar de wc.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In mijn geheugen ziet het er zo uit:
http://www.phpbb.nl/forums/
Dat zou gigageniaalgeweldig zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Goed, het was een grap. In feite wordt er bij elke nieuwe post een e-mail naar Danny gestuurd die dan snel inlogt via FTP en dan jouw post in de HTML zet. Mocht het dus even duren voordat je post te zien is, dan is Danny lekker naar de wc.
SCP tegenwoordig toch? Veel minder load op de server man.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Goed, het was een grap. In feite wordt er bij elke nieuwe post een e-mail naar Danny gestuurd die dan snel inlogt via FTP en dan jouw post in de HTML zet. Mocht het dus even duren voordat je post te zien is, dan is Danny lekker naar de wc.
ja weetje wel. met e-mailadressen en zo. en tekst. en letters.quote:
En soms een plaatje, maar dan wordt het wel ingewikkeld!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja weetje wel. met e-mailadressen en zo. en tekst. en letters.
via git als een baasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SCP tegenwoordig toch? Veel minder load op de server man.
versleutelde e-mailsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En soms een plaatje, maar dan wordt het wel ingewikkeld!
Ik snap ook gelijk hoe het kan dat je PHP in kunt voeren. Normaal is dat natuurlijk gigagevaarlijk, maar omdat alles platte HTML is kan het geen kwaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
kan jij php invoeren dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik snap ook gelijk hoe het kan dat je PHP in kunt voeren. Normaal is dat natuurlijk gigagevaarlijk, maar omdat alles platte HTML is kan het geen kwaad.
Nee dat wist ik toevalligquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
dat heb je opgezocht [ afbeelding ]
verdomme hork daar gaat onze collectieve dagsbestedingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Oh shit, what have I done?
| 1 2 3 | <?php die(); ?> |
Nee dat moet zo:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Oh shit, what have I done?
| 1 2 3 4 5 | <?php $mysqli = $mysqli->mysqli_connect("localhost",$uname, $pass,"Fok"); $mysqli->query("Drop Database 'Fok';"); ?> |
Dude, wat doe je?quote:
Meh, beetje baas doet dat gewoon direct op de databasequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee dat moet zo:
[ code verwijderd ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |