Qua tunemogelijkheden hè, allebei hebben ze flink veelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je wilt een OffRoad pickup vergelijken met een RatRod?
Dat gaat niet
Dat is waar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Qua tunemogelijkheden hè, allebei hebben ze flink veel
Wat is er bijzonder aan die Merryweather Mesa?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb ze beide in m'n garage
Maar ja, wil nog een Bodhi, en een Merryweather Mesa. Gelukkig heb ik een 6-garage. Kan nog upgraden naar 10
mwah... niks... behalve:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan die Merryweather Mesa?
Inmiddels geslaagd voor beide.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef Vendris het volgende:
[..]
We zijn klaar.
Nu weer de sherrif SUV of Ratloader zoeken..
Job starten "a job of a titan" (als ik het goed schrijf).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:14 schreef Vendris het volgende:
[..]
Inmiddels geslaagd voor beide.
Wat is dat gigantisch simpel om die SUV te bietsen als je met 2 man bent.
We gingen achter de clucking bell zitten zodat ze de hoek om moesten komen. 1 iemand springt daarna in die suv en je ontsnapt via de spoorlijn + bergen.
Merryweather Mesa is mijn volgende doel, eerst even uitzoeken hoe, als ik eenmaal thuis ben.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Job starten "a job of a titan" (als ik het goed schrijf).
Moet je een titan jatten.
Alle enemies kapot knallen, instappen in de titan (zodat de 2de golf soldaatjes er aan komen, want die komen o.a. met mesa's), uitstappen, weer iedereen neerknallen, en dan zo'n mesa je garage inrijden.
enige probleem dat ik voorzie... missie is op t vliegveld... en m'n garage bij sandyshores.
ja, zo zag t er op youtube ook uit.quote:
nah G, vanuit de single playert kan ik BAWSAQ niet benaderen. Een missie kon ik ook niet starten omdat er geen gele corona aanwezig was en om de haverklap moet ik die update opnieuw downloaden. Ik word er helemaal achterlijk van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor Online is BAWSAQ gewoon nog uitgeschakeld.
Kom gewoon online spelen pik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah G, vanuit de single playert kan ik BAWSAQ niet benaderen. Een missie kon ik ook niet starten omdat er geen gele corona aanwezig was en om de haverklap moet ik die update opnieuw downloaden. Ik word er helemaal achterlijk van.
ahh man dat werkt bij mij allemaal niet, ik zit tot mijn nek in de technische problemen. Die waardeloze gasten van Rockstar hebben het zeker te druk met geld tellen.quote:
Vraag t dan niet in het Online topicquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah G, vanuit de single playert kan ik BAWSAQ niet benaderen. Een missie kon ik ook niet starten omdat er geen gele corona aanwezig was en om de haverklap moet ik die update opnieuw downloaden. Ik word er helemaal achterlijk van.
Dat is zuurquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:23 schreef Shadeauw het volgende:
Dacht even slim te zijn, en de rubberband trick te doen met een helikopter om m'n flying skill op te pompen.
Moest toch even naar de garage toe, dus ik dacht kan dat ding mooi even een paar uurtjes gaan.
Kom ik net thuis, is m'n Xbox vastgelopen en heeft die dus alle progress die ik vanochtend heb gemaakt (paar armored trucks, races etc) niet opgeslagen. Flying skill staat natuurlijk ook nog steeds op 20/100
Heb je een eerste lichting 360?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:23 schreef Shadeauw het volgende:
Dacht even slim te zijn, en de rubberband trick te doen met een helikopter om m'n flying skill op te pompen.
Moest toch even naar de garage toe, dus ik dacht kan dat ding mooi even een paar uurtjes gaan.
Kom ik net thuis, is m'n Xbox vastgelopen en heeft die dus alle progress die ik vanochtend heb gemaakt (paar armored trucks, races etc) niet opgeslagen. Flying skill staat natuurlijk ook nog steeds op 20/100
Ik heb hier een slim staan, vriend een eerste lichting, en nog iemand de allernieuwste, hier loopt ie ook af en toe muurvast. De versie van je console lijkt dan ook geen hol uit te maken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Heb je een eerste lichting 360?
Ik kreeg een keer mercenaries op me afgestuurd, zij rijden in zo'n wagen en die is dan best makkelijk te krijgenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:14 schreef Vendris het volgende:
[..]
Inmiddels geslaagd voor beide.
Wat is dat gigantisch simpel om die SUV te bietsen als je met 2 man bent.
We gingen achter de clucking bell zitten zodat ze de hoek om moesten komen. 1 iemand springt daarna in die suv en je ontsnapt via de spoorlijn + bergen.
Merryweather Mesa is mijn volgende doel, eerst even uitzoeken hoe, als ik eenmaal thuis ben.
Dat klinkt een stuk simpeler, inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:50 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer mercenaries op me afgestuurd, zij rijden in zo'n wagen en die is dan best makkelijk te krijgen
Nee de slim. Heb er voor deze al 3 andere 360jes doorheen gejaagdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Heb je een eerste lichting 360?
Die heb ik ook. Nooit problemen mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:53 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Nee de slim. Heb er voor deze al 3 andere 360jes doorheen gejaagd
Misschien kon m'n Xbox het renderen van de complete stad niet aan? Ik zat namelijk vrij hoog in de heli. Dat plus een dag-nacht-cyclus... Werd misschien wat teveel van het goede?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Nooit problemen mee.
Het is so far compleet willekeurig, 1x tijdens douchen in apartement, 1 keer in tunnel van de 1e heist, er zit geen patroon in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Misschien kon m'n Xbox het renderen van de complete stad niet aan? Ik zat namelijk vrij hoog in de heli. Dat plus een dag-nacht-cyclus... Werd misschien wat teveel van het goede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |