Race rijdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:14 schreef Vendris het volgende:
2 chars
2 ballers inleveren per 48 min
????
Profit.
Niet winnen, geen profitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Race rijden
Race winnen
????
Profit.
Dan moet je wel heel erg slecht rijden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:59 schreef Vendris het volgende:
[..]
Zo dramatisch veel dat je beter stores kan overvallen
Jij hebt toch inmiddels 10 gepimpte auto's? Gaat wel snel dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg slecht rijden.
Als je met 4 man een uurtje point to point races gaat doen heb je zo 100k. Meeste races duren 2 minuten en met 4 man heb je al de maximale beloning. Nr 1 krijgt dan iets van 12-14k en zelfs als je laatste bent krijg je nog steeds iets van 4k.
Veel kans om te winnen en heel makkelijk cashen.
8 auto's en 2 motorenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij hebt toch inmiddels 10 gepimpte auto's? Gaat wel snel dan.
Hm serieus? Ik kom niet op meer uit dan 3 a 4k, ook niet als ik win.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg slecht rijden.
Als je met 4 man een uurtje point to point races gaat doen heb je zo 100k. Meeste races duren 2 minuten en met 4 man heb je al de maximale beloning. Nr 1 krijgt dan iets van 12-14k en zelfs als je laatste bent krijg je nog steeds iets van 4k.
Veel kans om te winnen en heel makkelijk cashen.
Down the drain is iets van 12k voor de winnaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Vendris het volgende:
[..]
Hm serieus? Ik kom niet op meer uit dan 3 a 4k, ook niet als ik win.
Die plek waar ik vanmiddag aan het zoeken was. Jij reed daar ook rond. Bij trevor en die caravans allemaal. Daar kan hij random spawnen. Bij mij stond ie helemaal bovenin bij die caravans ineens.quote:
Zal ook eens gaan kijken, reed je in een offroad voertuig?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die plek waar ik vanmiddag aan het zoeken was. Jij reed daar ook rond. Bij trevor en die caravans allemaal. Daar kan hij random spawnen. Bij mij stond ie helemaal bovenin bij die caravans ineens.
Nee op een motor zodat ik ook tussen de caravans door kon rijden. En zo ging het iets sneller.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:52 schreef Vendris het volgende:
[..]
Zal ook eens gaan kijken, reed je in een offroad voertuig?
Klopt, ik had hem in iets minder dan een uurtje gevonden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die plek waar ik vanmiddag aan het zoeken was. Jij reed daar ook rond. Bij trevor en die caravans allemaal. Daar kan hij random spawnen. Bij mij stond ie helemaal bovenin bij die caravans ineens.
Hmmm, jij bent klaar met je bad sport? Ik vermaak me nog wel even tussen de tanksquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die zin hebben om te racen vanavond om te levelen/cashen?
Ik had vanmiddag een ton gewonnen in een halfuurtje, won bij elke overwinning 13.000 en ruim 3.500 RP, schoot heerlijk op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Vendris het volgende:
[..]
Hm serieus? Ik kom niet op meer uit dan 3 a 4k, ook niet als ik win.
Damn, moet toch eens gaan racen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een ton gewonnen in een halfuurtje, won bij elke overwinning 13.000 en ruim 3.500 RP, schoot heerlijk op.
Heb er net voor Pinjowww zn stuntvliegtuig crashte 1 gevonden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:16 schreef kensei het volgende:
Je hebt 1 specifieke locatie waar die ratloader vaak spawned, staat een guide van op youtube.
Ik heb overigens 300k in mijn ratloader gestoken, maar ben bang dat ik hem nu weg moet doen vanwege ruimtegebrek
Had ik het vliegtuigje nog bijna in je nieuwe aanwinst gecrasht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:17 schreef Vendris het volgende:
[..]
Heb er net voor Pinjowww zn stuntvliegtuig crashte 1 gevonden.
Zit die er toch in ja? Die moet ik echt hebben!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:12 schreef sjonnie1990 het volgende:
Vandaag ook iemand met een opgeleukte dune buggy langs zien komen. Iemand die al gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |