Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
alles wat je post is goed mamaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had je niet gedacht he? Goeie TT toch?
Ja, ik denk dat het best wel apart overkomt op niet NoordHollanders .quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie praten onderling wel een beetje apart he?
Ben je noord hollander? En hoe jong ben je? Foto? a/s/l?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het best wel apart overkomt op niet NoordHollanders .
Ja, oud want mama van Tjacka en de rest in pm.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je noord hollander? En hoe jong ben je? Foto? a/s/l?
Bij bevredigende antwoorden, ga ik je niet versieren.
Misschien kun je ook d'r creditcard gegevens erbij vragenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je noord hollander? En hoe jong ben je? Foto? a/s/l?
Bij bevredigende antwoorden, ga ik je niet versieren.
Gelukt, ff pepernoten halen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je ook d'r creditcard gegevens erbij vragen
TT gelezen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, we gaan het weer over zwarte piet hebben.
Oops, niet noten alsjeblieftquote:
Piet-sa he jajaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oops, niet noten alsjeblieft![]()
En, van 't weekend maar weer 's pizzatje bestellen, heerlijk man, ja toch.
Ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan mezelf. Moet er zo om lachen. Vorige week ging Gordon zingen op de buurtbarbeque en toen ging de hond van de buren jankenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ja, zo had ik het echt niet bekeken.
Veel plezier met die 2! Da's niet aan mij besteed
Haha, dat zegt veel over Gorden!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan mezelf. Moet er zo om lachen. Vorige week ging Gordon zingen op de buurtbarbeque en toen ging de hond van de buren janken
Dat is het hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat zegt veel over Gorden!
Snap het wel, dat had ik met die programma's als Oh Oh Cherso, Echte meisjes in de ..., Barbie's baby, al die hersenloze zooi wat zo fout is dat het zo grappig word.
Haha, mooi is dat, zo flauw dat het grappig word. Ik klikte net perongeluk een VI filmpje aan in dat topic. Nu zijn we een uurtje verder, en ik klik net 't fimpje weer weg. Rot VIquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het he![]()
Zoals nu, zegt Geer tegen Goor "Wat een lucht hier in huis, nieuw luchtje gekocht?" Dan lig ik al dubbel.
Zo flauw
VI = topshow . Morgen weerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, mooi is dat, zo flauw dat het grappig word. Ik klikte net perongeluk een VI filmpje aan in dat topic. Nu zijn we een uurtje verder, en ik klik net 't fimpje weer weg. Rot VI
lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nee hoor, nog 1 dag werken en dan weekend
Tjacka en ik zitten in onze boeddhistische fase.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nee hoor, nog 1 dag werken en dan weekend
Ow.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tjacka en ik zitten in onze boeddhistische fase.
Trustenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ow.
Dan laat ik jullie maar fijn aoum aoum doen.
En duik ik zo langzamerhand mijn bedje in.
Truste jongens en tot morgen
trustenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ow.
Dan laat ik jullie maar fijn aoum aoum doen.
En duik ik zo langzamerhand mijn bedje in.
Truste jongens en tot morgen
Dat flimpje ken ik en ik begrijp dat jullie in jullie boeddhistische fase zitten. Kan soms weleens goed zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
daarom zijn we nu in de boeddhistische fase snap je
Heb je nog die ene filmpje van hare krishna amsterdam?quote:
Ja, maar weet er nog niet zoveel van af. Moet er eigenlijk een boek over hebben, maar weet niet welkequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat flimpje ken ik en ik begrijp dat jullie in jullie boeddhistische fase zitten. Kan soms weleens goed zijn.
ja wat danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je nog die ene filmpje van hare krishna amsterdam?
Moeilijk. Er zijn zoveel boeken over Boeddha.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar weet er nog niet zoveel van af. Moet er eigenlijk een boek over hebben, maar weet niet welke
ja doe dat insoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moeilijk. Er zijn zoveel boeken over Boeddha.
Misschien eens vragen op TRU ?
Ja, misschien doe ik dat wel. Morgen of zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moeilijk. Er zijn zoveel boeken over Boeddha.
Misschien eens vragen op TRU ?
die met die jurken zijn hindoes die vind ik koelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja weet nog niet, weet er te weinig van fa nog
boeddhisme geloof niet in een god, denk dat dat wel beter isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die met die jurken zijn hindoes die vind ik koel
dat is wel waarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
boeddhisme geloof niet in een god, denk dat dat wel beter is
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Alvast een beetje voorpret voor vanavond
Prachtig he?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ben in staat nu al klaar te gaan zitten
Die ja. Goeie om mee te beginnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen.
F&L / Het boeddhisme, waar moet ik beginnen?
Deze topic ga ik straks lezen. Maar ik ga straks eerst mee boodschappen doen.
huilenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet overigens niet of ik moet huilen of lachen om dat zwarte piet topic.
Het ene moment huilen , het andere moment huilen van het lachen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is dan 20 euro in de pot. We zouden het niet meer over ***** **** hebben hier. Op jullie verzoek nog wel.quote:
hoezoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou laat dan maar. Zielig voor je broertje
Bruce mijn held. Heb hem zelfs gezienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:13 schreef Tjacka het volgende:
Hungry Heart, a song by Bruce Springsteen on Spotify.
![]()
zullen we dansen lavje?
Ik wil hem eigenlijk ook nog zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bruce mijn held. Heb hem zelfs gezien![]()
Ja graag Tjacka
Komt hij weer naar Nederland dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk ook nog zien.
zullen we samen gaan?
vast ooit wel een keer weer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt hij weer naar Nederland dan?
Ja, dan gaan we samen.
Ja dat is zeker eigenaardig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vast ooit wel een keer weer.
volgens mij was hij vorig jaar nog in het gelredome. raar trouwens dat elk muziekachtig ding van de laatste tijd dome heet.
ik zag laatst een filmpje dat hij in denemarken mee ging zingen met een straatartiest.quote:
Daarom. He's the boss.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zag laatst een filmpje dat hij in denemarken mee ging zingen met een straatartiest.
dat kan alleen the boss
leuk, wat voor een?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:39 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ook.
Op m'n nieuwe pc.![]()
Ruim 800 euro lichter maja je mag jezelf wel eens kietelen he?
Middag trouwens
lekker hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
i7
8 gb ram
64 gb ssd
2 tb hdd
gtx 660
Ja kan ik even vooruit. Zat steeds op een gare laptop. Wil af een toe een spelletje doen maar hoeft niet het beste van het beste.quote:
Tof B. Je kan weer een paar jaar vooruitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja kan ik even vooruit. Zat steeds op een gare laptop. Wil af een toe een spelletje doen maar hoeft niet het beste van het beste.
Zo is dat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof B. Je kan weer een paar jaar vooruit
Klein uurtje spartelen in het bad. En dan VIquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo is dat.
Ff lekker badderen nu.
Dus jij kan voorlopig nog niet slapen? Dat is minderquote:
Was meer een uurtje met de eendjes spelen en dan werken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klein uurtje spartelen in het bad. En dan VI
Gefeliciteerd! Je zal het verdiend hebben Bquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was meer een uurtje met de eendjes spelen en dan werken.
Net klaar, maar wel promotieWaar komt dat ineens vandaan haha, nou ja ik vind het best.
Het was koud stil zonder jouquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:27 schreef theguyver het volgende:
Hoi jongens en dames ik ben weer terug
Goeiemorgen Scrummiequote:
Goeiemorgen dame. Idd, storm komt er ook, maandag, volgens onze vrienden van WKNquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen Scrummie. Mooi weer met een aarzelend zonnetje. De wolken jagen , ik denk dat er storm op komst is.
Dan maar snel even boodschappen en naar de bieb. Heb ik wat te eten en te lezen voor als het code paars wordtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeiemorgen dame. Idd, storm komt er ook, maandag, volgens onze vrienden van WKN. Goed gezien!
Haha ja, ga maar snel wat inslaan, hoorde dat noord-west het meeste kan verwachtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan maar snel even boodschappen en naar de bieb. Heb ik wat te eten en te lezen voor als het code paars wordt
Neejes of nichtjes . Hartedieven zijn hetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja, ga maar snel wat inslaan, hoorde dat noord-west het meeste kan verwachten. Ik ga zo de deur uit kado's halen voor mijn nichtje die maandag 1 word. Gaat me geld kosten, want als er 1 is die mijn hart gestolen heeft is 't dat onderkruipseltje wel.
Haha ja echt he.. heerlijk joh, kleine onderkruipsel, net zo gek met mij als met een willekeurige andere knuffelbeer, maar ik houd van 't meisje. 65 euro lichter gewordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neejes of nichtjes . Hartedieven zijn het
Ja, dat ben je zo kwijt. Maar je kunt je nu al verheugen op dat blije snoetje als ze haar pakje openmaaktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja echt he.. heerlijk joh, kleine onderkruipsel, net zo gek met mij als met een willekeurige andere knuffelbeer, maar ik houd van 't meisje. 65 euro lichter geworden
Vast. Had iets te maken met hard werken en precies. Nou kan ik mooi de zweep erover halen bij de anderen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je zal het verdiend hebben B
Niet te streng voor ze zijn hoor Bquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vast. Had iets te maken met hard werken en precies. Nou kan ik mooi de zweep erover halen bij de anderen.
Middag trouwens
Haha nee hoor. Ik ben best heel lief....zolang je maar hard werkt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet te streng voor ze zijn hoor B
Ja, heerlijk. Lekker beetje aantutten. Alles op mijn gemakkie . Vanmorgen was er zo'n mooie lucht hier, heb foto's gemaakt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Ik ben best heel lief....zolang je maar hard werkt.
Hoe is het nou L? Lekker weekend he?
Ja laat maar zien. Vind ik mooi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Lekker beetje aantutten. Alles op mijn gemakkie . Vanmorgen was er zo'n mooie lucht hier, heb foto's gemaakt.
Wil je ze zien of zeg je, mwah interesseert me niet?
Zeker! Zo mooi hoeveel vormen de lucht kan aannemen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
is toch prachtig die lucht?
Geen chemtrail te bekennenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker! Zo mooi hoeveel vormen de lucht kan aannemen.
Pas je wel op dat tribal deze foto niet gaat gebruiken?
Als de temp. ok is dan is het heerlijk om in een lekkere stoel buiten te liggen, naar de lucht te kijken en een beetje weg te dromen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen chemtrail te bekennen![]()
[ afbeelding ]
Het is hier nooit helemaal donker genoeg om veel sterren te zien. Ja, als je tegen een deur loopt ofzo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als de temp. ok is dan is het heerlijk om in een lekkere stoel buiten te liggen, naar de lucht te kijken en een beetje weg te dromen.
In de nacht trouwens ook mits het helder is en je op een donkere plek bent...maja die hebben we hier genoeg.
Mooi hoor!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier nooit helemaal donker genoeg om veel sterren te zien. Ja, als je tegen een deur loopt ofzo.
Schiphol en veel kassen.
Nog eentje dan
[ afbeelding ]
Ik vind het echt fascinerend.quote:
Nee, heb met m'n zwager afgesproken gta v te doen. Heb hem van de week geholpen rolluiken op te hangen en een headset als loon gekregenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het echt fascinerend.
En vanmorgen gingen de wolken zo snel.
Ga je nog lekker stappen vanavond?
Dan is een avondje GTA wel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee, heb met m'n zwager afgesproken gta v te doen. Heb hem van de week geholpen rolluiken op te hangen en een headset als loon gekregendus die gaan we vanavond testen.
Heb ook weinig zin om weg te gaan, was een zware week qua werk.
Owww lekker! Vind je het erg als ik even aanschuif om de dag door te nemen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is een avondje GTA wel leuk inderdaad.
Heel veel plezier B en blijf niet te lang in de stripclub hangen. Of wel natuurlijk![]()
Tijd voor boerenkool.
Met worst
Goed hoor. Moet je wel rap zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Owww lekker! Vind je het erg als ik even aanschuif om de dag door te nemen?
ding dongquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed hoor. Moet je wel rap zijn
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja he?
Geef mij dat kontje maar van die worst.
Zekerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? De lucht was ook zo mooi. Vond dat ik dat even moest vastleggen.
Gewoon zomaar. Zal fototechnisch vast wat aan mankeren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker. Is het ook een hobby van je of gewoon zomaar?
Ah oke, nouja, kon zijn tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon zomaar. Zal fototechnisch vast wat aan mankeren.
Vind het wel leuk om foto's te maken als ik iets zie wat me aanspreekt.
Nee ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, nouja, kon zijn toch. Heb er ook geen verstand van verder hoor.
Ja die camera's worden van tablets en telefoons steeds beter, bizar eigenlijk hoe snel dat gaat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Maar nu blijkt dat je met je tablet ook heel mooie foto's kan maken. Zelfs net zo goed als met mijn fototoestel. Grappig heHad ik nooit verwacht.
Fotografeer jij ook weleens Scrum?
Dat lijkt me zó moeilijk, echt met zo'n camera werken. Ik lees vaak mee op FOT en zie daar foto's voorbijkomen waar mijn mond van openvalt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die camera's worden van tablets en telefoons steeds beter, bizar eigenlijk hoe snel dat gaat.
Ja, heb zelfs zo'n grote spiegelreflex camera, maar ik durf het nog niet mijn hobby te noemen, want geen verstand ervan verder
Klopt, bij veel van die hobbyisten zijn ze te enthousiast met filters en al die ongeinquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me zó moeilijk, echt met zo'n camera werken. Ik lees vaak mee op FOT en zie daar foto's voorbijkomen waar mijn mond van openvalt.
Het enige wat ik eigenlijk niet mooi vind als mensen aan de kleuren gaat klooien. Zo dik aanzetten. Vind ik het zo nep lijken.
Echt geweldig mooie foto.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
(ander) Nichtje van me, foto met zo'n spiegelreflex
Thanks! Puur toeval hoor, deze kan jij ook maken met dit toestelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt geweldig mooie foto.
Wat een leuk meisje.
Ja. Lekker avondje thuis. Tenminste dat is het plan. Kan altijd nog veranderen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks! Puur toeval hoor, deze kan jij ook maken met dit toestel.
Nog plannen dan vanavond?
Hetzelfdequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Lekker avondje thuis. Tenminste dat is het plan. Kan altijd nog veranderen.
En jij?
Ik ga zo kijken naar De Prooi. Leek me eerst niks maar viel me alles mee. Fascinerend inkijkje in de bankwereld. Meer een sleutelroman omdat gewoon de echte namen van de betreffende bankdirecteuren gebruikt worden. Zoals Rijk Groenink.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hetzelfde. Nu lekker Pawnstars kijken, straks hardcore Pawn, lekker hersenloze tv
.
Klinkt interessant! Bankwereld is natuurlijk sowieso al interessant. Wat daar allemaal gebeurt..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken naar De Prooi. Leek me eerst niks maar viel me alles mee. Fascinerend inkijkje in de bankwereld. Meer een sleutelroman omdat gewoon de echte namen van de betreffende bankdirecteuren gebruikt worden. Zoals Rijk Groenink.
Nice! Mooie club.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Southampton staat 3e in de premier league![]()
Feli!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Southampton staat 3e in de premier league![]()
Ja echt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Bankwereld is natuurlijk sowieso al interessant. Wat daar allemaal gebeurt..
Ellebogen werk hèquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt.
Ze haten elkaar ook allemaal onderling lijkt wel.
Wat een slangenkuil zegquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Mij lijkt het wel mooi, bij een bank werken
Of in de finance.
Hier stormt het flink.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja laat maar zien. Vind ik mooi.
Zelf hoop ik dat die storm door gaat zetten dan kan ik nl. ook wat mooie plaatjes schieten/filmpjes maken.
Hey Voszje, lang geleden. Alles goed?quote:
Mogguh L!quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
matchfixingday?
Goeie morgen!![]()
even wennen hoor, die wintertijd
Inderdaad lang geleden, ben een tijdje niet op het forum geweest en dacht... Laat ik weer eens in BNW kijken of Blaadjes er nog is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey Voszje, lang geleden. Alles goed?
Hier waait het een beetje maar morgen wordt het wat serieuzer zeggen ze. Maar maar heel kort dat het echt hard waait en juist dan ben ik aan het werk.
Ja hoor alles goed....nog wel iig. Weet niet of ik er nog ben na die storm van morgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:20 schreef Voszje het volgende:
[..]
Inderdaad lang geleden, ben een tijdje niet op het forum geweest en dacht... Laat ik weer eens in BNW kijken of Blaadjes er nog is.Alles goed, op een vervelende verkoudheid na. Hoe is het met jou?
Hier waait het hard genoeg, ik ben benieuwd wat het morgen dan moet worden als het nóg harder gaat waaien.
Waarschijnlijk morgen weer takken op het spoor, defecte bovenleiding e.d. waardoor m'n trein niet rijdt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed....nog wel iig. Weet niet of ik er nog ben na die storm van morgen.
Ik zou uit voorzorg gewoon maar lekker in je bed blijven liggen. Beetje jammer als je voor niks op het station staat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:27 schreef Voszje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk morgen weer takken op het spoor, defecte bovenleiding e.d. waardoor m'n trein niet rijdt.
Lijkt me nog niet zo'n gek idee, maar helaas is het m'n eerste stagedag.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zou uit voorzorg gewoon maar lekker in je bed blijven liggen. Beetje jammer als je voor niks op het station staat.
Ow ja dat kun je niet maken dan. Waar ga je stage lopen als ik vragen mag?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:29 schreef Voszje het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet zo'n gek idee, maar helaas is het m'n eerste stagedag.
Buurtwinkel voor Onderwijs Onderzoek en Talentontwikkeling, het is de bedoeling dat ik bij mensen thuis kom om opvoedingsondersteuning te geven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow ja dat kun je niet maken dan. Waar ga je stage lopen als ik vragen mag?
The Nannyquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:32 schreef Voszje het volgende:
[..]
Buurtwinkel voor Onderwijs Onderzoek en Talentontwikkeling, het is de bedoeling dat ik bij mensen thuis kom om opvoedingsondersteuning te geven.
Ja, ik ga sowieso gebruikmaken van de 'naughty chair'.quote:
Dan zou ik als zwarte piet gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja, ik ga sowieso gebruikmaken van de 'naughty chair'.Overigens is het sowieso bij een allochtoon gezin, waardoor de nadruk ligt op de Nederlandse taal.
Toevallig heb ik het er in de afgelopen dagen nog wel over gehad.quote:
Zullen ze wel raar staan kijken als zwarte piet ineens voor de deur staat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het er in de afgelopen dagen nog wel over gehad.![]()
Ik ben al eens zwarte piet geweest, dus de outfit heb ik vast nog ergens liggen.
Als ze niet naar me luisteren, gaan ze mee in de zak.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zullen ze wel raar staan kijken als zwarte piet ineens voor de deur staat.
Zo is dat. Mag je ook een corrigerende dreun uitdelen of dat niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:45 schreef Voszje het volgende:
[..]
Als ze niet naar me luisteren, gaan ze mee in de zak.
De pedagogische tik kan absoluut niet meer, volgens de vele artikelen in o.a. Psychologie magazine. Nu is het inderdaad niet mijn taak om die kinderen binnen dat gezin een dreun te verkopen, en dat zou ik ook niet doen. Maar wat een pedagogische tik door ouders betreft, past mijn mening niet geheel bij de artikelen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo is dat. Mag je ook een corrigerende dreun uitdelen of dat niet?
Ow die aretikelen leest mijn oudste zus ook denk ik. Ik word daar zo moe van als ik die met haar kinderen om zie gaan. Wreed irritant zijn ze en dan komt zei weer: Kom eens even bij mama,mama houd wel van je hoor maar mama vind dit niet leuk, bla bla bla, zul je het niet meer doen lieverd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:54 schreef Voszje het volgende:
[..]
De pedagogische tik kan absoluut niet meer, volgens de vele artikelen in o.a. Psychologie magazine. Nu is het inderdaad niet mijn taak om die kinderen binnen dat gezin een dreun te verkopen, en dat zou ik ook niet doen. Maar wat een pedagogische tik door ouders betreft, past mijn mening niet geheel bij de artikelen.
Jawel hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L!
M'n DM weer niet gehad zeker?
Ja, communicatie met kinderen is belangrijk. Nooit op jij dit, jij dat gaan, maar alles vanuit de ik-boodschap en beschrijf het gevoel, gedrag en het gevolg. Ook niet helemaal mijn 'cup of tea', omdat je gewoon ziet dat bij lang niet ieder gezin een dergelijke methode werkt. Maar ja, ik moet natuurlijk wel pedagogisch verantwoord blijven. Hoe het later in mijn eigen gezin wordt, moeten we nog maar zien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow die aretikelen leest mijn oudste zus ook denk ik. Ik word daar zo moe van als ik die met haar kinderen om zie gaan. Wreed irritant zijn ze en dan komt zei weer: Kom eens even bij mama,mama houd wel van je hoor maar mama vind dit niet leuk, bla bla bla, zul je het niet meer doen lieverd.![]()
Dat gaat bij m'n jongste zus wel anders.
pics in dm svpquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Lekker met boek in bad nu.
Fijne middag
Veel plezier met de eendjes!quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Lekker met boek in bad nu.
Fijne middag
De 3 G'squote:Op zondag 27 oktober 2013 13:02 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja, communicatie met kinderen is belangrijk. Nooit op jij dit, jij dat gaan, maar alles vanuit de ik-boodschap en beschrijf het gevoel, gedrag en het gevolg. Ook niet helemaal mijn 'cup of tea', omdat je gewoon ziet dat bij lang niet ieder gezin een dergelijke methode werkt. Maar ja, ik moet natuurlijk wel pedagogisch verantwoord blijven. Hoe het later in mijn eigen gezin wordt, moeten we nog maar zien.
Hopelijk doen ze het volgende week beter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:12 schreef Tjacka het volgende:
zo voetbal kijken bij mijn broertje kan niet slechter dan ajax.
Ik kan me best voorstellen dat zoiets niet werkt. Ik ben ook heel anders opgevoed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De 3 G's
Maar idd ik heb niet echt het idee dat het werkt bij hun. Die kinderen wachten gewoon het riedeltje af en gaan dan weer door met waar ze mee bezig waren. Je ziet ze gewoon denken: heb je dat mens weer met haar gezeur.
Ach ja nieuwe tijden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:24 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat zoiets niet werkt. Ik ben ook heel anders opgevoed.
Precies. Met mijn nichtje ben ik ook gewoon voor de leuk, voetballen, spelletjes op de Wii, naar de speeltuin etc.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja nieuwe tijden.
Zelf geen kinderen maar wel neefjes en nichtjes. Heerlijk om daar mee te stoeien en te doen. Lekker druk maken en dan naar huis. haha
Leuk is dat he? Je ziet ze gewoon zo genieten en elke keer als je komt zijn ze zo blij als een hond.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:29 schreef Voszje het volgende:
[..]
Precies. Met mijn nichtje ben ik ook gewoon voor de leuk, voetballen, spelletjes op de Wii, naar de speeltuin etc.
Ja, heel leuk! Bij m'n nichtje begint het eerst met d'r tong uitsteken, dan rent ze naar me toe om te 'stoeien'. Natuurlijk wint ze altijd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Leuk is dat he? Je ziet ze gewoon zo genieten en elke keer als je komt zijn ze zo blij als een hond.
Op verjaardagen ook. Kom ik binnen komen er gelijk een horde neefjes en nichtjes op me afstormen.
Haha ja mooi. Maar ik ben er eventjes vandoor. Leuk dat je er weer eens was! En tot later misschien. Doei.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:34 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja, heel leuk! Bij m'n nichtje begint het eerst met d'r tong uitsteken, dan rent ze naar me toe om te 'stoeien'. Natuurlijk wint ze altijd.
Fijne zondag nog, tot later!quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja mooi. Maar ik ben er eventjes vandoor. Leuk dat je er weer eens was! En tot later misschien. Doei.
not reallyquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier in de Haarlemmermeer.
Bij jou niet?
Zeg dat. Daarom maar een irishcoffee als troostquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
huilen is dat toch de herfst en winter
Dankjewel! Ooit eens gepost hier, op uitnodiging van Blaadjes, maar dat is al even geleden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
Voszje, heb je nog niet eerder hier zien posten dus welkom op BNW
Gezellig wat vrouwvolk erbij . Zullen de mannen hier ook wel leuk vindenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dankjewel! Ooit eens gepost hier, op uitnodiging van Blaadjes, maar dat is al even geleden.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezellig wat vrouwvolk erbij . Zullen de mannen hier ook wel leuk vinden
Is het ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:12 schreef Voszje het volgende:
[..]Het lijkt me hier ook wel een leuke SC.
Nee, dat dacht ik ook niet hier.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het ook.
En iedereen is welkom. Wij minachten niet. Vraag maar aan Insomnia_ en Tjacka.
Is het ook. Heeft over het algemeen weinig te maken met het subforum. Gewoon een leuke hangplek.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:12 schreef Voszje het volgende:
[..]Het lijkt me hier ook wel een leuke SC.
Geen aluhoedjes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is het ook. Heeft over het algemeen weinig te maken met het subforum. Gewoon een leuke hangplek.
In de SC niet en het schijnt hier een uitvalbasis te zijn voor als de VBL SC dicht is.quote:
Haha,quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...ook wel hoor. En petjes, en mutsen. Wij dus
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...ook wel hoor. En petjes, en mutsen. Wij dus
..en ajacied4lf !quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In de SC niet en het schijnt hier een uitvalbasis te zijn voor als de VBL SC dicht is.
Hebben we Tjacka en Insomnia aan overgehouden.
Oh ja. Dat is zo.quote:
Ik heb dat topic van weswiladvies ook gevolgd, best vermakelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is zo.
Weet je nog met het topic van weswiladvies? Dat liep ook als een trein en degene die dat verzonnen heeft had ook echt de spanning er goed in.
Hoe zou het met jimboweswiladvies zijn? Zou die ergens in een kerker liggen te kreunen?
Haha ja dat was een mooi topic. Het knappe was ook dat hij/zij reacties van ver buiten BNW wist te krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is zo.
Weet je nog met het topic van weswiladvies? Dat liep ook als een trein en degene die dat verzonnen heeft had ook echt de spanning er goed in.
Hoe zou het met jimboweswiladvies zijn? Zou die ergens in een kerker liggen te kreunen?
Ik kwam toen inderdaad verder niet in BNW, maar volgens mij ging het ergens in KLB over het feit dat de pareltjes verdwenen. Toen werd dat topic aangehaald om te laten zien dat er toch hier en daar nog wat pareltjes waren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja dat was een mooi topic. Het knappe was ook dat hij/zij reacties van ver buiten BNW wist te krijgen.
Het heeft ook nog op andere subforums gestaan maar is uiteindelijk weer hier teruggekeerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik kwam toen inderdaad verder niet in BNW, maar volgens mij ging het ergens in KLB over het feit dat de pareltjes verdwenen. Toen werd dat topic aangehaald om te laten zien dat er toch hier en daar nog wat pareltjes waren.
Dat las ik er inderdaad ook in, maar het topic was best goed gedaan. Foto's erbij...quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het heeft ook nog op andere subforums gestaan maar is uiteindelijk weer hier teruggekeerd.
Komende nacht dus niet. Recht in je bakkesjequote:Op zondag 27 oktober 2013 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Wow er komt dikke storm vannacht. Is helemaal langs me heen gegaan
ja zit echt precies verkeerdquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komende nacht dus niet. Recht in je bakkesje
een storm saint noemenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zit echt precies verkeerd
st jude heet ie
Wat dan? Vertel!quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:52 schreef Scrummie het volgende:
Wat een #%($%@($@))$(# weekend. Feyenoord![]()
![]()
Ik ga treurent een hoekje in.
hahahah wat een debielenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:52 schreef Scrummie het volgende:
Wat een #%($%@($@))$(# weekend. Feyenoord![]()
![]()
Ik ga treurent een hoekje in.
Misschien typt hij wel met zijn vinger vinger. Dat is ook dubbel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha, nou ja je typt nog niet met dubbele vinger.
Heeft hij die dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien typt hij wel met zijn vinger vinger. Dat is ook dubbel.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha, nou ja je typt nog niet met dubbele vinger.
Nee, dan zou ik inmiddels een rozijntje zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ga ik ook wel vanuit eigenlijk.
Kom je nu net uit bad?
Ja belachelijk dat dat niet mag.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik inmiddels een rozijntje zijn.
Nee, ik zit naar Feyenoord te kijken en zie net die kopstoot. Niet normaal meer zeg![]()
Ze hadden die wedstrijd stil moeten leggen
jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Joh, heeft ie ook een kopstoot uitgedeeld?
Hey Guyviequote:
Jij dicht hem wel een ruig leven toe!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Guyvie. Heelhuids het weekend doorgekomen?
Geen brand/overstroming/naakte vrouwen/opblaaspoppen/gewonde mannen op de trap?
Dat en ggmg of hoe dat alfabet ook heet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker door alle emoties bij Feyenoord
Ah, ik snap.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat en ggmg of hoe dat alfabet ook heet.
Dat heeft ie ook! Echt, wat theguyver meemaakt in een weekend doen anderen jaren overquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij dicht hem wel een ruig leven toe!
Viel mee dit weekendquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij dicht hem wel een ruig leven toe!
Jij noemde 4 weekenden opquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook! Echt, wat theguyver meemaakt in een weekend doen anderen jaren over
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:39 schreef Tjacka het volgende:
Samen plezier, samen op reis
samen een éénheid, samen eigenwijs
samen kwaad en samen goed
samen verdriet en samen weer moed
nu verder zonder hem, dat doet pijn
te weten nooit meer samen te zijn
#freeinsomnia_
Sorry guyvie , maar geef toe dat je een bruisend leven leidtquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij noemde 4 weekenden op![]()
Niet overdrijven meid
Stil maar, wacht maar alles wordt nieuwquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:39 schreef Tjacka het volgende:
Samen plezier, samen op reis
samen een éénheid, samen eigenwijs
samen kwaad en samen goed
samen verdriet en samen weer moed
nu verder zonder hem, dat doet pijn
te weten nooit meer samen te zijn
#freeinsomnia_
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry guyvie , maar geef toe dat je een bruisend leven leidt
ik ben blij met jouquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stil maar, wacht maar alles wordt nieuw
en dat al over 4 dagen
Dan is je vriend weer onder ons
dus is dit verdriet wel te verdragen
Nee, het ligt iets anders, maar ja, ban's bespreken mag niet hequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:45 schreef theguyver het volgende:
[..]true
owjee Inso zelfde foutje als ik gemaakt?
Hier waait het nog net zo hard.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
Zo raar, het heeft de hele dag hard gewaaid en nu ineens is het een stuk minder. Zou het meevallen vannacht?
We merken het wel.
Nu Man met de Hamer kijken.
Dat is zo jammer he!quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, het ligt iets anders, maar ja, ban's bespreken mag niet he
Voetbal! denk ik, Mijn clubje heeft ook verloren, gek genoeg eigenlijk de hele top.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is zo jammer he!
mogguh trouwens allemaal.
eniet er maar van zolang het nog kan want met deze stand kun je na een weekend zo ineens 7e staan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voetbal! denk ik, Mijn clubje heeft ook verloren, gek genoeg eigenlijk de hele top.
Maar FCT staat nog bovenaan
Dat klopt zou echt briljant lijken als PEC gaat overwinteren op plek 1quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
eniet er maar van zolang het nog kan want met deze stand kun je na een weekend zo ineens 7e staan.
Ja, vette pech is het Bquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is zo jammer he!
mogguh trouwens allemaal.
Ik vind dat de clubs zich moeten schamen. Wat een agressie en onmacht. Tot een kopstoot aan toe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voetbal! denk ik, Mijn clubje heeft ook verloren, gek genoeg eigenlijk de hele top.
Maar FCT staat nog bovenaan
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef theguyver het volgende:
SHIT GETS SERIOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof dat het bij jullie wat erger is.quote:
Gisteren waren ze van Red Bull nog aan het kitesurfen op Zandvoort.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij jullie wat erger is.
ik vind het wel mooi weer om te gaan vliegeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |