Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
alles wat je post is goed mamaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had je niet gedacht he? Goeie TT toch?
Ja, ik denk dat het best wel apart overkomt op niet NoordHollanders .quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie praten onderling wel een beetje apart he?
Ben je noord hollander? En hoe jong ben je? Foto? a/s/l?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het best wel apart overkomt op niet NoordHollanders .
Ja, oud want mama van Tjacka en de rest in pm.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je noord hollander? En hoe jong ben je? Foto? a/s/l?
Bij bevredigende antwoorden, ga ik je niet versieren.
Misschien kun je ook d'r creditcard gegevens erbij vragenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je noord hollander? En hoe jong ben je? Foto? a/s/l?
Bij bevredigende antwoorden, ga ik je niet versieren.
Gelukt, ff pepernoten halen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je ook d'r creditcard gegevens erbij vragen
TT gelezen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, we gaan het weer over zwarte piet hebben.
Oops, niet noten alsjeblieftquote:
Piet-sa he jajaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oops, niet noten alsjeblieft![]()
En, van 't weekend maar weer 's pizzatje bestellen, heerlijk man, ja toch.
Ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan mezelf. Moet er zo om lachen. Vorige week ging Gordon zingen op de buurtbarbeque en toen ging de hond van de buren jankenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ja, zo had ik het echt niet bekeken.
Veel plezier met die 2! Da's niet aan mij besteed
Haha, dat zegt veel over Gorden!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan mezelf. Moet er zo om lachen. Vorige week ging Gordon zingen op de buurtbarbeque en toen ging de hond van de buren janken
Dat is het hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat zegt veel over Gorden!
Snap het wel, dat had ik met die programma's als Oh Oh Cherso, Echte meisjes in de ..., Barbie's baby, al die hersenloze zooi wat zo fout is dat het zo grappig word.
Haha, mooi is dat, zo flauw dat het grappig word. Ik klikte net perongeluk een VI filmpje aan in dat topic. Nu zijn we een uurtje verder, en ik klik net 't fimpje weer weg. Rot VIquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het he![]()
Zoals nu, zegt Geer tegen Goor "Wat een lucht hier in huis, nieuw luchtje gekocht?" Dan lig ik al dubbel.
Zo flauw
VI = topshow . Morgen weerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, mooi is dat, zo flauw dat het grappig word. Ik klikte net perongeluk een VI filmpje aan in dat topic. Nu zijn we een uurtje verder, en ik klik net 't fimpje weer weg. Rot VI
lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nee hoor, nog 1 dag werken en dan weekend
Tjacka en ik zitten in onze boeddhistische fase.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nee hoor, nog 1 dag werken en dan weekend
Ow.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tjacka en ik zitten in onze boeddhistische fase.
Trustenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ow.
Dan laat ik jullie maar fijn aoum aoum doen.
En duik ik zo langzamerhand mijn bedje in.
Truste jongens en tot morgen
trustenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ow.
Dan laat ik jullie maar fijn aoum aoum doen.
En duik ik zo langzamerhand mijn bedje in.
Truste jongens en tot morgen
Dat flimpje ken ik en ik begrijp dat jullie in jullie boeddhistische fase zitten. Kan soms weleens goed zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
daarom zijn we nu in de boeddhistische fase snap je
Heb je nog die ene filmpje van hare krishna amsterdam?quote:
Ja, maar weet er nog niet zoveel van af. Moet er eigenlijk een boek over hebben, maar weet niet welkequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat flimpje ken ik en ik begrijp dat jullie in jullie boeddhistische fase zitten. Kan soms weleens goed zijn.
ja wat danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je nog die ene filmpje van hare krishna amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |