Klopt, dat matcht niet helemaal. Maar je getunede auto heeft wel vollere balkjes dan de gewone versie die je kan kiezen bij races.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:08 schreef kawa4 het volgende:
da tunen heeft voor de race toch ook niet veel zin,
want als ik hem in LSC helemaal tune, tot dat het balkje van acceleration vol zit,
maar in het start scherm van de race, staat hij dan weer op normaal ( de helft)
en dat heb ik met al mn apparaten in de garage
Bij mij nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:08 schreef kawa4 het volgende:
da tunen heeft voor de race toch ook niet veel zin,
want als ik hem in LSC helemaal tune, tot dat het balkje van acceleration vol zit,
maar in het start scherm van de race, staat hij dan weer op normaal ( de helft)
en dat heb ik met al mn apparaten in de garage
Ditquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, dat matcht niet helemaal. Maar je getunede auto heeft wel vollere balkjes dan de gewone versie die je kan kiezen bij races.
Met z'n 2en ben je sneller, constant om en om slipstreamenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:04 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ga hem is een x proberen als ik entity volledig heb geupgrade en dan in mijn eentje traffic uit regen uit alles uit
Doe ik ook wel eensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:19 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Godverdomme.. Pak ik die specific vehicle voor die Simeon, moet je door de LSC om hem te laten spuiten. Staat er iemand buiten je op te wachten om je dood te schieten. Tot overmaat van ramp loopt die PS3 ook nog eens vast..
Withdraw van de bank..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
Oke.. moet ff 300 dollar ergens vandaan halen
Ben er weer uit. Lange dagen maak ik momenteel, dus ik maak het niet te laatquote:
Gewoon 7eleven overvallenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
Oke.. moet ff 300 dollar ergens vandaan halen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Na aankoop Entity en Engine upgrade (max acceleration)
je eigen race hosten en custom uitzetten is een optiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef dolf1010 het volgende:
Verdomme ik maak toch ook geen schijn van kans zonder goede custom auto, en voor die mods moet je winnen, en om te winnen moet je een goede auto.IK KOM NOOIT UIT DEZE CIRCEL AAAAAAH xD
elegy is gratis vol upgraden kost 140k dat heb je toch welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef dolf1010 het volgende:
Verdomme ik maak toch ook geen schijn van kans zonder goede custom auto, en voor die mods moet je winnen, en om te winnen moet je een goede auto.IK KOM NOOIT UIT DEZE CIRCEL AAAAAAH xD
Auto's verkopen bij lsc en simeon kom je al een eindquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef dolf1010 het volgende:
bullcrap. je kan gewoon niet rijden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef dolf1010 het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef dolf1010 het volgende:
Je zou niet voor jezelf instaan zei je paar uur geledenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:42 schreef Grielen het volgende:
Kan ik zo een invite krijgen? Wiwatron wordt gek door de leegte dat mijn aanwezigheid omvat
ik sta ook niet ik lig op mijn reetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Je zou niet voor jezelf instaan zei je paar uur geleden![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik sta ook niet ik lig op mijn reet
Nja maar je moet dus wel, zoveel races gewonnen hebben etc om bepaalde upgrades te kunnen doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef kensei het volgende:
[..]
elegy is gratis vol upgraden kost 140k dat heb je toch wel
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je eigen race hosten en custom uitzetten is een optie
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef kensei het volgende:
[..]
elegy is gratis vol upgraden kost 140k dat heb je toch wel
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Auto's verkopen bij lsc en simeon kom je al een eind
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bullcrap. je kan gewoon niet rijden.
quote:
panini is host, we waren grand tour aan het doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef Grielen het volgende:
wie moet ik joinen/wie wil mij inviten
ik was al bang dat ik genegeerd werdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef kensei het volgende:
[..]
panini is host, we waren grand tour aan het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |