quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Na aankoop Entity en Engine upgrade (max acceleration)
je eigen race hosten en custom uitzetten is een optiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef dolf1010 het volgende:
Verdomme ik maak toch ook geen schijn van kans zonder goede custom auto, en voor die mods moet je winnen, en om te winnen moet je een goede auto.IK KOM NOOIT UIT DEZE CIRCEL AAAAAAH xD
elegy is gratis vol upgraden kost 140k dat heb je toch welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef dolf1010 het volgende:
Verdomme ik maak toch ook geen schijn van kans zonder goede custom auto, en voor die mods moet je winnen, en om te winnen moet je een goede auto.IK KOM NOOIT UIT DEZE CIRCEL AAAAAAH xD
Auto's verkopen bij lsc en simeon kom je al een eindquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef dolf1010 het volgende:
bullcrap. je kan gewoon niet rijden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef dolf1010 het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef dolf1010 het volgende:
Je zou niet voor jezelf instaan zei je paar uur geledenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:42 schreef Grielen het volgende:
Kan ik zo een invite krijgen? Wiwatron wordt gek door de leegte dat mijn aanwezigheid omvat
ik sta ook niet ik lig op mijn reetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Je zou niet voor jezelf instaan zei je paar uur geleden![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik sta ook niet ik lig op mijn reet
Nja maar je moet dus wel, zoveel races gewonnen hebben etc om bepaalde upgrades te kunnen doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef kensei het volgende:
[..]
elegy is gratis vol upgraden kost 140k dat heb je toch wel
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je eigen race hosten en custom uitzetten is een optie
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef kensei het volgende:
[..]
elegy is gratis vol upgraden kost 140k dat heb je toch wel
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Auto's verkopen bij lsc en simeon kom je al een eind
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bullcrap. je kan gewoon niet rijden.
quote:
panini is host, we waren grand tour aan het doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef Grielen het volgende:
wie moet ik joinen/wie wil mij inviten
ik was al bang dat ik genegeerd werdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef kensei het volgende:
[..]
panini is host, we waren grand tour aan het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |