quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Violet Hill(en ja, dit meen ik
)
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:50 schreef Pino112 het volgende:
Oh die pica van Yolanthe is van vanochtend. Niks blond dus.
Oke, ik volg dat niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:53 schreef alors het volgende:
[..]Ja vanochtend zat ze op het strand en heeft ze even snel een kiekje gemaakt. Die foto is van een oudere shoot en is gewoon een plaatje voor bij het berichtje.
Million Voicesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:58 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zochten ze deze keer bij Dr. Pop? Zeker weer zo'n doodgedraaide top 40 plaat?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:58 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zochten ze deze keer bij Dr. Pop? Zeker weer zo'n doodgedraaide top 40 plaat?
https://www.google.nl/sea(...)tpUoTOMKSa1AWm2IDwCwquote:
welkequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:00 schreef DW457 het volgende:
Hmm..."demootje maken en opsturen naar de commerciëlen."
Volgens mij ging dit over een (ex)collega...
Fok! bovenaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)tpUoTOMKSa1AWm2IDwCw
De HiZ reeksquote:
Zie post #78 uit het laatste topicquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De HiZ reeks
Eigenlijk moeten we daar ook een keer zo'n extreem makkelijke Dr. Pop posten
ik zoek een nummer met daarin parrot parrot diesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zie post #78 uit het laatste topic
Dokter Paulquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zie post #78 uit het laatste topic
Zou zoeken op een soundtrack van Pirates of Carribean.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik zoek een nummer met daarin parrot parrot dies
iemand?
Kan je het neuriën?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik zoek een nummer met daarin parrot parrot dies
iemand?
oehoehoe oehoehoe oehoehoe oehoehoe oehoehoe oehoehoe oehoehoequote:
Zegt me niks. Misschien iemand anders die het wel weet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oehoehoe oehoehoe oehoehoe oehoehoe oehoehoe oehoehoe oehoehoe
nana nana nanana
K's choice en Batman tunequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oehoehoe oehoehoe oehoehoe oehoehoe oehoehoe oehoehoe oehoehoe
nana nana nanana
quote:
JAAAAAA DAT IS Mquote:
Raap me op.quote:
Beasties hebben wel vettere nummers, al is dit wel een van de fijnere dingen die Norman heeft gedaan.quote:
Joh.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beasties hebben wel vettere nummers, al is dit wel een van de fijnere dingen die Norman heeft gedaan.
Ik zou dr doen. Als afstraffing.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Collega in een andere kamer heeft Roar inmiddels onnoemelijk hard aangezet. Verdomme.
Nu is dit ook een kutnummer, maar RoarAlsof ik dat nog nooit heb gehoord.
Als jij een vent van 60 wil doen, dikke prima.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zou dr doen. Als afstraffing.
Hmm.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij een vent van 60 wil doen, dikke prima.
Waarom die Roar opzet snap ik ook niet.
Wat zeg je me nuquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat dit een cover is?
3fm.nl/knopjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem je wel een schnitzel mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze snap ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem je wel een schnitzel mee?
Lag je weer in het weiland?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opeens ligt er een halve vlaai voor mijn neus
Jammer van de matige uitvoering alleen.quote:
Ik vind 'm wel lekker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jammer van de matige uitvoering alleen.
En daarna Merel. Razende apenaids.quote:
Ik schakel over op MuisFM.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarna Merel. Razende apenaids.
Dat was hilarisch.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet altijd aan dat Italiaanse optreden denken bij dit nummer
Binnenkort is het vást op Sky te beluisteren.quote:
Een of andere 'stylist'.quote:
Je bent onder de verkeerde account ingelogd, SilentChaos.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:23 schreef alors het volgende:
wohooooohhhhwww wooohoooohhwww
woohoooohooooooooohhoooooowww
Om nog even te antwoorden op deze vraag :quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:16 schreef Pino112 het volgende:
Wat vonden jullie van Chef'Special vanochtend?
Fansquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Om nog even te antwoorden op deze vraag :
FUCKING AWESOME!7 februari 2014 wordt een groot feest for sure
![]()
welk liedje was dit?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:23 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al zin in volgende week zaterdag?
Kan je dan wel?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh psv - pec, ja da's een topper dan zijn ze opgeladen
Ik heb een seizoenskaart, in het weekend ben ik er altijd bijquote:
Gezellig, echter zal PEC Zwolle gaan winnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenskaart, in het weekend ben ik er altijd bij
Melrose?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:23 schreef alors het volgende:
schijtlollige prietpraatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gezellig, echter zal PEC Zwolle gaan winnen.
Zou mooi zijn als ze konden stunten tegen PSV.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gezellig, echter zal PEC Zwolle gaan winnen.
Oneens, want PSV.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:00 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze konden stunten tegen PSV.
Ja, bewaar dat plaatje maar goedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)isie-psv-pec-zwolle/
Incident.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)isie-psv-pec-zwolle/
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:04 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ja, bewaar dat plaatje maar goed
quote:
Yes! One for the Mrs. wordt hier nog steeds grijsgedraaidquote:
Jij gaat niet door voor de koelkast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Als je het wilt wordenquote:
quote:
Nielson?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
Roar coveren in het Nederlands nog wel
[ afbeelding ]
quote:
Dat gaat ie toch niet voorlezen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die leen ik binnenkort van je voor in een smsje, als het mag
Wel leuk als je bij Stenders in de uitzending komt, die loopt soms je oude smsjes naquote:
U heeft mijn zegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die leen ik binnenkort van je voor in een smsje, als het mag
Welkomquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:21 schreef Haikantje het volgende:
Gordon HELD!
Oh trouwens, Hoi, fervent 3fm luisteraar hier vanaf het werk.
quote:
Nooeeeees.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:23 schreef JaneDoe het volgende:
ik betrapte mezelf gisteren op het meeneuriën met miss montreal
Bloemen en bezoek of is een kaartje voldoende?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:23 schreef JaneDoe het volgende:
ik betrapte mezelf gisteren op het meeneuriën met miss montreal
Simple Mindsquote:
ik schaam me dan ook diepquote:
bloemen mét lint graagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Bloemen en bezoek of is een kaartje voldoende?
Noemt ie jou 3fmcollega?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Skycollega is er weer.
Hopelijk is ie coulant en veel weg.
Vanmiddag Stenders luisterenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jeej, het is mij wederom gelukt. De laatste dag toch nog 3FM!
Moet kunnen toch? James Blunt komt er ookquote:
Hij noemt mij gewoon bij mijn naam denk ik zo.quote:
Ik vind Denk ik zo een rare naam.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij noemt mij gewoon bij mijn naam denk ik zo.
Of 'de stagair'.
Uh, oké.quote:
Ik zal maar niet vertellen wat ik gisteravond gedaan hebquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, oké.
Je hebt niet gisteren naar Profiel: Sara Kroos gekeken en daarvan deze humor opgestoken hoop ik?
Ik heb ook naar een saaie pot gekeken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen wat ik gisteravond gedaan heb
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook naar een saaie pot gekeken.
ALORSKE!quote:
Hij was vast minder saai dan PSV.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
ALORSKE!
Tof! Goed, super, anders dan verwacht maar toch ook niet. Klonk live erg goed, hij deed een aantal persoonlijke favorietjes (No such thing), liet een aantal voor de hand liggende bekende nummers achterwege. Had hem nog nooit eerder live gezien dus ik kan het niet vergelijken met vorige keren maar blijkbaar zat hij best op z'n praatstoel.
Depeche heeft wel leukere.quote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
ALORSKE!
Tof! Goed, super, anders dan verwacht maar toch ook niet. Klonk live erg goed, hij deed een aantal persoonlijke favorietjes (No such thing), liet een aantal voor de hand liggende bekende nummers achterwege. Had hem nog nooit eerder live gezien dus ik kan het niet vergelijken met vorige keren maar blijkbaar zat hij best op z'n praatstoel.
Totale perfectie op de middenstip.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was vast minder saai dan PSV.
Nee dit is gewoon goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ordinary World, dat is wel een GP voor mij
Ook prima, dan is het gewoon een priem nummer.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook prima, dan is het gewoon een priem nummer.
Ik zou DJ Free wel eens @Work willen zien presenteren, zou een topshow zijn denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
DJ Free is inmiddels op de seconde nauwkeurig afgesteld zie ik op Skyradio.nl
Zij zei: 'Mijn vrienden zijn ouder als mij' en toen ging Domien zeggen dat het 'dan mij' was.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is het dan? Of wat zei ie. Heb het niet gehoord.
Haha Jezusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:32 schreef alors het volgende:
[..]
Zij zei: 'Mijn vrienden zijn ouder als mij' en toen ging Domien zeggen dat het 'dan mij' was.
DJ Free heeft nooit iets te vertellen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou DJ Free wel eens @Work willen zien presenteren, zou een topshow zijn denk ik.
Domien zei toch "dan jij"? (omdat hij natuurlijk naar haar refereerde). Dus volgens mij deed hij het gewoon prima mits ik het goed heb verstaan...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:32 schreef alors het volgende:
[..]
Zij zei: 'Mijn vrienden zijn ouder als mij' en toen ging Domien zeggen dat het 'dan mij' was.
Pics.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
Justin Timberlake![]()
![]()
M'n dansmoves van vroegah komen weer naar boven
Hij zei eerst 'dan mij', toen 'dan jij'.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Domien zei toch "dan jij"? (omdat hij natuurlijk naar haar refereerde). Dus volgens mij deed hij het gewoon prima mits ik het goed heb verstaan...
It's not unusualquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:41 schreef Bronson het volgende:
Ik verwacht zoiets van SC:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carltonbaas.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:43 schreef alors het volgende:
[..]
It's not unusual![]()
hoor ik er altijd meteen bij![]()
BOEHOOEEEE, wel fucking 2,69 euro.twitter:Domien twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 10:41:04@hnky @michielveenstra @coen3fm Dafuck, moet ik hem opnieuw kopen? Belachelijk. reageer retweet
Nog veel erger en nog veel meer gaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk niet dat SC zo belachelijk danst.
OMGquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog veel erger en nog veel meer gaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Daarom doe ik het niet meer
Gaat dat uberhaupt ooit gebeuren dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OMG
Ik wil dus niet met jou gespot worden in een dansgelegenheid.
Ik dans nooit meerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OMG
Ik wil dus niet met jou gespot worden in een dansgelegenheid.
Ja idd, overgeproduceerd, alsof ze alle effectjes en geluidjes die ze konden vinden erin hebben gestopt.quote:
Dit nummer heeft mij nooit kunnen bekoren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer komt me eigenlijk ook wel de strot uit.
WAT EEN BIRDY!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
YES YES YES BIRDY NOG. DRIE. KEER!111!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef Cee het volgende:
Ik ga alvast in de digitale wachtrij staan met m'n bankpasje en slaapzak.
Van ONZE belastingcenten!!1quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Natuurlijk! Domien heeft er weer kaarten voor!
Echt. Ga commercieel ofzo.
Ja hij heeft m nu verzet.quote:
Tenzij het je stagebegeleider is of mee beoordeelt aan je cijfer, mag je hem best in elkaar slaan hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hij heeft m nu verzet.
Begint gelijk goed met Ho Hey
Je mist nu iig niets meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hij heeft m nu verzet.
Begint gelijk goed met Ho Hey
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij het je stagebegeleider is of mee beoordeelt aan je cijfer, mag je hem best in elkaar slaan hoor.
Laxeerdruppels voor je kantoormaatjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider luistert wél naar 3fm
twitter:SimBeSim twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 07:45:40gezellig zeg vogeltjes vliegen teddy biertje nog staan maar is dr erkens nog mensje aanwezig of blijft nog bestaan?? #3FM reageer retweet
Drake is wel ok hoor. Die andere 2 wel jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:54 schreef Cee het volgende:
5 van de 10 platen die ze nu draaien onder het motto "wat een track wat een track!" wordt over een paar jaar als Guilty Pleasure gebombardeerd. Dingen die nu helemaal wauw wauw wauw piew piew piew worden gevonden, daar schamen ze zich over een tijdje kapot voor.
Ik noem een Lalala, ik noem een Hoehoe hoehoe, ik noem een Alles van Drake.
Nee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:54 schreef Cee het volgende:
5 van de 10 platen die ze nu draaien onder het motto "wat een track wat een track!" wordt over een paar jaar als Guilty Pleasure gebombardeerd. Dingen die nu helemaal wauw wauw wauw piew piew piew worden gevonden, daar schamen ze zich over een tijdje kapot voor.
Ik noem een Lalala, ik noem een Hoehoe hoehoe, ik noem een Alles van Drake.
Plaatje van Drake is echt een draak van een plaat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drake is wel ok hoor. Die andere 2 wel ja
Ik vind het echt dertien-in-een-dozijn glibberglijer muziek van de bovenste plank. Het is niet bar slecht maar ik snap de hype niet. Tevens snap ik ook niet waarom er zoveel vrouwen op soppen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drake is wel ok hoor. Die andere 2 wel ja
Een drake van een plate.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plaatje van Drake is echt een draak van een plaat.
Ja die nieuwe is wel kutjebef. Maar heeft wel ok nummers. Terwijl Nielson en zo'n one hit kutwonderquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plaatje van Drake is echt een draak van een plaat.
Gewoon alles in deze post is zo pretentieus dat het grappig isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het echt dertien-in-een-dozijn glibberglijer muziek van de bovenste plank. Het is niet bar slecht maar ik snap de hype niet. Tevens snap ik ook niet waarom er zoveel vrouwen op soppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |