abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132924837
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:26 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is ook logisch, hebben ze niet verteld dat je eerst je data moest backuppen?
Helaas niet. :{
pi_132925051
Voor mijn project G4 met vervangend scherm zonder werkende touch functies kontakt gehad met Banggood waar dat scherm vandaan kwam.
Ze wilden een filmpje zien van het probleem, gisteren gemaild met nog wat foto's.
Nog geen antwoord.
Wegens geen geduld bij Pandawill de G4 advanced besteld, een goede prijs momenteel daar, verzending met Singapore Post.
Als die andere ooit nog goed komt raak ik hem vast wel kwijt aan iemand.
Het kwaliteits gevoel van de G4 verbaaste me echt, terwijl de G3 toch ook niet als een goedkoop plastic prul aanvoelt.
pi_132926741
Even een vraagje. Ik heb verschillende muziekalbums op mijn G4 Advanced staan. Maar nu heb ik dus het probleem dat er maximaal 16 nummers in één album kunnen staan en dat er een nieuw album gemaakt wordt voor de nummers die dan overblijven. Is er een manier om dit te veranderen of kan ik het beste een nieuwe app hiervoor downloaden?
pi_132927665
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef BoyB het volgende:
Heb net mijn G3T binnen gekregen.
Maar waar kan ik zien dat het daadwerkelijk de G3T is en niet een gewone G3.
Ik kan immers nergens de aanduiding T vinden.
Op de backcover staat G3 en binnenin onder de batterij weer JY-G3.
Wel onder de batterij een apart klein rond stickertje met 89t erop.
Onder systeeminstellingen bij ''over de telefoon'' staat bij Modelnummer: JY-G3
Zou ik een eenvoudigere G3 toegezonden hebben gekregen of kijk/zoek ik niet goed?
Heb overigens besteld bij www.mixeshop.com waar ik tot nu toe goede ervaringen heb.
CPU-Z of antutu downloaden, dan kun je de kloksnelheid zien. Moet 1.5Ghz zijn ipv 1.2 (of dual core 1Ghz bij de G3). De chip wordt door het systeem nog wel als mt6589 zonder T herkend, dat is normaal.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_132930294
Dank RDMKR, hoe simpel kan het zijn?
Het is dus gewoon een G3T!
pi_132936111
Nou, intussen heb ik een batterij en een USB poortje besteld voor mij Jiayu G2s, met dank aan Robert die me naar de juiste onderdelen heeft gedirigeerd. De levering zal wel even duren, nu het tegen de Kerst begint aan te lopen. Ben benieuwd of ik hem weer aan de praat krijg.
pi_132984882
Twee dagen geleden dus een andere rom op mijn G4A gezet zodat ik de accuduur wat kon verbeteren. Maar helaas nog steeds een flinke daling als ik de 30% voorbij ben.

pi_132988588
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef KapiteinKoala het volgende:
Twee dagen geleden dus een andere rom op mijn G4A gezet zodat ik de accuduur wat kon verbeteren. Maar helaas nog steeds een flinke daling als ik de 30% voorbij ben.

[ afbeelding ]
zo hard keldert hij hier niet, hij zakt hier op stock rom zo rond de 15% (van ~30% naar ~15%)
niet altijd overigens, het lijkt vooral te gebeuren als hij langere tijd (1,5dag) niet aan de lader heeft gehangen..
pi_133008631
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef mschol het volgende:

[..]

zo hard keldert hij hier niet, hij zakt hier op stock rom zo rond de 15% (van ~30% naar ~15%)
niet altijd overigens, het lijkt vooral te gebeuren als hij langere tijd (1,5dag) niet aan de lader heeft gehangen..
Die van mij heeft die nacht een uur of 10 aan de op lader gehangen. Maar op het laatste raakte ik toch wel 20% kwijt in een halfuur.
pi_133009635
Voor wie interesse heeft in een G4 met 2GB en 3000mAh accu. Bij Antelife kun je er nu een halen voor $308 ofwel ¤230,50 inclusief DHL-shipping via de discount code: jiayug4. Maar je hebt ook andere toestellen die via een discount code DHL-shipping gratis krijgen.
mag het weten
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 02:19:41 #61
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_133031709
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef KapiteinKoala het volgende:

[ afbeelding ]
Na de eerste keer opladen (ook zo'n heftige daling):

Nu nog wel van 30 naar 10%, maar de accu gaat wel bijna 2,5 dag mee, wat ik prima vind

[ Bericht 10% gewijzigd door noodgang op 08-11-2013 02:29:18 ]
pi_133047253
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 02:19 schreef noodgang het volgende:

[..]

Na de eerste keer opladen (ook zo'n heftige daling):
[ afbeelding ]

Nu nog wel van 30 naar 10%, maar de accu gaat wel bijna 2,5 dag mee, wat ik prima vind
[ afbeelding ]
Maar die van mij heb ik alweer twee en een halve week.
pi_133101839
MicroSD kaart werd herkend als USB Storage via USB-kabel aan Jiayu G3,maar mijn multicardreader weigert het te lezen. _O-
  maandag 11 november 2013 @ 16:17:31 #64
388433 Blackart
Ik ben me er eentje
pi_133150971
sinds 2 weken ziet mijn scherm van de 3G "sneeuw'' net zo'n testbeeld
'k heb mn uit elkaar kunnen halen en de kabel ff los gehaald, weer vastgezet. Vervolgens gaat het 10 seconden goed, beeld is weer even normaal, maar daarna weer sneeuw.
Jammer, na 10 maanden is hij dus naar zijn grootje. Moet wel zeggen dat na intensief gebruik de boel snel verouderd. Loop nu met Banggood te e-mailen voor korting voor een nieuwe phoon, terugsturen naar China begin ik niet aan. Er is korting aangeboden voor een THL nu is de vraag hoeveel
pi_133259445
Ik ben voor mezelf bezig met het vervangen van het scherm van een G4 en wil voor een college het display vervangen van zijn G3.
Nu merkte ik dat de onderdelen voorziening voor de Jiayu's echt uitstekend is.
Bijna alles is te koop, ook behuizingen en schakelaars.
Uit nieuwsgierigheid wat gekeken voor andere populaire chinasmartphones maar die verkrijgbaarheid is niet vanzelfsprekend.
De Jiayu's zijn ook goed te repareren en zijn opgebouwd rond een stevig metalen frame.
Dus als je de defecte G3 kwijt wil, wil ik wel eens wat proberen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:58:58 #66
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_133281562
Mijn G3 heeft schijnbaar de neiging om spontaan te rebooten. Onhandig is dan dat de sims opnieuw vrijgegeven moeten worden en ik daarmee in feite onbereikbaar ben.

Waar kan ik opzoeken wat die reboots veroorzaakt? Is daar een soort logfile van?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_133294471
Al eens opnieuw geflashed?
pi_133300762
Laat maar. Wordt al geregeld. :)

[ Bericht 95% gewijzigd door KapiteinKoala op 16-11-2013 15:45:20 ]
pi_133301091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Even voor de mensen die hun Jiayu toestel het liefst willen kopen bij de officiële Nederlandse site: Het is het niet waard. De service is echt belabberd. Het wachten op een antwoord als je ze een mail stuurt duurt meestal wel een dag of 5 en dan krijg je ook nog het grootste gedeelte van de tijd maar een half antwoord. Het duurde 2,5 weken voordat ze me eindelijk eens vertelden dat ze die micro usb ingang niet konden repareren. En dat dan ook nog voor een officiële distributeur.
Bijzonder dat dat niet onder de garantie valt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:36:38 #70
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133302779
Wel raar dat je het direct al niet onder de garantie valt zonder dat ze deze gezien hebben (of lees ik dit fout en hebben zeer hem wel gezien?). Als je toestel minder dan 6 maand oud is de bewijslast ook nog eens voor de leverancier. Dus ik zou niet zomaar akkoord gaan met dit antwoord.

Er zijn wel meer toestellen die dit hebben (Xperia Z bijvoorbeeld). En dat wordt het wel onder garantie gerepareerd.

Ala ze niet meewerken dam is deUSB gelukkig zelf wel redelijk makkelijk te vervangen. Meer dan 25-30 euro zou ik er niet aan uitgeven bij die officiële reparateur.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 15-11-2013 22:45:33 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_133302937
Je inderdaad niet laten afschepen, en anders je ouders laten bellen die vonden dat je hem daar moest bestellen omdat het dan wel goed zat met de garantie :').
Top 5 China producten
pi_133304184
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:39 schreef rene90 het volgende:
Je inderdaad niet laten afschepen, en anders je ouders laten bellen die vonden dat je hem daar moest bestellen omdat het dan wel goed zat met de garantie :').
Er staat helaas geen telefoonnummer vermeld op de site. Alleen het e-mail adres.
pi_133304261
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:36 schreef RobertNL het volgende:
Wel raar dat je het direct al niet onder de garantie valt zonder dat ze deze gezien hebben (of lees ik dit fout en hebben zeer hem wel gezien?)
Ze hebben hem inderdaad niet gezien.
pi_133304361
Achter de website van jiayunederland zit waarschijnlijk gewoon één persoon, ik heb even wat gezocht via de legale route (SIDN) en dan kom je op één persoon uit die ook de website tinydealcoupon.com heeft :').
Top 5 China producten
pi_133308849
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Even voor de mensen die hun Jiayu toestel het liefst willen kopen bij de officiële Nederlandse site: Het is het niet waard. De service is echt belabberd. Het wachten op een antwoord als je ze een mail stuurt duurt meestal wel een dag of 5 en dan krijg je ook nog het grootste gedeelte van de tijd maar een half antwoord. Het duurde 2,5 weken voordat ze me eindelijk eens vertelden dat ze die micro usb ingang niet konden repareren. En dat dan ook nog voor een officiële distributeur.
wat een onzin, een defecte usb ingang is gewoon garantie, niet laten afschepen (hij ziet het namelijk al gebeuren dat hij met een defect toestel opgescheept zit en niet gewoon lekker kan laten dropshippen om zo geld binnen te harken)

hier een telefoonnummer voor je:
http://www.gizchina.com/2(...)ibutors-listed-here/

ook eigenaar van 123nfc.nl zo te zien :)
ik heb trouwens sterk de twijfels aan zijn website, als ik de regels van het ACM erbij pak :)

[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 16-11-2013 01:28:53 ]
pi_133311055
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:30 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik weet nu in ieder geval hoe de eigenaar van Jiayu Nederland heet. Dus als het goed is is zijn mobiele nummer nu vrij makkelijk te vinden.
het mobiele nummer is te vinden op die site die ik stuurde.

[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 16-11-2013 16:19:35 ]
Top 5 China producten
pi_133318801
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

het mobiele nummer is te vinden op die site die ik stuurde.
Lees even de PM die ik je gestuurd heb. ;)
pi_133318967
Gelukkig toch nog benaderd door Jiayu Nederland. Als ik hem opstuur en hij valt gewoon binnen de garantie heb ik hem volgende week terug of krijg ik een ander toestel. En ze sturen me sowieso een nieuwe batterij op. :D

[ Bericht 100% gewijzigd door KapiteinKoala op 16-11-2013 16:22:34 ]
pi_133319614
Terug naar Jiayu lijkt me, ik vind de jiayu S1 wel erg strak, ben benieuwd wanneer hij beschikbaar komt.
Top 5 China producten
pi_133320258
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:21 schreef rene90 het volgende:
Terug naar Jiayu lijkt me, ik vind de jiayu S1 wel erg strak, ben benieuwd wanneer hij beschikbaar komt.
[ afbeelding ]
same here, zou deze wel graag willen hebben mits de prijs redelijk wordt
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:48:02 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133433291
Kwam vandaag wat leuks binnenvallen:

SPOILER: Meer foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast de Xperia Z:

SPOILER: Vergelijking met Z(oppervlakte)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tenslotte nog een kleine update met betrekking tot het dock:

SPOILER: meer....
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:55:44 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133433546
Loop ik rond met een kanariegele siliconcase, krijgt meneer alles in 't zwart. :P Lucky bastard! :D
En dan ook nog een geheugenkaartje erbij, die had ik niet eens.

Looks pretty gd, right? Geen graties G3S erbij, maar desalwelteplus tofjes natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 november 2013 @ 10:12:51 #83
19242 yavanna
Results may vary.
pi_133438774
Hoi,

Na het lezen van enkele Chinese smartphones en Jiayu topics is mijn oog gevallen op een Jiayu G4T en wel bij Banggood.

Voor het kopen wil ik toch hier nog even navragen of iemand hem nog ergens voordeliger weet dan bij Banggood. Eventuele tip, ook over de telefoon keuze, zijn reuze welkom. :)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_133439627
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:12 schreef yavanna het volgende:
Hoi,

Na het lezen van enkele Chinese smartphones en Jiayu topics is mijn oog gevallen op een Jiayu G4T en wel bij Banggood.

Voor het kopen wil ik toch hier nog even navragen of iemand hem nog ergens voordeliger weet dan bij Banggood. Eventuele tip, ook over de telefoon keuze, zijn reuze welkom. :)
Is dat niet dezelfde als bij BIC:
http://www.buyincoins.com/item/34466.html
Dan kan je nog 5% recommender gebruiken voor korting, dus kom je lager uit. Check alleen wel even die specs of het echt dezelfde zijn trouwens. Shiz/Robert kan het ook wel vertellen trouwens.
Top 5 China producten
pi_133441068
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef shiznuts het volgende:
Loop ik rond met een kanariegele siliconcase, krijgt meneer alles in 't zwart. :P Lucky bastard! :D
En dan ook nog een geheugenkaartje erbij, die had ik niet eens.

Looks pretty gd, right? Geen graties G3S erbij, maar desalwelteplus tofjes natuurlijk.
Voor mijn nog te leveren G4 advanced heb ik al liggen een gifgroen batterycover en idem silicone hoes.
Geeft zowat licht!
Altijd maar dat saaie zwart, grijs of zilver...
Wat betreft de project G4 met nu niet werkend touchpanel, antwoord van Banggood:
Het was gecontroleerd voor verzending, ik had het bij afleveren moeten checken.
Ze willen de helft vergoeden.
Kan ik nog zo'n scherm bestellen.
Overigens, ik heb nu een G3 en een G4 uit elkaar gehad en beide waren opgebouwd op een stevig metalen basis.
De B63M van 2 jaar geleden had wel een mooi metalen randje maar was verder uitsluitend plastic.
De Star V1277 van mijn dochter is ook voornamelijk plastic.
Heeft iemand al ervaring met de andere merken?

[ Bericht 11% gewijzigd door Mehari op 20-11-2013 11:51:07 ]
  woensdag 20 november 2013 @ 13:43:27 #86
19242 yavanna
Results may vary.
pi_133444562
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dan kan je nog 5% recommender gebruiken voor korting, dus kom je lager uit. Check alleen wel even die specs of het echt dezelfde zijn trouwens. Shiz/Robert kan het ook wel vertellen trouwens.
Bedankt, 5% is in ieder geval al mooi meegenomen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 20 november 2013 @ 13:56:34 #87
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133445123
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:12 schreef yavanna het volgende:
Hoi,

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jup, is exact de zelfde. Scheelt een dollar of 10 op de Banggood prijs.
pi_133484336
Iemand enig idee of deze verkoper te vertrouwen is? Hij verkoopt de G4T 1.5GHz 2GB/32GB voor $260 en heeft een goede reputatie op de site. Plus het is AliExpress en je betaalt met je creditcard, dus je bent gewoon verzekerd toch?

http://www.aliexpress.com(...)b-rom/937573178.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Riot- op 21-11-2013 15:10:51 ]
pi_133557522
M'n problemen lijken opgelost. Waarschijnlijk gewoon een brak geworden batterij. Vandaag arriveerde de nieuwe batterij (kosten: nog geen 6 Euro). Erin gestoken en het percentage gaat gestaag omhoog, zonder haperingen. Hopelijk geen tijdelijke opleving, maar het ziet er voorspoedig uit.

En anders is het USB poortje nog onderweg.

Bedankt voor alle tips iedereen!
pi_133606840
Mijn oog is gevallen op een Jiayu G4 advanced (turbo?), wat kunnen jullie vertellen over deze telefoon?

Ik twijfel tussen een Samsung Galaxy S3 en een Jiayu G4 advanced turbo.

Hoe zijn jullie ervaringen met Jiayu en de G4 in het bijzonder?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_133606866
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Mijn oog is gevallen op een Jiayu G4 advanced (turbo?), wat kunnen jullie vertellen over deze telefoon?

Ik twijfel tussen een Samsung Galaxy S3 en een Jiayu G4 advanced turbo.

Hoe zijn jullie ervaringen met Jiayu en de G4 in het bijzonder?
Lees even een paar topics terug, een aantal users hebben namelijk een uitgebreide review van de jiayu g4 geplaatst ;)
Top 5 China producten
pi_133607774
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Lees even een paar topics terug, een aantal users hebben namelijk een uitgebreide review van de jiayu g4 geplaatst ;)
Op zich ben ik niet benieuwd naar een testverslag, deze kan ik ook vinden op diverse sites en Youtube. Maar meer naar gebruikerservaringen. Zijn er bekende bugs of problemen? Hoe betrouwbaar houdt het toestel zich na enkele maanden? Wat bevalt na enkele maanden beter of juist minder aan het toestel? enz. :)

De reviews waar jij op doelt zijn vaak eerste indrukken en testen naar aanleiding van 1 maand gebruik bijvoorbeeld. Dan heb ik wel een aardig beeld, maar ik ben vooral benieuwd naar de indrukken na verloop van tijd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 25 november 2013 @ 14:24:01 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133608396
quote:
Samsung Galaxy S3 of een Jiayu G4 advanced turbo
Mja, wat denk je zelf... :P Wereldwijd A-merk VS Chinees B-merk met MediaTek SoC.

Mijn insteek was, ik wil de beste dualSIM die er is, naar mijn mening is de G4 Adv die ik heb dat ook wel.
Heb je geen baat bij dualSIM zijn er natuurlijk veel betere toestellen te vinden, dan al niet uit China.
Tenzij een ander punt weer 'budget' is, dan is de G4 ook gewoon een prima keus.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133609549
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, wat denk je zelf... :P Wereldwijd A-merk VS Chinees B-merk met MediaTek SoC.

Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik moet rekenen op een stuk minder kwaliteit van de Jiayu tov de Samsung?

Wat mij aanspreekt van de Jiayu tov de Samsung zijn de specificaties die beter zijn, uiteraard de prijs, en het design spreekt mij wat meer aan. Ook vind ik de langere batterijduur bij intensief gebruik van de smartphone erg prettig.

Aan de andere kant heb je bij Samsung een jaar langer garantie, kun je overal terecht voor garantie, en zijn er geen problemen met onderdelenleverantie. Dit ligt bij een Chinese telefoon natuurlijk een stuk problematischer indien er zich problemen zouden voordoen.

Kwaliteit vind ik overigens wel belangrijk. Maar (snelle) specificaties ook. :)
pi_133609604
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit ligt bij een Chinese telefoon natuurlijk een stuk problematischer indien er zich problemen zouden voordoen.
Mwah, niet geheel waar. Je kan van de jiayu elk onderdeeltje van de telefoon wel bestellen en als je zelf een beetje handig bent vervang je zo het scherm / camera / whatever.
Top 5 China producten
  maandag 25 november 2013 @ 15:23:59 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133610558
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Maar wat bied Samsung extra? Een skin?. Grootste voordeel wat ik zo kan noemen zijn updates maar verder niet echt, qua bouwkwaliteit dan ;).
quote:
Mijn insteek was, ik wil de beste dualSIM die er is, naar mijn mening is de G4 Adv die ik heb dat ook wel.
Heb je geen baat bij dualSIM zijn er natuurlijk veel betere toestellen te vinden, dan al niet uit China.
Tenzij een ander punt weer 'budget' is, dan is de G4 ook gewoon een prima keus.
Voor het budget zijn die mediatek toestellen inderdaad meer dan prima. Top notch toestellen hebben zo ook hun nukken.

@ tomatenboer,
Denk dat in de praktijk deze toestellen (s3 en g4) niet heel veel voor elkaar onder doen. De skin van Samsung is zwaar en voor mij echt een no-go maar dat is voor een ieder anders.

Nadelen van de Jiayu :
- Gps
- batterij drop op 35%
- snelheid gpu voor games
- updates (4.4?)

Pro's
- vrijwel stock firmware
- batterij
- batterij
- batterij (ja drie keer)
- scherm is prima
- bouwkwaliteit is goed genoeg.

Als je specifieke vragen hebt roept u maar :)
pi_133610583
Opzich zit de Jiayu gewoon goed en degelijk inelkaar.
Waar nog wel eens wat fout gaat is bij de kwaliteit van de gebruikte onderdelen.
Zo is een display met storingen, iets wat bij een serie G3 voorkomt, een probleem van de scherm fabrikant.
Ook de kwaliteit van de software is vaak een bron van problemen.
Ik zelf schat de S3 kwa betrouwbaarheid hoger in.
Zelf gebruik ik nu bijna een jaar de G3 zonder problemen maar een paar collega's met een G3 wel wat.
Een met een defect display, nieuwe in bestelling, een met zeer laag geluidsnivo uit het telefoon speakertje, dat is al vervangen zonder resultaat, en een die geleverd werd met software van EtoTalk die niet door hadden dat het een nieuwe versie G3 was met andere radio chip.
Onderdelen voor de diverse Jiayu's zijn inderdaad goed te leveren.
  maandag 25 november 2013 @ 15:30:25 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133610765
Nja, dat hebben grote fabrikanten ook vaak genoeg. De kwaliteit /uitval van de gele sector lijkt soms wel eens wat te hoog.

HTC en Sony toestellen zijn in drie en half jaar ook totaal 5 keer weg geweest.

Maar percentage gezien zal de uitval wel iets hoger liggen bij Chinese toestellen :Y
pi_133611107
Geen idee hoe de G4 is. Ik gebruik nog steeds met zeer veel plezier m'n G2s van Jiayu. Een jaar geleden gekocht, dagelijks gebruikt, en er zelfs in weer en wind en modder en zand mee gegeocached. Een paar weken geleden kreeg ik wat oplaadproblemen. De batterij bleek achteraf brak geworden. Ik heb een nieuwe batterij besteld a 6 Euro en nu draait hij daar weer prima op. Ik zat met de batterijproblemen te denken aan een nieuwe telefoon, maar daar had ik niet eens trek in. Ik ben er dol op degene die ik nu heb. Mocht ik ooit weer een nieuwe telefoon nodig hebben, dan ga ik gegarandeerd weer voor een Chinese. Misschien Jiayu, misschien een ander Chinees merk.
pi_133638562
<oeps, verkeerd topic>

[ Bericht 95% gewijzigd door Fasroslis op 26-11-2013 12:24:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')