Helaas niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is ook logisch, hebben ze niet verteld dat je eerst je data moest backuppen?
CPU-Z of antutu downloaden, dan kun je de kloksnelheid zien. Moet 1.5Ghz zijn ipv 1.2 (of dual core 1Ghz bij de G3). De chip wordt door het systeem nog wel als mt6589 zonder T herkend, dat is normaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef BoyB het volgende:
Heb net mijn G3T binnen gekregen.
Maar waar kan ik zien dat het daadwerkelijk de G3T is en niet een gewone G3.
Ik kan immers nergens de aanduiding T vinden.
Op de backcover staat G3 en binnenin onder de batterij weer JY-G3.
Wel onder de batterij een apart klein rond stickertje met 89t erop.
Onder systeeminstellingen bij ''over de telefoon'' staat bij Modelnummer: JY-G3
Zou ik een eenvoudigere G3 toegezonden hebben gekregen of kijk/zoek ik niet goed?
Heb overigens besteld bij www.mixeshop.com waar ik tot nu toe goede ervaringen heb.
zo hard keldert hij hier niet, hij zakt hier op stock rom zo rond de 15% (van ~30% naar ~15%)quote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef KapiteinKoala het volgende:
Twee dagen geleden dus een andere rom op mijn G4A gezet zodat ik de accuduur wat kon verbeteren. Maar helaas nog steeds een flinke daling als ik de 30% voorbij ben.
[ afbeelding ]
Die van mij heeft die nacht een uur of 10 aan de op lader gehangen. Maar op het laatste raakte ik toch wel 20% kwijt in een halfuur.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
zo hard keldert hij hier niet, hij zakt hier op stock rom zo rond de 15% (van ~30% naar ~15%)
niet altijd overigens, het lijkt vooral te gebeuren als hij langere tijd (1,5dag) niet aan de lader heeft gehangen..
Na de eerste keer opladen (ook zo'n heftige daling):quote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef KapiteinKoala het volgende:
Twee dagen geleden dus een andere rom op mijn G4A gezet zodat ik de accuduur wat kon verbeteren. Maar helaas nog steeds een flinke daling als ik de 30% voorbij ben.
[ afbeelding ]
Maar die van mij heb ik alweer twee en een halve week.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Na de eerste keer opladen (ook zo'n heftige daling):
[ afbeelding ]
Nu nog wel van 30 naar 10%, maar de accu gaat wel bijna 2,5 dag mee, wat ik prima vind
[ afbeelding ]
Bijzonder dat dat niet onder de garantie valt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Even voor de mensen die hun Jiayu toestel het liefst willen kopen bij de officiële Nederlandse site: Het is het niet waard. De service is echt belabberd. Het wachten op een antwoord als je ze een mail stuurt duurt meestal wel een dag of 5 en dan krijg je ook nog het grootste gedeelte van de tijd maar een half antwoord. Het duurde 2,5 weken voordat ze me eindelijk eens vertelden dat ze die micro usb ingang niet konden repareren. En dat dan ook nog voor een officiële distributeur.
Er staat helaas geen telefoonnummer vermeld op de site. Alleen het e-mail adres.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:39 schreef rene90 het volgende:
Je inderdaad niet laten afschepen, en anders je ouders laten bellen die vonden dat je hem daar moest bestellen omdat het dan wel goed zat met de garantie.
Ze hebben hem inderdaad niet gezien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:36 schreef RobertNL het volgende:
Wel raar dat je het direct al niet onder de garantie valt zonder dat ze deze gezien hebben (of lees ik dit fout en hebben zeer hem wel gezien?)
wat een onzin, een defecte usb ingang is gewoon garantie, niet laten afschepen (hij ziet het namelijk al gebeuren dat hij met een defect toestel opgescheept zit en niet gewoon lekker kan laten dropshippen om zo geld binnen te harken)quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Even voor de mensen die hun Jiayu toestel het liefst willen kopen bij de officiële Nederlandse site: Het is het niet waard. De service is echt belabberd. Het wachten op een antwoord als je ze een mail stuurt duurt meestal wel een dag of 5 en dan krijg je ook nog het grootste gedeelte van de tijd maar een half antwoord. Het duurde 2,5 weken voordat ze me eindelijk eens vertelden dat ze die micro usb ingang niet konden repareren. En dat dan ook nog voor een officiële distributeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |