Na de eerste keer opladen (ook zo'n heftige daling):quote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef KapiteinKoala het volgende:
Twee dagen geleden dus een andere rom op mijn G4A gezet zodat ik de accuduur wat kon verbeteren. Maar helaas nog steeds een flinke daling als ik de 30% voorbij ben.
[ afbeelding ]
Maar die van mij heb ik alweer twee en een halve week.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Na de eerste keer opladen (ook zo'n heftige daling):
[ afbeelding ]
Nu nog wel van 30 naar 10%, maar de accu gaat wel bijna 2,5 dag mee, wat ik prima vind
[ afbeelding ]
Bijzonder dat dat niet onder de garantie valt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Even voor de mensen die hun Jiayu toestel het liefst willen kopen bij de officiële Nederlandse site: Het is het niet waard. De service is echt belabberd. Het wachten op een antwoord als je ze een mail stuurt duurt meestal wel een dag of 5 en dan krijg je ook nog het grootste gedeelte van de tijd maar een half antwoord. Het duurde 2,5 weken voordat ze me eindelijk eens vertelden dat ze die micro usb ingang niet konden repareren. En dat dan ook nog voor een officiële distributeur.
Er staat helaas geen telefoonnummer vermeld op de site. Alleen het e-mail adres.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:39 schreef rene90 het volgende:
Je inderdaad niet laten afschepen, en anders je ouders laten bellen die vonden dat je hem daar moest bestellen omdat het dan wel goed zat met de garantie.
Ze hebben hem inderdaad niet gezien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:36 schreef RobertNL het volgende:
Wel raar dat je het direct al niet onder de garantie valt zonder dat ze deze gezien hebben (of lees ik dit fout en hebben zeer hem wel gezien?)
wat een onzin, een defecte usb ingang is gewoon garantie, niet laten afschepen (hij ziet het namelijk al gebeuren dat hij met een defect toestel opgescheept zit en niet gewoon lekker kan laten dropshippen om zo geld binnen te harken)quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Even voor de mensen die hun Jiayu toestel het liefst willen kopen bij de officiële Nederlandse site: Het is het niet waard. De service is echt belabberd. Het wachten op een antwoord als je ze een mail stuurt duurt meestal wel een dag of 5 en dan krijg je ook nog het grootste gedeelte van de tijd maar een half antwoord. Het duurde 2,5 weken voordat ze me eindelijk eens vertelden dat ze die micro usb ingang niet konden repareren. En dat dan ook nog voor een officiële distributeur.
het mobiele nummer is te vinden op die site die ik stuurde.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:30 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik weet nu in ieder geval hoe de eigenaar van Jiayu Nederland heet. Dus als het goed is is zijn mobiele nummer nu vrij makkelijk te vinden.
Lees even de PM die ik je gestuurd heb.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
het mobiele nummer is te vinden op die site die ik stuurde.
same here, zou deze wel graag willen hebben mits de prijs redelijk wordtquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:21 schreef rene90 het volgende:
Terug naar Jiayu lijkt me, ik vind de jiayu S1 wel erg strak, ben benieuwd wanneer hij beschikbaar komt.
[ afbeelding ]
SPOILER: Meer foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast de Xperia Z:SPOILER: Vergelijking met Z(oppervlakte)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tenslotte nog een kleine update met betrekking tot het dock:SPOILER: meer....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Loop ik rond met een kanariegele siliconcase, krijgt meneer alles in 't zwart.Lucky bastard!
En dan ook nog een geheugenkaartje erbij, die had ik niet eens.
Looks pretty gd, right? Geen graties G3S erbij, maar desalwelteplus tofjes natuurlijk.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoi,
Na het lezen van enkele Chinese smartphones en Jiayu topics is mijn oog gevallen op een Jiayu G4T en wel bij Banggood.
Voor het kopen wil ik toch hier nog even navragen of iemand hem nog ergens voordeliger weet dan bij Banggood. Eventuele tip, ook over de telefoon keuze, zijn reuze welkom.
~Cheer up, the worst is yet to come.~![]()
Is dat niet dezelfde als bij BIC:quote:Op woensdag 20 november 2013 10:12 schreef yavanna het volgende:
Hoi,
Na het lezen van enkele Chinese smartphones en Jiayu topics is mijn oog gevallen op een Jiayu G4T en wel bij Banggood.
Voor het kopen wil ik toch hier nog even navragen of iemand hem nog ergens voordeliger weet dan bij Banggood. Eventuele tip, ook over de telefoon keuze, zijn reuze welkom.
http://www.buyincoins.com/item/34466.html
Dan kan je nog 5% recommender gebruiken voor korting, dus kom je lager uit. Check alleen wel even die specs of het echt dezelfde zijn trouwens. Shiz/Robert kan het ook wel vertellen trouwens.![]()
Voor mijn nog te leveren G4 advanced heb ik al liggen een gifgroen batterycover en idem silicone hoes.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef shiznuts het volgende:
Loop ik rond met een kanariegele siliconcase, krijgt meneer alles in 't zwart.Lucky bastard!
En dan ook nog een geheugenkaartje erbij, die had ik niet eens.
Looks pretty gd, right? Geen graties G3S erbij, maar desalwelteplus tofjes natuurlijk.
Geeft zowat licht!
Altijd maar dat saaie zwart, grijs of zilver...
Wat betreft de project G4 met nu niet werkend touchpanel, antwoord van Banggood:
Het was gecontroleerd voor verzending, ik had het bij afleveren moeten checken.
Ze willen de helft vergoeden.
Kan ik nog zo'n scherm bestellen.
Overigens, ik heb nu een G3 en een G4 uit elkaar gehad en beide waren opgebouwd op een stevig metalen basis.
De B63M van 2 jaar geleden had wel een mooi metalen randje maar was verder uitsluitend plastic.
De Star V1277 van mijn dochter is ook voornamelijk plastic.
Heeft iemand al ervaring met de andere merken?
[ Bericht 11% gewijzigd door Mehari op 20-11-2013 11:51:07 ]![]()
Bedankt, 5% is in ieder geval al mooi meegenomen.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde als bij BIC:
Dan kan je nog 5% recommender gebruiken voor korting, dus kom je lager uit. Check alleen wel even die specs of het echt dezelfde zijn trouwens. Shiz/Robert kan het ook wel vertellen trouwens.~Cheer up, the worst is yet to come.~![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:12 schreef yavanna het volgende:
Hoi,
Voor het kopen wil ik toch hier nog even navragen of iemand hem nog ergens voordeliger weet dan bij Banggood. Eventuele tip, ook over de telefoon keuze, zijn reuze welkom.Jup, is exact de zelfde. Scheelt een dollar of 10 op de Banggood prijs.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde als bij BIC:
Dan kan je nog 5% recommender gebruiken voor korting, dus kom je lager uit. Check alleen wel even die specs of het echt dezelfde zijn trouwens. Shiz/Robert kan het ook wel vertellen trouwens.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Iemand enig idee of deze verkoper te vertrouwen is? Hij verkoopt de G4T 1.5GHz 2GB/32GB voor $260 en heeft een goede reputatie op de site. Plus het is AliExpress en je betaalt met je creditcard, dus je bent gewoon verzekerd toch?
http://www.aliexpress.com(...)b-rom/937573178.html
[ Bericht 1% gewijzigd door Riot- op 21-11-2013 15:10:51 ]![]()
M'n problemen lijken opgelost. Waarschijnlijk gewoon een brak geworden batterij. Vandaag arriveerde de nieuwe batterij (kosten: nog geen 6 Euro). Erin gestoken en het percentage gaat gestaag omhoog, zonder haperingen. Hopelijk geen tijdelijke opleving, maar het ziet er voorspoedig uit.
En anders is het USB poortje nog onderweg.
Bedankt voor alle tips iedereen!![]()
Mijn oog is gevallen op een Jiayu G4 advanced (turbo?), wat kunnen jullie vertellen over deze telefoon?
Ik twijfel tussen een Samsung Galaxy S3 en een Jiayu G4 advanced turbo.
Hoe zijn jullie ervaringen met Jiayu en de G4 in het bijzonder?'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |