Grappigste is nog dat de line erna hem zijn sponsor deal met Reebok kosttequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:42 schreef MineraalWater het volgende:
Aldie zn favobrapper is rick ross vooral om deze lijn: I'd die over these Reeboks, you ain't even know it
Ja hahaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Grappigste is nog dat de line erna hem zijn sponsor deal met Reebok kostte
Negerwatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik de inloggegevens van Cedricvids nog wist had ik vimeo gebruikt. Beetje jammer dit.
net zoals met fok en de advertenties die helemaal boven aan de nieuwslijst staanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Top 5 NUwerk.nl
1. Win dansworkshop van Liam SYTYCD!
2. Banen in toerismesector (422)
3. Plaats voor 449 je vacature hier
Nummer 1 ziet er uit als een vacature ja, goeie controle
Kan je gewoon terug veranderenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:58 schreef Ame_thyst het volgende:
900000000000x die "wil je naam x" vraag op youtube hebben ze nu besloten die naam maar voor mijn google+ te gebruiken, fuck toch op
Ja maar ze blijven het toch vragen, elke keer weer en elke keer verandere ze het form een tikje zodat je toch weer gekoppeld wordt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kan je gewoon terug veranderen
Ohjaaaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 03:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die had ik toen geregistreerd op vimeo, nou alweer vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |