Ja dat wordt leukquote:
Denk niet dat het zal meevallen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat wordt leuk
Maar het zal vast meevallen, zoals negen van de tien keer, bij zulke voorspellingen
Hmmm. Ik vind het lastig zulke gevallen, want de baas gaat denk ik niet zeggen 'Nou blijf maar lekker thuis hoor, als het hard waait!'quote:
Voor betere wegligging Smart afladen met volle kratten bier, en menig manlief is er ook blij mee,... twee vliegen in een klapquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm. Ik vind het lastig zulke gevallen, want de baas gaat denk ik niet zeggen 'Nou blijf maar lekker thuis hoor, als het hard waait!'En ik moet een uur heen en een uur terug in normaal verkeer op maandag. Openbaar vervoer komt niet tot waar ik moet zijn (of dan ben ik vier uur onderweg) dus er zit niks anders op dan het maar gewoon te proberen denk ik. Bij zware wind over de bruggen met de Smart is echt klote, dus ben benieuwd. Ik houd de waarschuwingen wel even in de gaten.
Gewoon je verstand aanspreken en tegen je baas zeggen dat je geen risico's wil lopen en een dagje vrij neemt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm. Ik vind het lastig zulke gevallen, want de baas gaat denk ik niet zeggen 'Nou blijf maar lekker thuis hoor, als het hard waait!'En ik moet een uur heen en een uur terug in normaal verkeer op maandag. Openbaar vervoer komt niet tot waar ik moet zijn (of dan ben ik vier uur onderweg) dus er zit niks anders op dan het maar gewoon te proberen denk ik. Bij zware wind over de bruggen met de Smart is echt klote, dus ben benieuwd. Ik houd de waarschuwingen wel even in de gaten.
* Nattekat koopt trein- en veerpondkaartjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg dat het niet waar wordt11bft voor Ameland!
[ afbeelding ]
als je een pondkaartje koopt gaat die boot alleen maar harder zinkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat koopt trein- en veerpondkaartje
Hoe moet ik er anders komen? De getijden zijn helaas niet gunstig genoeg om te gaan wadlopen, wat al af te raden is in zulk weerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je een pondkaartje koopt gaat die boot alleen maar harder zinken
Er gaat echt geen veerpond daar hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe moet ik er anders komen? De getijden zijn helaas niet gunstig genoeg om te gaan wadlopen, wat al af te raden is in zulk weer
Euh waar zie je dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:35 schreef Aelse het volgende:
"Hoogste maximumtemperatuur deze maand : 1019.9 °C de 1e om 69"
Lekker betrouwbaar Speedy
Amai dat had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:39 schreef Aelse het volgende:
Hier, op je site. Ik heb ook wel eens wat piekjes die duidelijk meet/communicatiefouten zijn, maar da's toch wel een record
Opletten met "amai" rond te strooien, ik werd in ONZ onlangs afgemaakt toen ik dit woordje gebruiktequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Amai dat had ik nog niet gezien.
Het valt me vaker op dat het niet helemaal goed gaat met de gegevens.
Begin volgend jaar ga ik alles nakijken op fouten deze handmatig te herstellen momenteel heb ik daar helaas geen tijd voor.
Soms zit ik te denken om over te gaan op handmatige metingen
ik zou een veerpont nemen als ik jou wasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe moet ik er anders komen? De getijden zijn helaas niet gunstig genoeg om te gaan wadlopen, wat al af te raden is in zulk weer
quote:Windstoten
- In de zomer (mei tot en met oktober): bij vlagen van meer dan 100 km/h
- In de winter (november tot en met april: bij vlagen van meer dan 120 km/h langs de kust of meer dan 100 km/h in het binnenland
waarschijnlijk als het al te laat is. We wachten af.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:24 schreef sportfreak het volgende:
Mogelijk weeralarm dus voor maandag, als ik die criteria lees?
[..]
Ik heb daar mijn programma's wel voor draaien daar kan ik zo de data eruit draaienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:51 schreef Aelse het volgende:
Ik denk dat je altijd wat van die foutjes zult houden, dat is een van de nadelen van een niet 10.000 euro kostende installatie. Het maakt ook niet veel uit welke software je gebruikt. Wat alvast helpt is de pieken eruit te filteren, "spike chop", maar perfect wordt het meestal niet.
Om een helemaal schone historie te krijgen is het inderdaad een kwestie van handmatig corrigeren. Ik pak daarvoor het gemiddelde van de snelheden/temps/whatever net voor en net na de piek, dat klopt volgens mij het best.
Vandaag nog onderhoud gepleegd op de windmeters en ze eindelijk op exact 10m kunnen zetten. Eerst was dat 8m, wat opzich al zuivere metingen gaf. Ik heb er 2 die op de uiterste punten van mijn perceel staan, diagonaal tegenover elkaar voor de grootst mogelijke afstand. Het gemiddelde van die 2 is de snelheid/richting die ik voor mijn neus krijg.
Kijk je wel 24u vooruit en niet de afgelopen 24 uur?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef Tropanzia het volgende:
Ik vind het vreemd, op diverse sites staat dat het morgenvroeg wil gaan regenen in mijn woonplaats maar als ik op Buienradar de 24-uursverwachting bekijk blijft heel Nederland morgen de gehele dag nagenoeg droog....
Wie weet het beter?
De Brienenoord kun je nog wel mijden door via de Beneluxtunnel te gaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm. Ik vind het lastig zulke gevallen, want de baas gaat denk ik niet zeggen 'Nou blijf maar lekker thuis hoor, als het hard waait!'En ik moet een uur heen en een uur terug in normaal verkeer op maandag. Openbaar vervoer komt niet tot waar ik moet zijn (of dan ben ik vier uur onderweg) dus er zit niks anders op dan het maar gewoon te proberen denk ik. Bij zware wind over de bruggen met de Smart is echt klote, dus ben benieuwd. Ik houd de waarschuwingen wel even in de gaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |