Duh van mij mag het wel uitkomen.quote:
wat de neukquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nu wordt het wel erg overdone hoor
Ik had gisteren bruine bonen gegeten. Volgens mij iets te kort verhit, want het was bij mij vannacht al een windstorm des doodsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 07:56 schreef Dven het volgende:
Wanneer gewenst heb ik nog een kamertje vrij voor wie deze windstorm des doods wil overleven
Zet je windmeter maar goed vast.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nu wordt het wel erg overdone hoor
Ja, dat vraag ik me dus ook af....quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom laten die kaarten allemaal doem scenario's zien en hoor je er bij lokale weerstations niks van?
Iets gematigder dus, maar nog wel om tequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slecht idee inderdaad, ik heb ergens vernomen dat er nogal wat pitte buien kunnen vallen, klap onweer is zeker niet uitgesloten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:00 schreef Greys het volgende:
Ik lees van alles over maandag, maar hoe wordt het morgen?Morgen een buitenwedstrijd met de honden, wordt het verzuipen en wegwaaien of zal het morgen nog wel meevallen?
(Lees: er wil iemand van mijn groep een partytent op het veld neerzetten zodat we eventueel droog zitten, maar gaat dat een slecht idee zijn of waait het morgen nog niet zo hard?)
Het vervelende is dat je wind niet kunt zien(duh) maar wel de gevolgen die hij aanrichtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:48 schreef alors het volgende:
Was het maar een warmtekaart. WindStorm
![]()
Maar weer hopen dat er dit keer geen doden vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |