hier zou het pas morgen echt stormen maar de waarschuwing op de site van het KMI gaf aan van 5u vanmorgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:56 schreef Dven het volgende:
Was er trouwens al zulke wind voorspeld voor vandaag? Vind windstoot van 112 km/h toch al flink
Gewoon gaan, 't is nog nergens meer dan 8 bft. Wel uitkijken voor windstoten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:31 schreef CherryOnTop het volgende:
Wil eigenlijk nog even naar de supermarkt maar moet op de fiets over een weg waar geen huizen langs staan, ben er nog niet uit wat ik ga doen
Hier dus ook straksquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:01 schreef Rabieluh het volgende:
Wind trekt even gigantisch aan bij Vlissingen, woei.
Het was ook een behoorlijk buitje.quote:Op de A28 tussen Eelde en Groningen zijn zondagochtend tijdens hevige regenval op beide rijbanen meerdere ongelukken gebeurd. De snelweg is afgesloten vanaf Eelde richting Groningen.
Er zijn minstens zes auto's bij de ongevallen betrokken. Het verkeer wordt omgeleid.
Dat ene buitje dat ook hier is overgekomen? Wat is er mis met die wegen daar?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het was ook een behoorlijk buitje.
Ik weet niet waar 'hier' voor jou is, maar hier (Groningen) stonden de straten op sommige plekken even blank.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ene buitje dat ook hier is overgekomen? Wat is er mis met die wegen daar?
nvm, dit is wel heer erg goed gemikt, heel dat rode lijntje trekt over Groningenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik weet niet waar 'hier' voor jou is, maar hier (Groningen) stonden de straten op sommige plekken even blank.
Reaaaaaaaapppeerrrrrr!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Klopt.
horned_reaper was mijn vorige username.![]()
Ik zat hier nagenoeg iedere dag.
Tussen 6 en 9 ongeveer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:26 schreef Johnfokk het volgende:
Iemand enig idee hoelaat het hoogtepunt de storm verwacht wordt?
Ligt er een beetje aan waar in NL je woont. Maar ga ongeveer uit van 11:00 uur.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:26 schreef Johnfokk het volgende:
Iemand enig idee hoelaat het hoogtepunt de storm verwacht wordt?
Ben toch maar gegaan, ging op zich prima totdat ik ineens door harde wind naar links werd geduwd, de weg op, en niet meer terug op het fietspad kon komenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Gewoon gaan, 't is nog nergens meer dan 8 bft. Wel uitkijken voor windstoten.
Uur verschil he.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Wat is deze? Het begint nu al te schemeren
Dacht al, waar is die gozer heenquote:
Nah, ik heb echt een hekel aan vroege zonsopkomst en vroege zonsondergang.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Wintertijd is eigenlijk de standaardtijd. Het moet dus zijn: zomertijd
Niemand heeft er wat aan als het om 4 uur al donker wordt...quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Wintertijd/Zomertijd is misschien niet heel fijn maar wel nodig. Niemand heeft er wat aan als het om 3 uur in de nacht licht wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |