quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is nergens in NL windstil. Ook niet eens bijna.
5bft is het laagste dat momenteel in NL wordt gemeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier, aan de andere kant van de Noordzee is het niet windstil.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dit heeft helemaal nul te maken met de voorhoede van de storm.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Dat weten wij ook wel....We beschrijven hoe het er nú aan toe is. De voorhoede van die "storm".
Ik zie hem niet, maar misschien ben ik blind.quote:
Langs de kust van NHquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie hem niet, maar misschien ben ik blind.
Wordt elk half uur vernieuwd, vandaar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Jij komt hier niet vaak hèquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik kwam hier een stuk vaker dan jij.quote:
Even het plaatje op z'n kop zetten, dan zie je er heel veelquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is dan lang geleden aangezien ik hier al een jaar of 3 kom waarvan de laatste anderhalf buiten Nederlandquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik kwam hier een stuk vaker dan jij.![]()
Maar ik verwacht uiteraard niet dat er mensen uit andere landen hier op het forum zitten.
Elke 10 minuten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:50 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Wordt elk half uur vernieuwd, vandaar.
Klopt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is dan lang geleden aangezien ik hier al een jaar of 3 kom waarvan de laatste anderhalf buiten Nederland
nu ken ik je!!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Klopt.
horned_reaper was mijn vorige username.![]()
Ik zat hier nagenoeg iedere dag.
Oke, aangedaan,. Dven, Bulgarijequote:Op zondag 27 oktober 2013 11:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Klopt.
horned_reaper was mijn vorige username.![]()
Ik zat hier nagenoeg iedere dag.
Hij woont er alleen maar. Half FOK zit tijdens het fokken waarschijnlijk wel eens in het buitenland.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik kwam hier een stuk vaker dan jij.![]()
Maar ik verwacht uiteraard niet dat er mensen uit andere landen hier op het forum zitten.
gvd... dan heb ik wind tegen en 's middags is er niks meer van overquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
GFS laat de storm nu een stuk vroeger passeren over Nederland, plaatje is van 6h (UTC). Windmaxima lijken ook wat afgezwakt, het lagedrukgebied ligt een stuk zuidelijker, eerst lag het volgens mij over Noord-Oost Groot-Brittannië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |