Ohhh mooiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Omdat jij het bent een foto
[ link | afbeelding ]
Puala!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:05 schreef Santaha het volgende:
Men riep om een kloon?
Nou, dan kom ik gewoon
Waar is mijn lootje gebleven?
Meestal zie je haar hier wel even
Maar vandaag, dat is raar,
Lijkt ze wel onzichtbaar!
Ferrari!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die is al een week onzichtbaar volgens mij
Wtf? Wat slechtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:36 schreef anul het volgende:
U vroeg om een kloon?
Mijn lootje is een allochtoon.
In Duitsland is zij woonachtig,
oh oh wat vindt zij dat prachtig.
Nu is dit gedicht alweer voorbij
Veel plezier op de boerderij!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:36 schreef anul het volgende:
U vroeg om een kloon?
Mijn lootje is een allochtoon.
In Duitsland is zij woonachtig,
oh oh wat vindt zij dat prachtig.
Nu is dit gedicht alweer voorbij
Veel plezier op de boerderij!
Hallo slaaptekortquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:36 schreef Santaha het volgende:
[..]
Mijn username en ondertitel zijn ook helemaal geen hint of zo
Dan ben je een beetje in de war, want Indaha heb ik vandaag regelmatig voorbij zien komenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:36 schreef Santaha het volgende:
[..]
quote:
Nee, want iedereen fok!t mobielquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welnee joh, dat had echt niemand door hoor
Dit moet Knoflookje wel zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje in de war, want Indaha heb ik vandaag regelmatig voorbij zien komen
Ze is al uuuuuuuuuuuuuuuren weg!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan ben je een beetje in de war, want Indaha heb ik vandaag regelmatig voorbij zien komen
quote:
Succes !! de pasta hier was zalig, met dank aan Rewimo voor de door haar geleverde glutenvrije pasta !quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik waag me niet eens aan een kloon, ik val gelijk al door de mand![]()
Ik ga maar eens piepers jassen voor de puree, bloemkool boenen en cleanen en gehakt mishandelen want ooit moet dat (liefst vanavond nog) een heerlijke ovenschotel gaan worden.
![]()
Eet smakelijk allemaal
hoe is het met sac en ean?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef ferrari_rood het volgende:
knof ik vind het zo mooi hoe je altijd over je vader typt.
hier mijn ene oma ook "geholpen" met morfine. mijn andere oma wilde thuis sterven. ze kreeg wel morfine maar kwam telkens uit haar roes. haar doodsstrijd heeft een week geduurd veel te lang naar mjn idee.
Ik ga tegen sac ook zeggen dat ze pas een schone luier krijgt als de indicator helemaal blauw is. scheelt in de kosten.
Hmmmm, aan de schrijfstijl te zien ben je een kloon van... mij?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:41 schreef Santaha het volgende:
[..]
Ze is al uuuuuuuuuuuuuuuren weg!
[..]
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:41 schreef Adnap het volgende:
Succes !! de pasta hier was zalig, met dank aan Rewimo voor de door haar geleverde glutenvrije pasta !
SSSSSSSSSttttttttttt!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmmm, aan de schrijfstijl te zien ben je een kloon van... mij?
* miss_dynastie nerveus handjes in de lucht wappert
O een eigen kloon, wat buitengewoonquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:36 schreef Santaha het volgende:
[..]
Ik ga niet eten, ik ga hardlopen..... succes bij de fysio!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:49 schreef Oognip het volgende:
Als jullie allemaal gaan eten dan ga ik wil naar de fysio, iemand moet het doen he.
haak ze!!!!!quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
haak ze!!!!!
je brengt me op een ideetje. ik ga een ketting haken voor m'n hanger met Kalahari-zand.
vastquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, dat is vast Toek!
Voor Kerst krijgt niemand te horenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:51 schreef indaha het volgende:
O een eigen kloon, wat buitengewoon![]()
Ik was even weg , kadootjes kopen anders heeft mijn lootje pech![]()
Heb je voor mij een hint want ik ben nieuwsgierig als een kind
Kun je leren hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Leuk!! Ik zou willen dat ik kon haken, maar helaas
Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar ik snap het niet zo goedquote:
Ik gebruik nu eigenljk maar 4 steken ; losse, vaste, half stokje en stokje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Leuk!! Ik zou willen dat ik kon haken, maar helaas
Haak patronen snap ik ook niet (geef dyslxie maar de schuld) maar ik heb een lieve moeder en een vriendin die het voordoenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar ik snap het niet zo goedIk moet een keer het geduld leren opbrengen om het te leren
Ik zou graag van patroon willen kunnen haken. Mijn moeder kan het wel, die zal het me vast wel ooit een keer willen lerenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik gebruik nu eigenljk maar 4 steken ; losse, vaste, half stokje en stokje.
Ik kan het niet van een patroon maar als iemand het laat zien kan ik het ook
Ga bordurenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zou graag van patroon willen kunnen haken. Mijn moeder kan het wel, die zal het me vast wel ooit een keer willen leren
Getver, daar vind ik niks aanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga bordurenDas bijna hetzelfde, maar dan een stuk makkelijker
Oh dat zag ik laatst iemand doen, echt iets voor oudere vrouwen he?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Getver, daar vind ik niks aan![]()
Ik heb heel vroeger als kind wel eens gekantklost
Wat een moeilijke beslissing zal dat zijn , vooral met die termijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Haken kan ik ook niet. borduren wel.
Als je hier ooit nog komt oognip wil je het mij dan leren?
Wij kregen net ook naar nieuws. Nicht van vriend moet haar zwangerschap zeer waarschijnlijk afbreken. ze is nu 21wk heeft de 20wk echo gehad en daar bleek dat het kindje oa een hazenlip en openruggetje heeft. Nu krijgt ze een vruchtwaterpunctie en dan het definitieve besluit. Haar eerste zwangerschap werd een mk toen liep ze iets voor op mij en dan nu dit.
Haha, klopt! Ik vond het toen wel grappig, beetje met die klosjes gooienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dat zag ik laatst iemand doen, echt iets voor oudere vrouwen he?
Ik heb als kind gepunniktvond ik toen geweldig.
Daar houd ik je aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef Adnap het volgende:
FR wat vreselijk, ik hoop echt dat het open ruggetje meevalt, hazenlip is mee te leven. Sterkte in elk geval.
Toek jij ok, slaap ze, ik hoop dat het lukt
FR ik kom je wel leren haken, ik kan nu vierkantjesEn gewoon recht en zo
Vreselijk, ik zou het niet kunnen om een zwangerschap af te breken, gelukkig kom ik niet meer voor die situaie te staanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan.
Ik denk dat het einde zwangerschap is. Ik heb haar zelf niet gesproken maar ze zijn al in een academisch z-huis geweest en daar zagen ze nog wat afwijkingen. Ik denk dat de punctie voor formeel is. Echt als de 2e in mijn omgeving die na de 20wk echo de zwangerschap moet afbreken. Eentje zelfs 2e en die heeft nu eindelijk een gezonde baby gekregen, Ik moest echt huilen toen ik dat hoorde.
Precies en je kunt nu niet zien hoe eg het is. Straks valt het enorm mee, ik zie zoveel kids met spina bifida om mij heen die prima functioneren, met beperkingen maar wel te doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Het lijkt mij ook een moeilijke beslissing. Ik zou altijd denken wat als er toch niks aan de hand is.
Ik zou het ook denk ik niet kunnen vooral omdat ze al zover gevorderd is, het is gewoon een onmenselijke beslissingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef Adnap het volgende:
[..]
Vreselijk, ik zou het niet kunnen om een zwangerschap af te breken, gelukkig kom ik niet meer voor die situaie te staan
ja idd, ik hoop nooit voor een van beide te komen te staanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
de gene van zwangerschapsgym en zwemmen zijn naar belgie uitgeweken toen. ze was toen al 24wk en hier in nl zouden ze het kindje proberen te redden. terwijl het een onmenselijk bestaan zou hebben. Ik ben blij dat ik nooit voor de keus heb gestaan en er zeer waarschijnlijk ook niet meer voor kom te staan.
En de vraag is wat is een onmenselijk bestaan? net zoals euthanasie heel veel meningen maar het is een van de moeilijkste keuzes van het leven denk ik.
Hihiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef SmellyKloon het volgende:
Het duurde heel even
voor deze kloon begon te leven.
Maar dit lootje verdient ook een kloon,
na die foto wonderschoon.
Lees wel af en toe mee, maar te druk om te reageren. Ik heb al wel op het gedicht op de lootjessite gereageerdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die is al een week onzichtbaar volgens mij
Hoi!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Lees wel af en toe mee, maar te druk om te reageren. Ik heb al wel op het gedicht op de lootjessite gereageerd
Ah dan heb je wat gemist! Het was een kunstwerkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoi!
Maar daar lees ik niet mee he
Oh dat heb ik dan ook gemistquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah dan heb je wat gemist! Het was een kunstwerk
Ook niet als je naar mijn lootje gaat? Want daar zie ik mijn rijm nog wel staan in elk geval.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:56 schreef Oognip het volgende:
Ik zit op de lootjessite te kijken, maar zie het niet
Misschien is het puala's manier om ervoor te zorgen dat haar secret santa zich verraadt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:56 schreef Oognip het volgende:
Ik zit op de lootjessite te kijken, maar zie het niet
Oh nee hoor, ik heb wel om een hint gevraagd in het gedicht maar nog niet gekregenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is het puala's manier om ervoor te zorgen dat haar secret santa zich verraadt?
Volgens mij kan je alleen je eigen lootje en je getrokken lootje zien. Ik kan iig niks anders zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ook niet als je naar mijn lootje gaat? Want daar zie ik mijn rijm nog wel staan in elk geval.
Nou ja, je kan er vast eentje wegstrepen... al lijkt nipje me ook wel iemand die daarover jokt eigenlijk, dus tjaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik heb wel om een hint gevraagd in het gedicht maar nog niet gekregen
Jij weet toch al lang dat ik knoflookje heb?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, je kan er vast eentje wegstrepen... al lijkt nipje me ook wel iemand die daarover jokt eigenlijk, dus tja
Nee? Nu verpest je mijn raadplezierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij weet toch al lang dat ik knoflookje heb?
oh sorryquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee? Nu verpest je mijn raadplezier
Ik zie staan:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen je eigen lootje en je getrokken lootje zien. Ik kan iig niks anders zien.
Jij kan dingen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zie staan:
[ afbeelding ]
En als je dan verlanglijstjes van anderen kiest kan ik die van anderen zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is helemaal niet waarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij weet toch al lang dat ik knoflookje heb?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef SmellyKloon het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waarwant ik heb haar
Gelet op jouw definitie van oud zegt dat nog niksquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat raar!
Loop ik dan nu echt een blauwtje?
Misschien heb ik wel een ander oudje!
Nou, er zijn er iig al 2 die afvallenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelet op jouw definitie van oud zegt dat nog niks
Haiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, er zijn er iig al 2 die afvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte Laysa. groetjes uit Wuustwezelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
En zeer ws gelijk weer doei![]()
Ben doodop en morgen is de crematie van Oma.
Ik ben in ieder geval vandaag begonnen met de behandeling van de reuma...dus dat is wel ok
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:46 schreef Candaasje het volgende:
Vandaag druk op jacht geweest naar een vermiste, hippe waterkoker (Er moest er nog ergens eentje in de winkel zijn...maar waar...? Uiteindelijk wel gevonden) en net nog even wat geschoten met mijn nieuwe (en zelfgemaakte!) boog.(Mijn techniek is zich nog steeds wel aan het verbeteren, maar qua score haalde ik vandaag echt de poedelprijs
Ik schrik me nog elke keer de *** doordat deze boog zoveel energie ('jacht') heeft. Dus er gaan ook meer pijlen over het doel dan er in
)
Overigens, even een snelle foto van een boog (niet in actie). Dit is nou letterlijk een stuk brandhout, want de buik (binnenkant van de boog) hebben we gebrand, met een verf-afbrander!). Dat ziet er tof uit, maar de echte reden; hij wordt er zwaarder (en daardoor wat krachtiger) van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi zeg
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Veel sterkte morgen my dearquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
En zeer ws gelijk weer doei![]()
Ben doodop en morgen is de crematie van Oma.
Ik ben in ieder geval vandaag begonnen met de behandeling van de reuma...dus dat is wel ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |