Ik heb dat op grote hoogtes heel erg. Dan gaat het al draaien als ik uit de auto stap.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik had wel eens de neiging om pardoes uit m'n bed te springen. dat doe ik niet meer omdat dan m'n bloeddruk ineens heel hard gaat dalen en BAM! tegen de vlakte.
Nou, had ik dan mazzelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog een filmpje van een vrouw, die ook even gehurkt in een supermarkt zat, die liet alleen iets achter
Gelukkig dan maar dat ik geen rokjesmens ben, een broek scheelt dan toch weer, daar blijft eea vast in hangenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Anders de supermarkt welOf in ieder geval de schoonmakers
Loopt zo langs je pijpen dan hèquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik geen rokjesmens ben, een broek scheelt dan toch weer, daar blijft eea vast in hangen
Jouw kloon is alvast een dikke failquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:49 schreef Toekikloon het volgende:
Zeg waar zijn alle kloons gebleven ?
of komen die pas vanaf een uur of zeven ?
In elk geval heb ik nog een vraag aan mijn kadootjes ontvanger te stellen
kan ik het pakketjes ook via de DHL laten bestellen ?
Ook heb ik nog een voedsel vraag ...
wat snoep jij graag ?
Nou ik ga het vast wel horen
en zal jullie hier niet verder storen !
Oe pittig, meer sambal dan knoflook zoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Jouw kloon is alvast een dikke fail
want vragen stellen aan je lootj kan ook via de lootjesmail
Sjors, lekker dingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:55 schreef George_Klooney_ het volgende:
[..]
Dag lekker knoflookje van me
Ja, hier net zoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Rewimo, mijn pap en ik waren close. Op zijn kaart stond ook alleen maar: Tot ons verdriet hebben we pappa moeten loslaten. ("we" omdat man en mijn pap ook maatjes waren)
Elk nadeel hep se voordeelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
Over vallen gesproken, ik lag vanmiddag uiterst elegant gestrekt in de tuin. Was Annabellen aan het snoeien en dat waren er nogal wat dus lag er een hele berg snoeisel. Ik bak die berg op, loop naar de kliko, zie geen moer door die heisa in mijn armen en vergeet dat er een bezem lag. Ik heb wél onder een plant daardoor een hele mooie paddestoel ontdekt, dat dan weer wel
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Nip! Kom eens gauw van het account van knoflook af!
Yèp, dat was het lot. Die paddestoel moest gewoon ontdekt worden want o, die schoonheidquote:
Foto? Of ligt ie al in de pastasaus?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Yèp, dat was het lot. Die paddestoel moest gewoon ontdekt worden want o, die schoonheid
Nee, het wordt een bloemkoolschotel vanavond, gisteren hadden we pasta dus heb nou geen fuck meer aan die paddestoel, ik viel veel te laatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Foto? Of ligt ie al in de pastasaus?
Stuur maar naar Adnap, die eet pasta vandaag!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, het wordt een bloemkoolschotel vanavond, gisteren hadden we pasta dus heb geen fuck meer aan die paddestoel
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee, het wordt een bloemkoolschotel vanavond, gisteren hadden we pasta dus heb nou geen fuck meer aan die paddestoel, ik viel veel te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |