Jij kent me duidelijk nog niet goed genoegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:29 schreef George_Klooney_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar een normale cola kan je met jouw ranke figuurtje ook makkelijk hebben hoor
Overdag ben je Bamba, maar in bed ben je Rambaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij kent me duidelijk nog niet goed genoeg
What the fuck zegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:31 schreef George_Klooney_ het volgende:
[..]
Overdag ben je Bamba, maar in bed ben je Ramba
En nu kan ik kwark van mijn toetsenbord schrapen. Waarvoor dankquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:31 schreef George_Klooney_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:31 schreef George_Klooney_ het volgende:
[..]
Jazeker wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik die gladjakker ben?
Ja ik!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:29 schreef Oognip het volgende:
Heeft iemand van jullie een prikkelende stelling over de zorg?
Iets van 'orgaandonatie zou verboden moeten worden' of 'boven de 70 jaar niet meer reanimeren' oid, alleen dan een andere
Nee je hebt gelijk, dat is vast Toek!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik die gladjakker ben?
Hmm, ben ik het op zich wel mee eens, maar vind ik wel lastig omdat ik er in de praktijk niet veel van gezien heb dat het zo is. Vind ik moeilijk te verdedigen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik!
Dat er in veel gevallen, vaak bij ouderen, te lang wordt behandeld, terwijl het niets toevoegt.
elk mens mag waardig sterven, maar tegenwoordig ga het voorbij humaan qua behandelingen
Jaja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee sorry, zo grappig ben ik niet
Huisarts?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Je zou iets kunnen doen met die huisarts, nip! Die alle regels heeft overtreden. Dat hulp bij zelfdoding niet zo moeilijk moet worden gemaakt. Oid.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)vertrad-alle-regels/quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Huisarts?
Ik weet niet goed welke je bedoelt. Wel een zaak van een man die zijn moeder heeft geholpen, maar dat had meer met euthanasie te maken.
Daar is wel heel veel over te vinden he, sinds vorig jaar (of is dat alweer langer geleden?) euthanasie is toegepast op iemand met dementie. Maar komt dat misschien niet te dichtbij voor je?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:40 schreef Oognip het volgende:
Op zich wil ik wel iets met dementie en euthanasie, maar dat vind ik ook zo lastig. Weet er maar zo weinig van en moet dan zo veel uitzoeken. /lui
Misschien toch maar doen, want ik heb er wel een duidelijke mening over.
De Pil van Drion moet verplicht worden vanaf 80 jaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:29 schreef Oognip het volgende:
Heeft iemand van jullie een prikkelende stelling over de zorg?
Iets van 'orgaandonatie zou verboden moeten worden' of 'boven de 70 jaar niet meer reanimeren' oid, alleen dan een andere
Juist omdat het dichtbij komt kan ik er wel goed over praten denk ik. Heb m'n mening iig wel heel duidelijk daar over.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar is wel heel veel over te vinden he, sinds vorig jaar (of is dat alweer langer geleden?) euthanasie is toegepast op iemand met dementie. Maar komt dat misschien niet te dichtbij voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |