Het maakt haar geen fuck uit wat je ermee wil doen, als zij er maar van af isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:07 schreef Queller het volgende:
Zoek je vooral hulp met leeghalen, of bied je vooral huisraad aan?
Dat snap ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:08 schreef hugecooll het volgende:
Het maakt haar geen fuck uit wat je ermee wil doen, als zij er maar van af is
Hulp met wegwerken zodat het naar de vuilstort kan is ook welkom.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar ik zit absoluut niet te wachten op huisraad of een marktplaatshandeltje, maar ben best bereid ff te komen helpen. Snap je?
Nou, wat ik meeneem naar het nieuwe huis zijn:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat voor dingen moeten we dan aan denken?
dat begrijp ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:53 schreef Leandra het volgende:
Ik heb weken geleden al in haar topic gevraagd of ze keukenspul kon gebruiken, daarna nog eens gevraagd of er een lijstje kon komen van wat ze nodig had, beide posts zijn genegeerd.
Ze is welkom te komen uitzoeken wat ze hebben wil of gebruiken kan.
Als een ander het voor haar uitzoekt/inpakt ben ik ook nog wel bereid het die kant op te brengen, maar ik heb simpelweg niet de puf om nog een keer en alles voor iemand uit te zoeken en in m'n uppie in te pakken en in de auto te laden en naar de andere kant van NL te rijden, dat heb ik al meer dan eens voor FHF gedaan, en ik heb er echt de energie niet meer voor, ik ben compleet op.
dat zou mij ook het beste uitkomen, komende zaterdag moet ik naar m'n dochter dus dan zou ik al niet gekund hebben! ik ga haar even bellen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:58 schreef Leandra het volgende:
Prima, zaterdag over een week zou prima zijn.
zie je DMquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:01 schreef Leandra het volgende:
Als ze zelf eerder wil komen kan ze vanaf Amersfoort iig meerijden.
Ja... Bij ons zit er zo'n soort tweedehands zaakje, gasten slepen alles het huis uit inclusief de rommel zolang een deel maar verkoopbaar isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:
Schopje.... er zijn nu vast andere mensen wakker
Er staat nog een Leolux bankje (Leolux Catalpa) in het paars, er staat nog een computerkastje (heel simpel Ikea Mikel ofzo), eettafel en stoelen wil m'n schoondochter eventueel wel hebben om op te knappen, salontafel en hoek-TV-kastje zijn er nog, beiden grenen maar nog wel wat van te maken met een schuurmachine, en beits of verf.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef Brendaa het volgende:
Heb je meubilair staan? Banken/stoelen bijv?
ik dacht maffemuts ook nog op zoek was naar kasten. Had je haar pm al gelezen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat nog een Leolux bankje (Leolux Catalpa) in het paars, er staat nog een computerkastje (heel simpel Ikea Mikel ofzo), eettafel en stoelen wil m'n schoondochter eventueel wel hebben om op te knappen, salontafel en hoek-TV-kastje zijn er nog, beiden grenen maar nog wel wat van te maken met een schuurmachine, en beits of verf.
Verder zijn er nog wat kasten, en is er eventueel nog een hele voorraad keukenkastjes die heb ik nu op zolder staan als "bibliotheek"
[ afbeelding ]
Oopsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:51 schreef Leandra het volgende:
Ik heb waarschijnlijk na dit weekend nog wel hulp nodig, maar zondag blijft lastig in KWB
Lol! Nu nog even bedenken welke kant van het station...quote:Op zaterdag 2 november 2013 07:50 schreef DJMO het volgende:
Zo. Ik ben een soort van wakker. Zit aan de koffie en als ik volledig wakker ben kom ik jouw kant op. Ik ben te herkennen aan een blauw ikea steekkarretje en aan de telefoon in m'n hand
onderweg! Zie ook je dmquote:Op zaterdag 2 november 2013 07:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol! Nu nog even bedenken welke kant van het station...
Achterkant is denk ik het makkelijkst, Mondriaanplein.
Wij zijn met deze auto:
[ afbeelding ]
hey tof mensquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef Leandra het volgende:
DJMO en hulp, jullie inzet was fantastisch!
PietPiraat ook bedankt
Ben ik nu gedegradeerd tot de hulp van DJMO?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef Leandra het volgende:
DJMO en hulp, jullie inzet was fantastisch!
PietPiraat ook bedankt
Dat snap ik! Toch heeft het ook wel iets: lekker ergens opnieuw beginnenquote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef Leandra het volgende:
De stress is behoorlijk gedaald, hoewel het echt heel raar is als je je hele leven zo ongeveer ziet verdwijnen, maar het is niet anders.
Ik moet nog eea uitzoeken, ga er zometeen even heen.... dus als je je verveelt ben je welkomquote:Op zondag 3 november 2013 11:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat snap ik! Toch heeft het ook wel iets: lekker ergens opnieuw beginnen
Maar geen hulp meer nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |