maar ik ben ook serie aan het kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met jij en techniek
Al opnieuw opgestart?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bun gene neger
maar goed hoor
sollicitaties. functie is al vervuld (maal 3x hetzelfde mailtje alleen bij 3 verschillende filialen), of betere kandidaten.quote:
ctrl alt deletequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik ben ook serie aan het kijkenwat is ook alweer sneltoetscombi voor taakbeheer?
Ctrl + alt + deletequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik ben ook serie aan het kijkenwat is ook alweer sneltoetscombi voor taakbeheer?
Ctrl+alt+Delquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou dan ook niet mailen maar bellen of langs gaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
sollicitaties. functie is al vervuld (maal 3x hetzelfde mailtje alleen bij 3 verschillende filialen), of betere kandidaten.
wat is je probleem?quote:
ligt eraan wat voor bedrijf en wat voor functiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou dan ook niet mailen maar bellen of langs gaan.
buiten het kijken van een serie doet niks het. Zelfs paint en mijnenveger starten niet op.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor bedrijf en wat voor functie
als hier iemand belt voor een baan krijgt hij/zij te horen: zet je cv maar op de mail.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo?
Niet ieder bedrijf kan het waarderen als je langs gaat natuurlijk. Maar bellen gaat toch veel sneller?
Maar die bedrijven krijgen altijd onwijs veel mailtjes dat schiet toch niet opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als hier iemand belt voor een baan krijgt hij/zij te horen: zet je cv maar op de mail.
als iemand langskomt voor een baan kan die weer afdampen omdat die geen afspraak heeft.
en als het een afspraak wil maken kan die eerst even een cv op de mail zetten
ik zie hier soms ook de sollicitatie mailtjes binnen komen. zitten wel eens lachwekkende tussenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar die bedrijven krijgen altijd onwijs veel mailtjes dat schiet toch niet op
Fik er in danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
Praktisch, opnieuw opstarten kon ook niet
vertelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie hier soms ook de sollicitatie mailtjes binnen komen. zitten wel eens lachwekkende tussen
van mensen die gewoon 1 lap tekst typen zonder ook maar 1x tussendoor op enter te drukken.quote:
"Have you tried turning it off and on again?"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met jij en techniek
Al opnieuw opgestart?
daar kan ik niet tegen als zo'n callcenter miep dat vraagtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?"
echt gooien?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef essnhills het volgende:
Ok, uiteindelijk uitgekregen door de batterij eruit te gooien..
Als The It Crowd het vraagt, mag het wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kan ik niet tegen als zo'n callcenter miep dat vraagt
Pics van het gooien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef essnhills het volgende:
Ok, uiteindelijk uitgekregen door de batterij eruit te gooien..
Ik kan best geweldadig worden somsquote:
Ik zeg dit dagelijks hier thuisquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?"
wie?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als The It Crowd het vraagt, mag het wat mij betreft.
geloof er niks vanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan best geweldadig worden soms
Zelfde jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg dit dagelijks hier thuis
wederom: geen neegur..quote:
Ja nou misschien was het even een worpje richting de zachte landing van mijn bedquote:
heb je niet ook wel eens dat je je telefoon op je bed gooit en dat die dan op magische wijze 5 keer stuitert en via de hoek van je nachtkastje op de grond dondert?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou misschien was het even een worpje richting de zachte landing van mijn bed
9/10 keer is het ook echt het probleemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zelfde ja![]()
Als iemand vraagt of ik wil helpen en ik te lui ben
Nee, ik mis meestal gewoon het bed volledigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je niet ook wel eens dat je je telefoon op je bed gooit en dat die dan op magische wijze 5 keer stuitert en via de hoek van je nachtkastje op de grond dondert?
Of bij mobieltjes als er geen bereik is: stop je simkaart er even opnieuw inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
9/10 keer is het ook echt het probleem
Een betere oplossing is het mobieltje op zijn kop houden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Of bij mobieltjes als er geen bereik is: stop je simkaart er even opnieuw in
Hahahahaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Plaatje van de webshop:
[ afbeelding ]
Wat ik kreeg
[ afbeelding ]
werkt sowieso niet hier, want youtubequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee of dit werkt, zit mobiel.
?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Plaatje van de webshop:
[ afbeelding ]
Wat ik kreeg
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |