Hè, wat naarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
for the ladies: http://www.buzzfeed.com/m(...)n-once-again-to-figh
Doet 'ie dat echt vrijwillig?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De go-pro's en handheldcams zijn in stelling gebracht, alsmede de tijgerbalsem voor achteraf![]()
![]()
![]()
Dat van de tijgerbalsem nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet 'ie dat echt vrijwillig?
Zo ja, wat een sukkel...
Indien niet, wat een sukkel...
Sukkel dus...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat van de tijgerbalsem nietde rest: put your money where your mouth is. Geen weddenschappen aangaan die je niet wil nakomen als je verliest
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers van Asterix/ Schotland / Whisky
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)lts-en-woordgrapjes/
Nu kun je niets?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat zand dat op vrijdagochtend bezorgd zou worden he...
nee, vanochtend met m'n broertje grond uit de tuin gehaald en weggebracht. En s ochtends zou ik zand krijgen, dan konden we dat nog weer de tuin inrijden. Maar nu heb ik nog niks en m'n broertje moest rond twee uur weer weg, dus die is maar vast vertrokken.quote:
Kan daar ook iedereen in van The Phone House, Geek Squad en Dynafix...?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:56 schreef TradeMarkie het volgende:
De kuil voor een ander ligt al in de achtertuin
dan moet ik nog ff doorspittenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan daar ook iedereen in van The Phone House, Geek Squad en Dynafix...?
Bij de maffia laten ze hun slachtoffers ook hun eigen kuil graven...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan moet ik nog ff doorspitten
bij waxen valt dat juist wel meequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Het waxen, da's tot daaraan toe denk ik. Met langer haar wel pijnlijker geloof ik trouwens. Maar als het teruggroeit. Kon wel eens flink gaan jeuken
beh wat irritantquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:17 schreef Lotusss het volgende:
Na 23 minuten iemand aan de lijn maar nu weer 4 minuten in de wacht...
En dan toch "ik kan u niet verder helpen, ligt aan de winkel, het is een service die we verlenen, geen verplichting"
Zet dit dan GODVERDOMME niet op de site en loop er in reclames niet zo mee te pronken: http://www.phonehouse.nl/hartelijkeservices/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Eigen bedrijfje.... UKfood weet je nog? Dus moet uit eigen zak komen. En dat is als beginnend bedrijfje moeilijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:47 schreef Etcetera het volgende:
1 Klein dingetjeminimaal, niet echt van belang in het veraal an sich
maar als je telefoon voor zakelijk gebruik wordt ingezet, o.a. vanwege social media en mail, dan zou je van je werkgever mogen verwachten dat hij er eentje voor je regelt.
Als mijn werknemer van mij verwacht om bijvoorbeeld Twitter in de gaten te houden, dan verwacht ik van mijn werkgever de middelen om dat te doen.
Maar de 'service' van Phonehouse is wel ruk blijkbaarsterkte
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eigen bedrijfje.... UKfood weet je nog? Dus moet uit eigen zak komen. En dat is als beginnend bedrijfje moeilijk.
Maar net dus hun facebookpagina beschreven en op twitter gezet. Zal ze leren.
Verhuizen is volgens mij een reden om het contract voortijdig te kunnen beeindigen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef B.ertha het volgende:
Ugh, ik wil GWL, internet, tv en dergelijke aanvragen. Dat is allemaal voor minimaal een jaar. Wat nu als ik er korter woon (aangezien het huis nog te koop staat)? Dat is wel heel duur dan
Nee, in ieder geval niet voor internet/tv. Ik heb net gebeld. Alleen als het op het nieuwe adres niet nodig is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Verhuizen is volgens mij een reden om het contract voortijdig te kunnen beeindigen.
UPC?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:39 schreef Lotusss het volgende:
Heb dit even op hun Facebookpagina neergeplempt:Ze hebben gewoon een wettelijke verplichting om een vervangend toestel te regelen, of jou een vergoeding te geven voor de gemaakte kosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://wetten.overheid.nl(...)_Afdeling3_Artikel21
Kopers laten zich vaak veel te makkelijk afschepen.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |