abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132503743
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_132503754
Ik lag om half vijf al klaarwakker jonge. :')

En goeie, ik was de herfstvakantie alweer vergeten. Gewoon relaxed kunnen hardlopen straks. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132503758
Mghigigh ik heb echt een legendarisch ochtendhumeur inmiddels. Het lijkt ook echt alleen maar erger te worden. Dat er geen fatsoenlijke koffie op mijn werk is, helpt niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132503763
Kut is dat. Ik sta er ook bekend om. :@
pi_132503772
Ik vind dat niet perse kut. Je moet mij gewoon met rust laten met jouw geziek tot 11 uur. Daarna liever ook, maar dan maak ik je niet meer met de grond gelijk :')

Mijn directe collega's weten inmiddels hoe het werkt en vinden het geniaal grappig als iemand de fout in gaat :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:54:55 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_132503780
Sinds ik dertigplus ben kan ik ochtenden veel beter hebben eigenlijk :')
disclaimer
pi_132503784
Ik vind eigenlijk dat mijn ochtendhumeur, zoals nu, wel meevalt. Er zeikt niemand, er is nog niks fout gegaan, ik heb koffie. Maar blijkbaar is mijn beeld daarvan een beetje verdraaid, ofzo. :')
pi_132503789
O hier wordt het echt ALLEEEEN maar erger :r

Maar ik leef op ergernissen moet ik ook wel zeggen, een dag niet geërgerd is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar :@
pi_132503799
Waarom ergeren als je kan Pokémonnen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132503805
Omdat O+ ergeren O+
pi_132503812
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
O hier wordt het echt ALLEEEEN maar erger :r

Maar ik leef op ergernissen moet ik ook wel zeggen, een dag niet geërgerd is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar :@
Ow mijn ergernis, de asociale lul die onderbuurman als titel heeft was vannacht weer bezig :r. Ben er echt zo klaar mee!
Woningbouw doet er amper wat aan, ik zit straks weer als een zombie op mijn werk (=gevaarlijk!) en alleen aanbellen bij hem is niet verstandig want het is zo'n verslaafd geval dat na 30 jaar in NL wonen, amper Nederlands spreekt en nogal agressief kan zijn.

Als ik hem nu tegenkom ga ik als een hysterisch viswijf tegen hem gillen geloof ik :@
pi_132503817
Klagen, klagen klagen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:01:33 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_132503820
Mijn motto, geleerd van mijn oude baas:

"Erger je niet, verwonder je slechts"

O+
disclaimer
pi_132503822
Eigenlijk is dat wakker worden op een gemiddelde wakkerwordtijd best relaxed. Zou ik dat morgen ook nog weten? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132503823
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:

O+
Dat kan ik niet om 2 uur 's nachts door het kabaal van een ander :N
pi_132503829
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:

O+
O dat mag ik ook graag doen hoor. En dan verwonder ik me luid en welbespraakt en in publiek en met een :') erbij.
pi_132503840
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk is dat wakker worden op een gemiddelde wakkerwordtijd best relaxed. Zou ik dat morgen ook nog weten? :')
Nee. Ik heb dit altijd. Balen dat je zo vroeg bent, dan de rest van de dag blij zijn dat het pas zo vroeg is en je al zoveel gedaan hebt, naar bed, slapen, vroeg wakker worden en dan GODVERDOMME EINZ HET IS VROEG.

:')
pi_132503843
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O dat mag ik ook graag doen hoor. En dan verwonder ik me luid en welbespraakt en in publiek en met een :') erbij.
En dan vinden mensen je raar.
pi_132503846
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hij verdient patsen. Waar is die knokploeg als je 'm nodig hebt?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132503860
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee. Ik heb dit altijd. Balen dat je zo vroeg bent, dan de rest van de dag blij zijn dat het pas zo vroeg is en je al zoveel gedaan hebt, naar bed, slapen, vroeg wakker worden en dan GODVERDOMME EINZ HET IS VROEG.

:')
Oh, ik bedoelde meer de stap daarvoor nog, het daadwerkelijke opstaan. :')

* IJsdraakje is notoire langslaper.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132503863
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hij verdient patsen. Waar is die knokploeg als je 'm nodig hebt?
Dat ja. Kreeg mn buurvrouw niet te pakken, die kon er -gelukkig- wel doorheen slapen.
pi_132503864
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En dan vinden mensen je raar.
Nee hoor. Dan gniffelt iedereen zich een breuk en het onderwerp van mijn verwondering denkt de volgende 2 keer beter na voor hij crap op mn bureau gooit. En dan begint het weer van voor af aan.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:06:56 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_132503873
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

je snapt dat dat een heel andere wereld is? :D
disclaimer
pi_132503879
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, ik bedoelde meer de stap daarvoor nog, het daadwerkelijke opstaan. :')

* IJsdraakje is notoire langslaper.
Ik word wakker en dan kan ik niet meer slapen. ;(
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:09:15 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_132503889
Maar goed, ik heb ooit besloten dat ik te veel tijd heb verkloot met me alleen maar ergeren en mopperen, dus doe ik het niet meer.

Collegas die lachen om zon zeikfiguur doen dat overigens uit onzekerheid en angst, niet omdat ze het echt grappig vinden.

Mijn ergernis uitzonderingen zijn dan ook: zanikerds en Facebook.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')