Enige onderwerp waar ik voor kijk vanavond. Wat bagger weer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Derk Sauer kan altijd wel lekker lullen.
Ik ben benieuwd welke users in het geheim aan het spioneren zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Amerikanen hebben ook een mannetje dat op FOK! meeleest.
Damn hopelijk lezen ze mijn DM's niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Amerikanen hebben ook een mannetje dat op FOK! meeleest.
Dus eigenlijk ben jij een celebrityquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Heb dr nog gesproken toen ik naar Brussel ging
Dat gaat alleen maar over pikken, daar heeft de USA geen boodschap aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn hopelijk lezen ze mijn DM's niet.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat alleen maar over pikken, daar heeft de USA geen boodschap aan.
Je mag me wel aanraken als je wilquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij een celebrity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke users in het geheim aan het spioneren zijn.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je mag me wel aanraken als je wilIk kom wel bij jou danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dan jouw dm's. Volgensmij hoor ik al een helikopter.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat alleen maar over pikken, daar heeft de USA geen boodschap aan.
Een 6600.quote:
*jou'nquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dan jouw dm's. Volgensmij hoor ik al een helikopter.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet.
Want ik doe het niet in het geheim.
Nu doe je een Zipportal.quote:
Een video zegt soms meer als een foto.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu doe je een Zipportal.
Partij zonder ruggengraat. Allemaal van die scholletjes die op het burgemeesterschap azen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sophie is inhoudelijk nogal zwak.
Pauw zal d'r vanavond wel wat inhoud geven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sophie is inhoudelijk nogal zwak.
Als ik Pauw was ging ik weer voor een bardame.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Pauw zal d'r vanavond wel wat inhoud geven.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Pauw zal d'r vanavond wel wat inhoud geven.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik Pauw was ging ik weer voor een bardame.
Ik zou sophietje dr flink van langs gevenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen d66, maar zag haar in debatten vaak onderuit gaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Partij zonder ruggengraat. Allemaal van die scholletjes die op het burgemeesterschap azen.
ze is uit Brussel gekomen voor de belofte van het totaalpakket.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |