Helemaal rechts staat:quote:
HOMAG2 en BHV zorg ik tegenwoordig voor dat de talenten ze al volgen. Zodat ik altijd voldoende BHVers heb die ook mogen openen en sluiten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Cursussen krijg je pas op het moment dat je wordt "aangenomen" als teamleider. Welke het precies zijn weet ik niet. Ik ben nog van de oude stijl. In ieder geval krijg je HOMAG 2 en FHV. Ze zijn verspreid over een jaar.
Beste advies wat ik je kan geven is om eens met je SM in gesprek te gaan over de mogelijkheden.
Ik las het van de week ook op twitter van iemand met een MVP-bonus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:13 schreef UncleSam het volgende:
Wat een faal weer die Bonuskaart, blijkt dat de inkt van de streepjescode gewoon loslaat van de kaart:
[ afbeelding ]
Zie:
https://twitter.com/bschoonenberg/status/393318571821907968
https://twitter.com/eelcowynia/status/393314751352422400
https://twitter.com/Haflam/status/393083743620972545
Moet niet, maar kan wel. De oude kaart is te gebruiken t/m eind december.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:24 schreef terrorsjaak het volgende:
Moeten we die nieuwe kaart uit de post nu al gebruiken?
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:13 schreef UncleSam het volgende:
Wat een faal weer die Bonuskaart, blijkt dat de inkt van de streepjescode gewoon loslaat van de kaart:
[ afbeelding ]
Zie:
Of Albert Heijn zorgt gewoon voor goede Bonuskaarten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef OudeBok het volgende:
Of je doet een laagje plakband op de barcode plakken. Easy as that.
Dat is natuurlijk het belangrijkste. Ben echter bang dat ze geen fatsoenlijke uitrol gaan doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Of Albert Heijn zorgt gewoon voor goede Bonuskaarten?
Geen idee. Dat merk ik vanavond wel als ik thuis komquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:36 schreef donald500 het volgende:
Post met de welkomstdeals is binnen...nog meer mensen het al gehad met een geactiveerde bonuskaart?
Ik heb eerlijk gezegd nog niet gekeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:36 schreef donald500 het volgende:
Post met de welkomstdeals is binnen...nog meer mensen het al gehad met een geactiveerde bonuskaart?
Ben ik met je eens, maar waarschijnlijk weten ze het zelf nog niets eens hoe op te lossen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:56 schreef mujentas het volgende:
Ik mis trouwens in de dagelijkse bonuskaart update op Plaza hoe ze denken het tekort aan bonuskaarten zo snel mogelijk te verhelpen. Dat is nogal vrij essentiële informatie vind ik zo
Die staan op Plaza ergens in de handboeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:56 schreef SausDip het volgende:
Dan zit je dus niet zonder Steffris..;)
Inderdaad echt bagger dat de bonuskaarten overal (bijna) op zijn. Is echt een flinke faal. Ben wel benieuwd naar de aantallen die ze hebben verdeeld over de winkels.
Benadrukken dat een gekopierde kaart niet geldig is, is natuurlijk belangrijkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:56 schreef mujentas het volgende:
Ik mis trouwens in de dagelijkse bonuskaart update op Plaza hoe ze denken het tekort aan bonuskaarten zo snel mogelijk te verhelpen. Dat is nogal vrij essentiële informatie vind ik zo
Misschien moeten ze mensen die deze BLUNDERS (ik vind het niet eens meer fouten) maken eens de komende jaren geen bonus geven..... Beter is nog ls bedrijf van dit soort mensen afscheid te nemen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:37 schreef mujentas het volgende:
Verwachte uitgifte:
Week 43: 3.484.731
Week 44: 1.071.320
Week 45: 535.948
Week 46: 378.850
Totaal: 5470849 (9118 colli)
Aantal colli ontvangen
woensdag week 42: 6.214
Als alle 836 winkels vandaag nog een colli hebben ontvangen dan betekent dat een totale beschikbaarheid van 7050 colli, wat veel minder is dat de prognose en als de prognose aan is gehouden zou dat moeten betekenen dat er nog ~2000 colli moet zijn. Blijkbaar is dit er niet, dus is er met het produceren afgeweken van de prognose.
Wat een toevalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:11 schreef SteffrisAH het volgende:
Ik wilde vandaag aan de ASM gaan vragen wat de mogelijkheden zijn om TLVK te worden, maar hij riep me zelf al naar zijn kantoor en kwam met de vraag of ik dat wilde worden. Super natuurlijk en hij zou met de SM in gesprek gaan.
Voor deze week hadden ze verwacht dat 5.908 colli te verwerken. Die zijn uitgeleverd. Blijkbaar hebben ze - zoals gewoonlijk, zie andere acties zoals Hamsterweken - het succes onderschat voor de eerste week.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:37 schreef mujentas het volgende:
Verwachte uitgifte:
Week 43: 3.484.731
Week 44: 1.071.320
Week 45: 535.948
Week 46: 378.850
Totaal: 5470849 (9118 colli)
Aantal colli ontvangen
woensdag week 42: 6.214
Als alle 836 winkels vandaag nog een colli hebben ontvangen dan betekent dat een totale beschikbaarheid van 7050 colli, wat veel minder is dan de prognose en als de prognose aan is gehouden zou dat moeten betekenen dat er nog ~2000 colli moet zijn. Blijkbaar is dit er niet, dus is er met het produceren afgeweken van de prognose.
Ja, maar de colli's voor de komende weken hadden we eigenlijk al in huis moeten hebben (of in ieder geval beschikbaar in de keten), al is het alleen maar om een onverwacht hoge vraag op te vangen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Voor deze week hadden ze verwacht dat 5.908 colli te verwerken. Die zijn uitgeleverd. Blijkbaar hebben ze - zoals gewoonlijk, zie andere acties zoals Hamsterweken - het succes onderschat voor de eerste week.
Wij zien allemaal waar de fouten zijn gemaakt nu het HK nog. De voorraad voor 44,45,46 had al beschikbaar moeten zijn in de keten. Als die dat niet is is er dus gefaald.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Voor deze week hadden ze verwacht dat 5.908 colli te verwerken. Die zijn uitgeleverd. Blijkbaar hebben ze - zoals gewoonlijk, zie andere acties zoals Hamsterweken - het succes onderschat voor de eerste week.
Overigens vind ik het knap om 3.484.731 als verwachting te hebben. Dan is er dus iemand gaan rekenen en op basis van die berekening is geproduceerd. Beter hadden ze kunnen zeggen: In week 43: 3,5 mln., week 44: 1,2 mln, week 45: 600K, en week 46: 400K. Het lijkt alsof ze geen marge hebben genomen in het produceren. Een verwachting of schatten kan m.i. nooit een concreet getal als 3.484.731 zijn.
Daar heb je gelijk in. Maar blijkbaar is die 4000 colli nog niet beschikbaar of willen ze die nog niet beschikbaar maken in de keten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:13 schreef mujentas het volgende:
Maar wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen, als die 4000 colli in de keten beschikbaar was, zoals in de prognose is berekend, dan hadden deze geruimd kunnen worden naar de winkels en was er tijd om nieuwe kaarten te produceren zonder dat de klant hier hinder zou van ondervinden.
Worden deze nog steeds gemaakt? Ik heb al een behoorlijke tijd geen filmpje meer van de hoge heren in Zaandam gezien..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:13 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit zou je eigenlijk moeten stellen in een "Vraag het aan Sander/Cees/Alfred/En-andere-VP's-waar-ik-de-naam-niet-van-weet-Filmpjes".
Ohnee, dat kan niet. Vastgesteld onderwerp
De hoge heren zitten te huilen op kantoor dat ze het weer niet goed gedaan hebbenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Worden deze nog steeds gemaakt? Ik heb al een behoorlijke tijd geen filmpje meer van de hoge heren in Zaandam gezien..
Eenmalig project denk ik. TL's worden op Facebook opgeroepen om instructiefilmpjes te gaan maken van handboekproceduresquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Worden deze nog steeds gemaakt? Ik heb al een behoorlijke tijd geen filmpje meer van de hoge heren in Zaandam gezien..
Ik denk eerder dat iemand van het plebs van het hoofdkantoor zit te huilen en te vrezen voor zijn of haar baan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:24 schreef Halldor het volgende:
[..]
De hoge heren zitten te huilen op kantoor dat ze het weer niet goed gedaan hebben
Er zullen wederom harde woorden worden gesproken op het HK maar daar hebben wij in de winkels dan weer geen ene f*ck aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat iemand van het plebs van het hoofdkantoor zit te huilen en te vrezen voor zijn of haar baan.
Ik krijg altijd heel vele jeuk van de term "projectteam". Zo ook weer in dit geval.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:55 schreef mujentas het volgende:
Oooohhh, ze hebben een projectteam in het leven geroepen voor de nieuwe bonuskaart![]()
Er staat een update over de bonuskaart op Plaza.
Ruilen voor taskforce?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik krijg altijd heel vele jeuk van de term "projectteam". Zo ook weer in dit geval.
Dankje voor de heads-up, meteen even een stukje tape overheen geplakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:13 schreef UncleSam het volgende:
[ afbeelding ]
Zie:
Misschien omdat ze nu pas een opvraag doen naar de voorraad in de winkels, om te voorkomen dat winkels met veel voorraad geen onnodige colli's gaan krijgen terwijl andere winkels ze harder nodig hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:39 schreef ikbenschipper het volgende:
" De restvoorraad wordt vrijdag uitgeleverd naar winkels. "
Waarom kunnen ze die niet ook op donderdag uitleveren....... Ben ik nu gek.
Het spijt me zeer, maar het is toch wel triest dat je er zelf een plakbandje overheen moet plakken. Hoe dit ding ooit door de kwaliteitscontrole is gekomen..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:40 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dankje voor de heads-up, meteen even een stukje tape overheen geplakt.
Zeker mee eens, maar heel weinig aan te doen en ik zie AH niet alle kaarten terug roepen, dus dan maar zo....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar het is toch wel triest dat je er zelf een plakbandje overheen moet plakken. Hoe dit ding ooit door de kwaliteitscontrole is gekomen..
Had er gewoon een shitload gemaakt. Komen heus wel op binnen een paar jaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien omdat ze nu pas een opvraag doen naar de voorraad in de winkels, om te voorkomen dat winkels met veel voorraad geen onnodige colli's gaan krijgen terwijl andere winkels ze harder nodig hebben.
Of zoiets
kan dus echt niet hè vind ik.quote:Beste <<voornaam>> <achternaam>>
ofquote:Beste <<voornaam>>,
En dat heb ik het nog niet gehad over de handtekening van Sanderquote:Geachte heer/mevrouw <<achternaam>>,
-> Klacht.nlquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Schuimpjes het volgende:
Heb mijn welkomstdeals ook ontvangen. Mijn avond kan niet meer stuk!
Even een klacht over de bijbehorende brief: De aanhef
[..]
kan dus echt niet hè vind ik.
Het is
[..]
of
[..]
En dat heb ik het nog niet gehad over de handtekening van Sander
Veel plezier met tanken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Schuimpjes het volgende:
Heb mijn welkomstdeals ook ontvangen. Mijn avond kan niet meer stuk!
Even een klacht over de bijbehorende brief: De aanhef
[..]
kan dus echt niet hè vind ik.
Het is
[..]
of
[..]
En dat heb ik het nog niet gehad over de handtekening van Sander
Hoi Sander,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Veel plezier met tanken.
groetjes Sander
Vandaag heeft elke winkel 1 miezerig doosje gekregen... en je moest de voorraad die je nog hebt voor 20.00 doorgeven. Denk dat wij te eerlijk zijn geweest bedenk ik me net....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:39 schreef ikbenschipper het volgende:
" De restvoorraad wordt vrijdag uitgeleverd naar winkels. "
Waarom kunnen ze die niet ook op donderdag uitleveren....... Ben ik nu gek.
Dat we niet bij konden momoen is al begin van de week gezegd trouwens.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Vandaag heeft elke winkel 1 miezerig doosje gekregen... en je moest de voorraad die je nog hebt voor 20.00 doorgeven. Denk dat wij te eerlijk zijn geweest bedenk ik me net....Maar ja dat is te laat. Wij hebben nog 4 dozen met die van vandaag. Maar gaan het weekend zeker op, zijn een echte weekendwinkel...
Zouden vanaf gister kunnen MOMO-en, maar nee lukte niet. En dan vandaag einde van de middag pas een taakbericht...
Hallo,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoi Sander,
Hoe komt het dat de bonuskaarten op zijn?
gr gr
Hoi Sander,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hallo,
Verkeerde inschatting door het projectteam.
Geen zorgen, ze zijn inmiddels elders in het bedrijf tewerkgesteld en dragen nu zorg voor het schoonhouden van de directietoiletten.
groetjes sander
want? niet iedere bonuskaart is waarschijnlijk gescanned dus....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:59 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vind het trouwens raar dat de winkelvoorraad bonuskaarten moet worden doorgegeven. Ik zou zeggen dat je dat wel ergens uit de systemen moet kunnen trekken, scheelt weer werk en gerommel.
Mjah, dat zat ik me net ook te bedenken. Goed punt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:03 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
want? niet iedere bonuskaart is waarschijnlijk gescanned dus....
Ah shit dat had ik dan ff gemist...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:35 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat we niet bij konden momoen is al begin van de week gezegd trouwens.
Honden zijn hetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:19 schreef Gezicht het volgende:
Altijd fijn die collega's die niet bereid zijn twee uurtjes voor je te werken terwijl je zelf altijd voor ze klaarstaat.
Zullen nu ook wel iets minder geruild hoeven worden, vooral als je goed vraagt of mensen er al 1 hebben maar nog niet geruild hebben in hun portomonee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef exelletor het volgende:
Bij ons zijn ze nog niet op.De doos van vanmiddag hoefde nog niet eens open.
Sinterklaas?quote:
FHF / AH welkomstdeals kortingsbonnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:08 schreef mujentas het volgende:
Ik heb ook de welkomstdeals gehad![]()
Jammer dat ik er geen ruk aan heb
Jij gaat de verzendkosten betalen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
FHF / AH welkomstdeals kortingsbonnen
Hoe duur is een postzegel nouquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jij gaat de verzendkosten betalen?
Ik vind het verder alleen maar netjes van je dat je het doetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe duur is een postzegel nouEn je helpt er mensen mee, dat is het doel van FHF.
Shotgun op de tankbonnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
FHF / AH welkomstdeals kortingsbonnen
hahaha, ja het taakbericht kwam ook op en moment dat mensen nog zoveel achter de PC zitten en niet op de vloer bezig zijn *sarcasme*quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:41 schreef einschtein het volgende:
Wij hebben nog bonuskaarten.100 welteverstaan.
TL kassa: "Oh? Willen ze de voorraad weten?"
Gewoon eerlijk zijn en 0 invullen, dan krijg je ten minste nog wat geleverd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:41 schreef einschtein het volgende:
TL kassa: "Oh? Willen ze de voorraad weten?"
Je mag de mijne ook wel hebben hoor. Kun je weer iets besparen met het heen en weer pendelen naar je stagequote:
Nice! Ik zal je mijn adres wel effe DM'enquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je mag de mijne ook wel hebben hoor. Kun je weer iets besparen met het heen en weer pendelen naar je stage
• Geldig van 21 oktober 2013 t/m 31 januari 2014 bij alle Shell tank-stations in Nederland.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:46 schreef exelletor het volgende:
Die dingen zijn toch niet inwisselbaar bij Shell Express?
Ja, maar hoe wil je de Air Miles kaart scannen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:47 schreef Schuimpjes het volgende:
• Geldig van 21 oktober 2013 t/m 31 januari 2014 bij alle Shell tank-stations in Nederland.
• Tegen inlevering van deze coupon, het scannen van je Air Miles kaart en bij het inwisselen van 250 Air Miles.
• Minimale tankbeurt 25 liter.
• ¤2,50 korting per tank.
• 1 coupon per tankbeurt.
Geen idee. Is Shell Express onbemand?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja, maar hoe wil je de Air Miles kaart scannen?
Yup.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Geen idee. Is Shell Express onbemand?
quote:• Geldig i.c.m. je geactiveerde Bonuskaart.
• Geldig van 21 oktober t/m 29 december 2013.
• Alleen geldig bij Albert Heijn in Nederland, uitgezonderd de AH to go winkels en de AH online winkel.
• Je kunt je gratis abonnement activeren op bladcadeau.nl/ah na aankoop van de BladCadeau giftcard a ¤15,- bij AH.
• Bewaar de kassabon (activatiebon), hierop staat een 5-cijferige code. Deze code is gelijk aan de laatste vijf cijfers van de giftcard. Zonder deze activatiecode heeft u geen recht op een gratis abonnement.
• Vul deze 5-cijferige code en de unieke 11-cijferige code van deze coupon in op bladcadeau.nl/ah.
• Vul je gegevens in en kies een gratis abonnement op Viva, Flair, AutoWeek, Flow, Roots, Zin, Know How, Marie Claire, Fashionista of Grazia.
• Alle abonnementen stoppen automatisch.
• Vul de codes in vóór 31 januari 2014 - daarna vervalt het recht op een gratis abonnement.
• Je abonnement is alleen geldig voor een bezorgadres in Nederland.
• Exacte waarde en aantal nummers van het abonnement kunnen variëren per titel.
• Voor meer informatie: www.bladcadeau.nl/ah
Maar voor die korting via de coupon moet je ook Air Miles inleverenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:51 schreef exelletor het volgende:
[..]
Yup.Denk dat ik dat blijf doen (voor 1.61-1.62 tanken) dan dat ik om ga rijden naar de duurdere normale Shell om daar met Air Miles korting(die je ook bij bol.com ofzo kwijt kunt) te krijgen....
Yup. Stelt eigenlijk niet zoveel niks voor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:53 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar voor die korting via de coupon moet je ook Air Miles inleveren, dan pas krijg je nog een 10 cent per liter korting blijkbaar
Per saldo is het voordeel dus 0. 1 airmile vertegenwoordigt 1 cent? Dus dan betaal je ¤2,50 met airmiles om vervolgens nog eens 2,50 korting te krijgen. Van je bankrekening verdwijnt dus 5 euro minder. Maar je airmilessaldo wordt ook wel ¤2,50 minder waard.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:54 schreef exelletor het volgende:
[..]
Yup. Stelt eigenlijk niet zoveel niks voor.
Heb net even gekeken, het is wel zo dat Air Miles bij Shell meer waard zijn dan bij Bol.com:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:57 schreef Schuimpjes het volgende:
Per saldo is het voordeel dus 0. 1 airmile vertegenwoordigt 1 cent? Dus dan betaal je ¤2,50 met airmiles om vervolgens nog eens 2,50 korting te krijgen. Van je bankrekening verdwijnt dus 5 euro minder. Maar je airmilessaldo wordt ook wel ¤2,50 minder waard.
Activeren hoeft alleen als je hem wil koppelen aan je airmiles kaart of als je persoonlijke aanbiedingen wilt ontvangen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:06 schreef Gezicht het volgende:
Even een vraagje m.b.t. tot de nieuwe bonuskaart trouwens.
Ik heb de nieuwe per post gekregen. Moet ik die nu nog activeren o.i.d.? Heb die brief erbij snel gelezen en las wel iets over activeren maar is dat niet alleen nodig voor die welkoms acties? Daar heb ik nl. geen behoefte aan.
Kan ik hem gewoon laten scannen bij de kassa en is 'ie dan gewoon hetzelfde als m'n personeelskaart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben juist te veel initieel (blijven altijd 2-3 containers over na het koppen bouwen) en houden ook veel over, we sluiten nooit wat uit en verlengen ook niets.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:56 schreef Wupgup het volgende:
Het zou prettiger zijn als ze alles aan initieel materiaal insturen wat nodig is in plaats van meer. Afgelopen week hadden we heel veel halfgevulde koppen aangezien maandag pas de rest kwam.
Zijn we te klein voor.quote:De agf veilingkist wordt landelijk uitgerold naar winkels met >1300 vierkante meter, automatisch. Winkels die kleiner zijn kunnen zich ook aanmelden, als ze de ruimte hebben.
Is pampers in de bonus dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:22 schreef Wupgup het volgende:
Verlegen doen we niet meer zoveel als vroeger, maar de pampers van deze week zullen wel weer verlengd worden aangezien dat niet verkoopt.
Wat doen jullie met de tafels dan? Producten van actiekoppen? Ik vind zelf zo'n AGF veilingkist er mooi uit zien voor een AGF afdeling, beter dan een tafel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:17 schreef exelletor het volgende:
Wij hebben gemiddeld zo zes karren aan nieuwe acties restant op zaterdag avond. Dit kan oplopen tot boven de tien (door bijv. conimex en heineken deze week). Wil niet weten wat er gebeurt als ze nog meer initieel gaan insturen.
[..]
Zijn we te klein voor.Maar ja, vier actiekoppen en paar tafels vind ik al genoeg voor agf.
![]()
Nu liggen er onder andere aardappelen op. Meestal is er wel iets dat geen second placing heeft, maar wel op een tafel kan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:25 schreef Fivel het volgende:
Wat doen jullie met de tafels dan? Producten van actiekoppen? Ik vind zelf zo'n AGF veilingkist er mooi uit zien voor een AGF afdeling, beter dan een tafel.
Initiële actie vers is bij ons altijd heel weinig waardoor de bancarella's maandagochtend behoorlijk leeg liggen omdat dit pas maandag met de verslevering komt ipv het actieaflevermoment.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:56 schreef Wupgup het volgende:
Het zou prettiger zijn als ze alles aan initieel materiaal insturen wat nodig is in plaats van meer. Afgelopen week hadden we heel veel halfgevulde koppen aangezien maandag pas de rest kwam.
Hetzelfde bij ons. Wij krijgen op zondag vers met vaak wel wat vlees en zuivel. Maar pas maandag rond 11 uur komt de rest binnen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Initiële actie vers is bij ons altijd heel weinig waardoor de bancarella's maandagochtend behoorlijk leeg liggen omdat dit pas maandag met de verslevering komt ipv het actieaflevermoment.
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:05 schreef Fivel het volgende:
De agf veilingkist wordt landelijk uitgerold naar winkels met >1300 vierkante meter, automatisch. Winkels die kleiner zijn kunnen zich ook aanmelden, als ze de ruimte hebben.
quote:
Oh zal direct even kijken, is me ontgaan dan!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Stond vorige week of 2 weken geleden op Plaza.
Ze liggen op een sfinx bij onsquote:
Jep, kijk er naar uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:19 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Ze liggen op een sfinx bij ons(volgens mij was het geen lokale actie).
De veilingkisten zijn mooi trouwens, wij hebben zoiets al een paar maanden en het is echt veel beter dan fusten.
Zoveel nawerk.. Moet zeggen, heb al tijden geen container verwisseling meer gehad (* klopt afquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef einschtein het volgende:
Bij ons is er weer een containerverwisseld. Goeie labelnummer, goeie filiaal, verkeerde inhoud.
Vorige week dinsdag ook al.
Ja, weet gelukkig wel welke container van onze kant miste. Mjah, hele pakbon nakijken van wat er van die container niet klopt en hopen dat je extra voorraden maar tegenkomt tijdens het tellen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef Fivel het volgende:
[..]
Zoveel nawerk.. Moet zeggen, heb al tijden geen container verwisseling meer gehad (* klopt af.
Veel mensen vinden SSC maar niks, maar mijn ervaring is dat wanneer je je vraag duidelijk stelt met alle informatie die ze op HK nodig hebben je een antwoord terug krijgt waar je wat aan hebt. Zie veel ssc's voorbij komen van collega's zonder nasa nr, onduidelijke vragen. En wanneer ze een antwoord krijgen waar ze niks aan hebben, gaan ze zeuren. Tuurlijk je krijgt soms rare antwoorden, maar vaak ligt dit aan de formulering van je vraag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef einschtein het volgende:
Trouwens, week 45 mutatie pizza's waardoor het probleem met de niet passende dozen wordt opgelost.![]()
En ik kreeg de complimenten voor mijn SSC, had de maten en dergelijke erbij gezet. Was er die middag van het telefoontje zelf niet meer, dus kreeg het vandaag nog even via collega te horen.
Geen OZ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, weet gelukkig wel welke container van onze kant miste. Mjah, hele pakbon nakijken van wat er van die container niet klopt en hopen dat je extra voorraden maar tegenkomt tijdens het tellen.
Oh, dat het SSC mij adviseerde om een lokale prijs op sigaretten te gooien lag aan mijn onduidelijke vraagstelling. Vast.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef Fivel het volgende:
[..]
Veel mensen vinden SSC maar niks, maar mijn ervaring is dat wanneer je je vraag duidelijk stelt met alle informatie die ze op HK nodig hebben je een antwoord terug krijgt waar je wat aan hebt. Zie veel ssc's voorbij komen van collega's zonder nasa nr, onduidelijke vragen. En wanneer ze een antwoord krijgen waar ze niks aan hebben, gaan ze zeuren. Tuurlijk je krijgt soms rare antwoorden, maar vaak ligt dit aan de formulering van je vraag.
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, dat het SSC mij adviseerde om een lokale prijs op sigaretten te gooien lag aan mijn onduidelijke vraagstelling. Vast.
Klopt, maar dat betekent niet dat je geen bullshitantwoorden kan krijgen op goed (en vriendelijk) geformuleerde vragen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:40 schreef Fivel het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietMaar ik zie vaak genoeg ssc vragen voorbij komen die slecht geformuleerd zijn.
Ongetwijfeld, maar ik krijg ook regelmatig antwoorden van niets terwijl de vraag duidelijk is en de informatie beschikbaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef Fivel het volgende:
[..]
Veel mensen vinden SSC maar niks, maar mijn ervaring is dat wanneer je je vraag duidelijk stelt met alle informatie die ze op HK nodig hebben je een antwoord terug krijgt waar je wat aan hebt. Zie veel ssc's voorbij komen van collega's zonder nasa nr, onduidelijke vragen. En wanneer ze een antwoord krijgen waar ze niks aan hebben, gaan ze zeuren. Tuurlijk je krijgt soms rare antwoorden, maar vaak ligt dit aan de formulering van je vraag.
Eurootje kortingquote:
Gevalletje 'manco melden/voorraad plussen'. Zij kunnen ook niet traceten wat nou exact de inhoud van de container was, alleen wat het had moeten zijn. Maar daar hebben we niet veel aan.quote:
Hebben wij niet eens, ook niet nodig. Alleen TLVA's wat meer/duidelijker aanwezig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:31 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Is het bij jullie ook zo rustig bij de gastheer/vrouw? Bij ons heeft die persoon zeker 3/4e van de tijd niks te doen.
Wij hadden iemand extra om als gastvrouw te spelen, maar we hebben te bonusstand niet gehad en het bleek eigenlijk een beetje onnodig omdat de caissières prima in staat zijn om alles uit te leggen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:31 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Is het bij jullie ook zo rustig bij de gastheer/vrouw? Bij ons heeft die persoon zeker 3/4e van de tijd niks te doen.
Hier ook. En voor de niet-Nederlanders ligt we dit op de stand:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij hadden iemand extra om als gastvrouw te spelen, maar we hebben te bonusstand niet gehad en het bleek eigenlijk een beetje onnodig omdat de caissières prima in staat zijn om alles uit te leggen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hier ook. En voor de niet-Nederlanders ligt we dit op de stand:
[ afbeelding ]
Haha, dan zouden ze eens bij ons filliaal moeten komen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:31 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Ik zou het voor de zekerheid gewoon vragen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:04 schreef Emm16 het volgende:
Soms komen er weleens klanten met zo'n
medewerkerspasje. Moet ik hun dan ook een nieuwe bonuskaart geven?
Ja het is wel handig met pauze overnemen. ls het druk is of voor een zieke. Veel vragen komen er i.d.d. niet en de meeste klanten zijn na de uitleg van de cassiere tevreden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:31 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Die twee maten. Is dat niet gewoon omdat ze die collega willen weghebben? Te duur ofzo zekerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:15 schreef OudeBok het volgende:
Wew, een collega van me heeft een officiële waarschuwing gehad omdat ze 5 briefjes van ¤10,- meer in d'r la had dan toegestaan is. 20 ipv. 15.
Ze heeft dus een brief ontvangen en daarin staat dat er een gesprek is geweest, waarin de 'overtreding' is aangekaart en derhalve de brief ter bevestiging gestuurd is.
Ik heb d'r aangeraden vooral een verweerbrief in te dienen en vooral niet blind te ondertekenen voor akkoord met waarschuwing, maar slechts voor gezien (dus handtekening + gezien, niet akkoord), omdat er nooit een gesprek is geweest en de brief dus geen correcte inhoud heeft... Ook vreemd is dat het de ene keer geen probleem is dat er 5 briefjes van 10 meer in zitten, en de andere keer er een offi uit gaat. Er wordt een beetje met twee maten gemeten. En in het geval van 5 tientjes.. dat kan een keer gebeuren, bij sommige mensen wordt er nog voor 200 euro aan 50'jes en 20'jes gevonden en gebeurt er niks.
Ligt het aan mij of klinkt dit wat overdreven?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:15 schreef OudeBok het volgende:
Wew, een collega van me heeft een officiële waarschuwing gehad omdat ze 5 briefjes van ¤10,- meer in d'r la had dan toegestaan is. 20 ipv. 15.
Ze heeft dus een brief ontvangen en daarin staat dat er een gesprek is geweest, waarin de 'overtreding' is aangekaart en derhalve de brief ter bevestiging gestuurd is.
Ik heb d'r aangeraden vooral een verweerbrief in te dienen en vooral niet blind te ondertekenen voor akkoord met waarschuwing, maar slechts voor gezien (dus handtekening + gezien, niet akkoord), omdat er nooit een gesprek is geweest en de brief dus geen correcte inhoud heeft... Ook vreemd is dat het de ene keer geen probleem is dat er 5 briefjes van 10 meer in zitten, en de andere keer er een offi uit gaat. Er wordt een beetje met twee maten gemeten. En in het geval van 5 tientjes.. dat kan een keer gebeuren, bij sommige mensen wordt er nog voor 200 euro aan 50'jes en 20'jes gevonden en gebeurt er niks.
WIj hebben die een keer per vijf jaar ofzo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:02 schreef Questionmarks het volgende:
Integrale telling komt er weer aan
Wij hebben er de afgelopen vijf jaar twee gehad, maar wel binnen een jaar tijd.. Wel altijd lekker uren maken op zondag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:05 schreef exelletor het volgende:
WIj hebben die een keer per vijf jaar ofzo.
Ze is 16, die is niet te duur.. Zou dom zijn haar op zo'n manier weg te willen werken. Contract laten uitdienen (half jaar contract) is natuurlijk veel makkelijker en minder lullig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die twee maten. Is dat niet gewoon omdat ze die collega willen weghebben? Te duur ofzo zeker
Hoeveel tellingen hebben jullie zo gemiddeld per shift?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:17 schreef NJ het volgende:
Het is een kutklus, maar wel lekker voor je voorraadstanden.
Ah, dan ist niet logish nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:25 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ze is 16, die is niet te duur.. Zou dom zijn haar op zo'n manier weg te willen werken. Contract laten uitdienen (half jaar contract) is natuurlijk veel makkelijker en minder lullig.
Wij elk jaar weer geselecteerd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:03 schreef Ferry_76 het volgende:
Wij hebben er de afgelopen vijf jaar twee gehad, maar wel binnen een jaar tijd.. Wel altijd lekker uren maken op
Direct zulke conclusies trekken, he...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die twee maten. Is dat niet gewoon omdat ze die collega willen weghebben? Te duur ofzo zeker
Geen flauw idee meer wat het in mijn XL was. Inmiddels werk ik al een tijdje voor Albert.nl.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:40 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoeveel tellingen hebben jullie zo gemiddeld per shift?
Dat verschilt per dag en wie de shift leidt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:40 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoeveel tellingen hebben jullie zo gemiddeld per shift?
Dat laatste merken wij hier ook, hahahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat verschilt per dag en wie de shift leidt.
Het was als gokje bedoeldquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Direct zulke conclusies trekken, he...
Toeval, onbetrouwbare voorraden, te weinig tellingen..?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:49 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Wij elk jaar weer geselecteerd.
Dikke fissa.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:59 schreef mujentas het volgende:
Het zware tekort aan nieuwe bonuskaarten heeft AH netjes opgelost door welgeteld 1 doos te leveren vandaag![]()
Dat was het eerste wat ik zei tegen mn moeder toen ze met die nieuwe Bonuskaart aankwam. Die streepjescode schuurt er zo af. Snap niet dat dat diegene die het nieuwe ontwerp heeft goedgekeurd daar niet even op heeft gelet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:13 schreef UncleSam het volgende:
[ afbeelding ]
Zie:
Wat me ook opvalt aan die barcode, is dat ie 'opstaand' is. Als je met je vinger eroverheen gaat voel je het.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik zei tegen mn moeder toen ze met die nieuwe Bonuskaart aankwam. Die streepjescode schuurt er zo af. Snap niet dat dat diegene die het nieuwe ontwerp heeft goedgekeurd daar niet even op heeft gelet.
Zondag is alleen 100%. Niet na 20.00 of voor 07.00 extra.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:27 schreef d4v1d het volgende:
Wat ik mis in de OP, stel je werkt meer dan 12 uur in de week waaronder zondagavond, krijg je dan 100% + nog een avondtoeslag of enkel die 100%?
Bedanktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:28 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Zondag is alleen 100%. Niet na 20.00 of voor 07.00 extra.
Maar werk je dan ook na 20.00 uur (of zaterdag na 18.00)? Anders maakt het niet heel veel uit. Liever een goedkope die over zijn contracturen gaat, dan een dure kracht die uren laten werken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:31 schreef d4v1d het volgende:
Ik begin er wel steeds minder van te snappen
Vorige week mocht ik geen minuut langer dan 12 uur werken en nu geven ze vrolijk toestemming dat ik even 2,5 uur inval (en dus op 14,50 uitkom deze week) Mij hoor je er verder niet over, blijft wel raar natuurlijk.
Ik werkte maandag- en dinsdag avond van 19:15 - 22:15. Daar zou ik dan 33% en een deel 50% over moeten vangen toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:32 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Maar werk je dan ook na 20.00 uur (of zaterdag na 18.00)? Anders maakt het niet heel veel uit. Liever een goedkope die over zijn contracturen gaat, dan een dure kracht die uren laten werken.
Onze zaterdag was ook altijd ontzettend hectisch. Sinds het nieuwe spoorboekje van een paar weken terug is de hectiek compleet verdwenen. Er is een zondaglevering toegevoegd en de colli aantallen van de zaterdag zijn drastisch gedaald en de druk is dus ontzettend afgenomen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:25 schreef Emm16 het volgende:
Haha we hebben vandaag 0 bonuskaarten uitgedeeld
Het was best wel hectisch vandaag!
Misschien dat de OM daar iets mee doet bij het selecteren van filialen voor Q-tellingen. Donderdag hadden we bijvoorbeeld tijdens hb shift 's avonds 400 tellingen verricht en dan kwamen de tellingen van 's middags nog bij(vrc en bier/fris). Maar 300 op hb is wel redelijk voor ons filiaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat verschilt per dag en wie de shift leidt.
Hoe krijg je die aanbieding nou?quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:04 schreef donald500 het volgende:
En een eerste "persoonlijke" aanbieding binnen. 25% korting op alle "bubbels".
Nu drink ik nooit alcohol omdat ik in het verleden een operatie heb ondergaan waardoor ik nu niet meer goed tegen alcohol kan.
Maar er staat dus ook in, in het begin is het nog een algemene aanbieding omdat ze me nog beter moeten leren kennen.
En vanaf nu ontvang ik elke 2 weken een exclusieve deal.
Het zal mij benieuwen!
Tellingen verschilt bij ons, voor de rest een normale dag.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:14 schreef exelletor het volgende:
[..]
Misschien dat de OM daar iets mee doet bij het selecteren van filialen voor Q-tellingen. Donderdag hadden we bijvoorbeeld tijdens hb shift 's avonds 400 tellingen verricht en dan kwamen de tellingen van 's middags nog bij(vrc en bier/fris). Maar 300 op hb is wel redelijk voor ons filiaal.![]()
_
Acties opbouwen was wel aardig wat werk hier, ondanks de redelijke actierestanten(vers was bij ons zo goed als helemaal uitverkocht, lekker druk vanmiddag). Denk wel dat er ook een paar boze klanten waren - om vier uur was onze hele AGF afdeling zo goed als leeg.6
wij exact de helft.quote:Espresso's en 8 tv's gekregen, ben benieuwd hoe lang wij ermee doen.
AH vla is dat geen SRP artikel geworden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:09 schreef thethoryd het volgende:
Even voorstellen, ben vakkenvuller bij de AH in Assen.
Doe nu ruim 1,5 jaar zuivel (af en toe groente, panklaar etc.). Nou klaag ik vrij weinig, maar welke mongool heeft die nieuwe verpakking voor de AH vla bedacht!Nu kan je ze niet meer 6 tegelijk vullen.
Gewoon registreren voor die persoonlijke bonuskaart.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe krijg je die aanbieding nou?
Ik heb nog niks in mn mail.
Zit in een doos geschikt voor SRP ja, hier vullen we het echter niet zo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:28 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Tellingen verschilt bij ons, voor de rest een normale dag.
[..]
wij exact de helft.
[..]
AH vla is dat geen SRP artikel geworden.
Welkom!quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:09 schreef thethoryd het volgende:
Doe nu ruim 1,5 jaar zuivel (af en toe groente, panklaar etc.). Nou klaag ik vrij weinig, maar welke mongool heeft die nieuwe verpakking voor de AH vla bedacht!Nu kan je ze niet meer 6 tegelijk vullen. Nog een ergerpuntje; Die kleine teringtoetjes met de naam Gekleurde Bal. Die hebben een bovenkant die je absoluut niet kan stapelen, hele schap is elke keer een zooi
Nouja dat zijn mijn ergernissen van deze avond. Leuk om hier eens te posten.
Jawel, de AH en DH Vanillequote:[b]Op zondag 27 oktober 2013 02:28 schreef ikbenschipper[..]
AH vla is dat geen SRP artikel geworden.
Welkom! De XL in Assen, of?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:09 schreef thethoryd het volgende:
Doe nu ruim 1,5 jaar zuivel (af en toe groente, panklaar etc.). Nou klaag ik vrij weinig, maar welke mongool heeft die nieuwe verpakking voor de AH vla bedacht!Nu kan je ze niet meer 6 tegelijk vullen. Nog een ergerpuntje; Die kleine teringtoetjes met de naam Gekleurde Bal. Die hebben een bovenkant die je absoluut niet kan stapelen, hele schap is elke keer een zooi
Nouja dat zijn mijn ergernissen van deze avond. Leuk om hier eens te posten.
Ah, komt mij bekend voor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef OudeBok het volgende:
Wat een teringdag vandaag.
Concentratieboog van een ADHD'er, het humeur van de grootste mensenhater ooit en een verwardheid alsof ik kneiterstoned was. Ik heb geen ADHD, ben geen mensenhater, en was niet stoned, maar toch had ik last van al het bovengenoemde. Liep op de eigen afdeling al als een kip zonder kop rond, door in het begin op K5 ipv K4 te gaan zitten (ik had nog geteld), m'n band niet aan te krijgen (noodstop zat er op), m'n eigen scooter te zien als een vreemde scooter die erg op de mijne leek en erg mooi was, terwijl ik buiten de vuilniszakken stond te vervangen, sowieso heel veel vergeten (behalve wisselgeld te geven), brutale koters nu eindelijk dan weer wel aangepakt, en moest tot overmaat van ramp ook nog een begin maken met de fucking diepvries spiegelen. Ik weet niet wát voor kassaklusjes ik toen allemaal nog bedacht heb, maar het waren er genoeg om uiteindelijk tien minuten te spiegelen en voor de rest bezig te zijn met andere dingen (leidinggevende kassa van dat moment was wel erg blij dat ik kleine kutklusjes voor onze afdeling aan het bedenken was, i.p.v. op VK aan het helpen was, dat dan weer wel en leidinggevende verkoopklaar had niet eens door dat ik niet bij de diepvries bezig was.). Normaal vind ik een halfuurtje voor sluit spiegelen wel prima, maar vandaag... argh.
Echt, ik was zó blij toen de dag ten einde was. Nog nooit zo'n kutwerkdag gehad. Bah.
Sowieso zijn sommige producten best kut.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Welkom! De XL in Assen, of?
Je bedoeld die kindertoetjes met van die balletjes apart boven ze yoghurt enzo? Ja, erg lastig. 2 is toch wel de maximale hoogte.
Ja, de Breakers zijn altijd een mooie baggerzooi ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso zijn sommige producten best kut.
[ afbeelding ]
Die dingen krijg je niet netjes recht, staat hier ook nog eens heel dicht op elkaar..
Die SRP van sour cream, slagroom en crème fraische is ook een ramp. Klanten pakken al uit de onderste doos als de bovenste nog niet voledig leeg is. Gevolg: het staat onstabiel -> geen evenwicht -> flikkert om
Wat dacht je van de soepstengels... wat een drama is datquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso zijn sommige producten best kut.
[ afbeelding ]
Die dingen krijg je niet netjes recht, staat hier ook nog eens heel dicht op elkaar..
Die SRP van sour cream, slagroom en crème fraische is ook een ramp. Klanten pakken al uit de onderste doos als de bovenste nog niet voledig leeg is. Gevolg: het staat onstabiel -> geen evenwicht -> flikkert om
Soepstengels(die grote kartonnen pakken) vullen we gewoon vlak, kunnen ze ook niet omflikkeren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:59 schreef Paxcon het volgende:
Wat dacht je van de soepstengels... wat een drama is dat
Wij vullen niet eens SRP op vers.quote:Net zoals de SRP verpakkingen van de DZH Chocola/Vanille toetjes. Ook bagger. En nog een andere SRP verpakking waarvan ik zo 1, 2, 3 niet op de naam kom.
Hier ook niet hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:56 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij vullen niet eens SRP op vers.
Ik was de afgelopen week 24 uur gastvrouw, vrijwel niks te doen gehad. Gelukkig 2 avonden waardoor er genoeg te bedenken was. Kassa's schoonmaken, bloemen bestellen, boodschapjes wegbrengen enz.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:31 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Ja we bedoelen dus hetzelfde.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jawel, de AH en DH Vanille
Vla is beide SRP geworden. (Waarschijnlijk lees ik je reply verkeerd.)
Overigens is het inderdaad apart. Het past bij ons niet meer zo goed, ze hebben de SRP verpakkingen geen extra CM gegeven. Waardoor het allemaal erg krap is.
Was dat ook geen srp geworden....Al weet ik die niet zeker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je bedoeld die kindertoetjes met van die balletjes apart boven ze yoghurt enzo? Ja, erg lastig. 2 is toch wel de maximale hoogte.
De organisatie wil het!quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:56 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij vullen niet eens SRP op vers.
Wij hebben zo en zo maar een meter of zes aan eetzuivel en drie meter aan sappen(daar hoor je toch ook SRP te vullen?), dus er valt weinig SRP te vullen.quote:
Sappen niet dacht ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:15 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben zo en zo maar een meter of zes aan eetzuivel en drie meter aan sappen(daar hoor je toch ook SRP te vullen?), dus er valt weinig SRP te vullen.
Oh ja, maaltijden willen wij die Rustlers weleens SRP vullen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:18 schreef mujentas het volgende:
Was er bij de maaltijden geen srp geïntroduceert een paar weken terug?
diverse soorten AH vla horen ook in de 6 meter worp SRP. Sappen zit geen SRP nog zover ik weetquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:15 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben zo en zo maar een meter of zes aan eetzuivel en drie meter aan sappen(daar hoor je toch ook SRP te vullen?), dus er valt weinig SRP te vullen.
niet dat ik weetquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Sappen niet dacht ik.
Was er bij de maaltijden geen srp geïntroduceert een paar weken terug?
Deze toetjes vallen heel erg vaak omquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gekoelde sappen blijkbaar wel zie ik net, hij stond in ieder geval op de winkelkalender voor week 37, samen met houdbare zuivel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:28 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
diverse soorten AH vla horen ook in de 6 meter worp SRP. Sappen zit geen SRP nog zover ik weet
[..]
niet dat ik weet
Zal morgen als ik er aan denk eens de schets raadplegen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gekoelde sappen blijkbaar wel zie ik net, hij stond in ieder geval op de winkelkalender voor week 37, samen met houdbare zuivel.
Het zou zomaar kunnen dat SRP alleen in de hogere metrages is doorgevoerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:42 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Zal morgen als ik er aan denk eens de schets raadplegen.
Ben morgen ook super benieuwd naar alle nieuwe verpakkingen in het borrel assortiment. Morgen ga ik die zelf even bouwen want is eigen worp in een ZB4 meubel
Dat is 1 ding dat zeker is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Denk dat de meeste tijd in basis non-food gaat zitten, en met name in de lampjes
Lampjes mogen bij ons alleen door iemand met een HT gevuld worden. Werkt perfect, en wat krijg je nou helemaal aan lampjes binnen? Even op info scannen en 100% zeker in het goede vak wegzetten. Succes gegarandeerd, net overzichtelijk schap en correcte voorraadstandenquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat SRP alleen in de hogere metrages is doorgevoerd.
Er zijn in ieder geval een hoop mutaties/worpen komende week. Denk dat de meeste tijd in basis non-food gaat zitten, en met name in de lampjes
Ik snap nooit zo goed dat veel mensen niet het verschil zien tussen een grote en een kleine fitting.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:00 schreef joey_k het volgende:
[..]
Lampjes mogen bij ons alleen door iemand met een HT gevuld worden. Werkt perfect, en wat krijg je nou helemaal aan lampjes binnen? Even op info scannen en 100% zeker in het goede vak wegzetten. Succes gegarandeerd, net overzichtelijk schap en correcte voorraadstanden
"Aardbeien yoghurt"quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Deze toetjes vallen heel erg vaak om
[ afbeelding ]
Zou inderdaad wel vreemd zijn;quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Aardbeien yoghurt"
"- Met aardbeiensmaak"
Die tekst is wel handig hoor.
Maakt niet uit aan hoeveel. Bij wijze van spreken 10.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:57 schreef donald500 het volgende:
Iemand die weet aan hoeveel bonuspasjes (mvp en gewone) je de airmiles kan koppelen?
Is dit maximaal 2?
Kan de info nergens vinden op website.
Ze gaan bij ons naar de afprijstafel met een leuke korting.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:37 schreef Halldor het volgende:
Hoe gaan jullie om met uit assortiment artikelen?
Zo wel die door een WORP of mutatie er uit gaan als actie-artikelen die normaal geen assortiment zijn?
Wat is dus de effectiefste manier om hiervan af te komen?
Bij ons wordt de WORP op x-3 weken voorbereidt. Dat wil zeggen spullen die uit assortiment gaan afprijzen en bordje ophangen dat het artikel niet meer verkrijgbaar zal zijn. Als we tijdens de worp nog wat overhouden wordt dat verzameld en eens in de zoveel tijd laten we de Voedselbank langs komen die dan vervolgens alles mogen hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:37 schreef Halldor het volgende:
Zo wel die door een WORP of mutatie er uit gaan als actie-artikelen die normaal geen assortiment zijn?
DNAH-Stickers laten sowieso geen (deel van de) EAN-code zien. Maar op een collo lampen zit altijd een sticker met een code, bijvoorbeeld z54. Op de schapstickers hoef je alleen maar te zoeken naar z54. Net zo als bij de Olvarit zeg maar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed dat veel mensen niet het verschil zien tussen een grote en een kleine fitting.
Tegenwoordig staan de laatste 6 cijfers ook op de schapsticker en kun je aan de hand daarvan zien of het lampje er wel of niet hoort. Vroeger stond er op bijna alle stickers 'meer' en dan is het gemakkelijk om foutjes te maken.
Maar ze hoeven van mij niet zo nodig met een handterminal te gaan spelen, ze moeten gewoon doorgaan met vullen. Als iemand iets niet kan vinden dan is er altijd nog de teamleider die in de winkel loopt tijdens de shift.
Hier een week van tevoren uit assortiment kaartjes ophangen en een afprijssticker erop plakken. Je hebt wel eens een hoop restanten van sommige artikelen, maar over het algemeen valt het reuze mee. Restanten worden gepresenteerd op de afprijskop en het meeste raken we wel redelijk snel kwijt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij ons wordt de WORP op x-3 weken voorbereidt. Dat wil zeggen spullen die uit assortiment gaan afprijzen en bordje ophangen dat het artikel niet meer verkrijgbaar zal zijn. Als we tijdens de worp nog wat overhouden wordt dat verzameld en eens in de zoveel tijd laten we de Voedselbank langs komen die dan vervolgens alles mogen hebben.
Pas iemand van de Frieslandfoods over de vloer die al klaagde dat bijna niemand SRP vult, terwijl hun daar wel forse investeringen voor gedaan hebben.. Wij gebruiken het wel en we hebben er zelfs meer artikelen aan toegevoegd zoals de traytjes creme fraiche, maar bij sommige vakken kost het wel ruimte die we amper kunnen missen.quote:
Wij kregen nog wel eens te horen dat er dagen waren dat we te weinig telden, maar als ik tussen zaterdag- en woensdagavond een groot deel van de versafdeling tel, blijft er voor de rest van de week weinig over.. Ook restanten houdbaar worden aan het begin van de week gedaan. Bovendien is het vrijdag en zaterdag gewoonweg te druk om even een afdeling te gaan tellen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:14 schreef exelletor het volgende:
Misschien dat de OM daar iets mee doet bij het selecteren van filialen voor Q-tellingen. Donderdag hadden we bijvoorbeeld tijdens hb shift 's avonds 400 tellingen verricht en dan kwamen de tellingen van 's middags nog bij(vrc en bier/fris). Maar 300 op hb is wel redelijk voor ons filiaal.![]()
Volgens mij niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:14 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Was dat ook geen srp geworden....Al weet ik die niet zeker.
[..]
De organisatie wil het!
Ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Deze toetjes vallen heel erg vaak om
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderin, ja, onmogelijk om het SRP te vullen en onnodig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:24 schreef thethoryd het volgende:
Bij ons filiaal (1432 te Assen, niet de XL) staat de AH Vanille Vla helemaal onderaan en ook vrij diep, en daar boven de andere AH Vla's. Nou is dat vrijwel onmogelijk om praktisch SRP te vullenMaar we krijgen een compleet nieuwe indeling morgen, de sapjes etc worden verplaatst dus ik ben benieuwd.
Anderhalve week van te voren wordt bij ons (af en toe, als er iemand voor isquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:37 schreef Halldor het volgende:
Wij draaien ongeveer 2 week van te voren een lijst uit met artikelen die eruit gaan. Daar wordt dan een 'Dit artikel verdwijnt uit het assortiment'-kaartje voor gehangen en het artikel wordt afgeprijsd met 50%, wat ook wordt aangegeven bij het vak. Meestal wordt het artikel ook nog uitgesloten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:37 schreef Halldor het volgende:
In handboeken staat dat uitsluiten van producten die us gaan ongewenst is. Dit geldt ook voor een lokale prijs. Hiermee wordt de prognose negatief beïnvloed. Lokale prijs telt voor 100% mee in prognose, waar 35% sticker veel minder mee telt in de prognose. Zo kan je bijv. weer colli van een product binnenkrijgen, waar je graag van af wilt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij draaien ongeveer 2 week van te voren een lijst uit met artikelen die eruit gaan. Daar wordt dan een 'Dit artikel verdwijnt uit het assortiment'-kaartje voor gehangen en het artikel wordt afgeprijsd met 50%, wat ook wordt aangegeven bij het vak. Meestal wordt het artikel ook nog uitgesloten.
Wat overblijft gaat in onze 'molen', met allemaal US artikelen.
Als je je een beetje goed voorbereid hebt, kan dat prima.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
In de tentamenweek 24 uur werken (+10 toeslaguren). Wat een domme geldwolf ben ik eigenlijk ook
maar dat staat niet op het lampdoosje zelf? Als je ze dus uit je restanten haalt zitten ze dus los.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
DNAH-Stickers laten sowieso geen (deel van de) EAN-code zien. Maar op een collo lampen zit altijd een sticker met een code, bijvoorbeeld z54. Op de schapstickers hoef je alleen maar te zoeken naar z54. Net zo als bij de Olvarit zeg maar.
Hoe zie je dat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef d4v1d het volgende:
Zie wel net dat ik van 14:30 tot 15:00 ben betaald
Niemand die het bij ons een keer recht zet.quote:maar dat staat niet op het lampdoosje zelf? Als je ze dus uit je restanten haalt zitten ze dus los.
Ik heb wel een keer lampjes ongelooflijk verneukt. Aan t eind van mn shift en ik was moe.![]()
Staat als 12:00 - 18:00 op plaza. Mijn (quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:23 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?
[..]
Niemand die het bij ons een keer recht zet.
In principe moet de half uur pauze gewoon automatisch in R&R komen te staan, die zie je dan niet terug op plaza.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:25 schreef d4v1d het volgende:
Staat als 12:00 - 18:00 op plaza. Mijn (a)sm kennende zou die het dan neerzetten 12:00 14:30 en 15:00 18:00
Maargoed, net zo goed staat dat als onbetaalde pauze.Hopen dan maar
oh, nouja. Jammer danquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
In principe moet de half uur pauze gewoon automatisch in R&R komen te staan, die zie je dan niet terug op plaza.
Zo deed onze toenmalige (A)SM het. Hoe het nu wordt gedaan, weet ik niet eigenlijk. Ben eigenlijk helemaal geen bordjes met US tegen gekomen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:53 schreef Fivel het volgende:
[..]
In handboeken staat dat uitsluiten van producten die us gaan ongewenst is. Dit geldt ook voor een lokale prijs. Hiermee wordt de prognose negatief beïnvloed. Lokale prijs telt voor 100% mee in prognose, waar 35% sticker veel minder mee telt in de prognose. Zo kan je bijv. weer colli van een product binnenkrijgen, waar je graag van af wilt.
Wij deden het ook altijd met lokaal en kaartjes met cross uitprinten. Sinds paar weken werken we weer met blauwe kaartjes die eerder genoemd zijn en 35% sticker. We beginnen ook 3 weken voor de mutatie begint. Dus morgen worden de us lijsten van week 47 uitgeprint.
12-18 pakt R en R toch een half uur onbetaald pauze. Oh stond hierboven ook alquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Staat als 12:00 - 18:00 op plaza. Mijn (
asm kennende zou die het dan neerzetten 12:00 14:30 en 15:00 18:00
Maargoed, net zo goed staat dat als onbetaalde pauze.Hopen dan maar
Twee diensten op een dag? Jij hebt zin :p.quote:
Wij ook vrijdagavondquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef einschtein het volgende:
Begint goed. 1 sectie diepvrieskasten kaduuk. Ventilatoren bevroren door slecht weglopend water c.q. verstopte afvoer.
Altijd lachenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef einschtein het volgende:
Begint goed. 1 sectie diepvrieskasten kaduuk. Ventilatoren bevroren door slecht weglopend water c.q. verstopte afvoer.
Hangt er vanaf wanneer je de melding maakt en hoe druk ze het hebben. Een uitval krijgt altijd wel prioriteit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef Loll het volgende:
[..]
Altijd lachenhoe snel fixen ze zulk soort dingen eigenlijk?
Jeetje!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:37 schreef Questionmarks het volgende:
Onze AH is dicht ivm de storm, dak aan gort
Jeetje! Sterkte daar!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
jawel, glas barste in de kantine en iemand zat er net naar te kijken.... Ben benieuwd
Als het goed is krijgt alleen de laatst gescande kaart de Air Miles.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Deezertje het volgende:
Bij activatie ook gekozen voor een Air Miles kaart en krijg nu mailtje dat ze 'm opsturen. Blijkbaar dus wel gratis (normaal 2,50 euro). Dus als je een paar gratis Air Miles kaarten wilt... gewoon wat bonuskaarten random activeren!En bij de kassa voortaan gewoon je 8 bonuskaarten geven... al zullen ze er maar één scannen heb ik zo het idee.
Toevallig.quote:
Ik had om half 7 'ochtends opgemerkt dat kastverlichting uit was en de kasttemperatuur 0 graden was. Toen ik belde, zeiden ze dat er al een monteur onderweg was. Na een praatje met de monteur, kwam ik erachter dat de storing rond 5:30 bij hun binnen kwam. Ze zijn dus redelijk snel met reageren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef Loll het volgende:
[..]
Altijd lachenhoe snel fixen ze zulk soort dingen eigenlijk?
Oef, sterkte!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:37 schreef Questionmarks het volgende:
Hoe staat het er inmiddels mee?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:37 schreef Questionmarks het volgende:
Aangezien wij een koelinstallatie uit de prehistorie hebben wordt dit niet door Frimex op afstand gemonitored.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Toevallig.
[..]
Ik had om half 7 'ochtends opgemerkt dat kastverlichting uit was en de kasttemperatuur 0 graden was. Toen ik belde, zeiden ze dat er al een monteur onderweg was. Na een praatje met de monteur, kwam ik erachter dat de storing rond 5:30 bij hun binnen kwam. Ze zijn dus redelijk snel met reageren.
En wanneer komt de nieuwe winkel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef mujentas het volgende:
In de nieuwe winkel krijgen wij dit wel
Same here!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:22 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja hoor wij mogen weer aan de bak in december met een Q-Telling.
Volgend jaar gaan ze beginnen met bouwen. Zodra ze begonnen zijn kan het snel gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
En wanneer komt de nieuwe winkel?
Wij ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:22 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja hoor wij mogen weer aan de bak in december met een Q-Telling.
Tja dat weten we ieder jaar. de accountant wil dat het. Het voordeel ervan is dat je voorraden weer kloppen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ook een goed moment, zo'n 1.5 week voor de kerst
Maakt niet echt uit. Telling vindt buiten openingstijd plaats. Klanten hebben er geen last van en andere werkzaamheden lijden er niet onder. En inderdaad wat Ikbenschipper zegt: Daarnaast kloppen een week voor de kerst je voorraden weer, dus dat is ook goed voor de RE-besturing rond kerstquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ook een goed moment, zo'n 1.5 week voor de kerst
Ik kan mij voorstellen dat het een zekere planning en voorbereiding vergt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit. Telling vindt buiten openingstijd plaats. Klanten hebben er geen last van en andere werkzaamheden lijden er niet onder. En inderdaad wat Ikbenschipper zegt: Daarnaast kloppen een week voor de kerst je voorraden weer, dus dat is ook goed voor de RE-besturing rond kerst
Voorbereiding valt wel mee. In het verleden vulde wij op zaterdagavond na sluitingstijd alle restanten na. Deze werden vervolgens afgebalkt en de containers met restanten in het magazijn werden doormiddel van containerhoezen (die rode en blauwe) "verzegeld".quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat het een zekere planning en voorbereiding vergt.
Maar het is inderdaad wel lekker om de voorraden op te schonen. Doen wij nooit omdat te duur
Wat een gezelligheid. Dacht zelf aan een thema rond vlees in verband met de nieuwe WORP en de biefstukproeverij die binnenkort gepland staan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef Halldor het volgende:
Volgende week waarschijnlijk weer route 99
Klopt. Ik zag al in momo veel initieel voor deze week staan. Route 99 duurt twee weken. Daarna denk ik Sinterklaas thema, is dan 2,5 weken van te voren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef Halldor het volgende:
Volgende week waarschijnlijk weer route 99
En dan na Sinterklaas het Kerst-thema weer gevolgd door die knaagdierenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:30 schreef Fivel het volgende:
[..]
Klopt. Ik zag al in momo veel initieel voor deze week staan. Route 99 duurt twee weken. Daarna denk ik Sinterklaas thema, is dan 2,5 weken van te voren.
Week 47 twee worpen; groenteconserven en zuren en frituurvetten. Laatste tijd echt veel worpen. Normaal doet één persoon alle mutaties en prijswijzigingen, laatste maanden moet er altijd tweede persoon ingepland worden door de grote hoeveelheden wap.
Jep, helaas voorspelbaar. Keer wat anders zou verfrissend zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En dan na Sinterklaas het Kerst-thema weer gevolgd door die knaagdieren
Ligt het aan mij of hebben we dit jaar geen Joker-aanbiedingen gehad?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:41 schreef Fivel het volgende:
[..]
Jep, helaas voorspelbaar. Keer wat anders zou verfrissend zijn
Hmm, weet het niet meer zeker. Was dit niet altijd in het voorjaar? Ik dacht dat we dat dit jaar wel hebben gedaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of hebben we dit jaar geen Joker-aanbiedingen gehad?
Niet vrij vragen? Ik heb sowieso een weekend (welke ik morgen te weten kom) dat ik niet kan. Lekker ditquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Planning lijkt mij geen probleem; Decembermaand dus in principe geen vakanties/vrijvragen.
Staat in je CAO of contact (weet niet meer zeker welke). Het betekent niet dat je geen vrij kan krijgen, het betekent vooral dat ze het zonder reden kunnen weigeren. Heb meerdere malen meegemaakt dat iemand gedwongen ontslag nam omdat hij/zij echt vrij moest rond kerst.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet vrij vragen? Ik heb sowieso een weekend (welke ik morgen te weten kom) dat ik niet kan. Lekker dit
In principe kun je geen vrij krijgen in December in verband met de drukte. Uiteraard is er een verschil tussen het weekend van 14- en 15 december en het weekend van 21- en 22 december. Maar goed, ga even in overleg met je TL. Misschien kun je jouw weekend vrij krijgen als je bijvoorbeeld tijdens de kerstvakantie wat meer beschikbaar kunt zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet vrij vragen? Ik heb sowieso een weekend (welke ik morgen te weten kom) dat ik niet kan. Lekker dit
Zou om een weekend gaan, en 25 OF 26 december.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
In principe kun je geen vrij krijgen in December in verband met de drukte. Uiteraard is er een verschil tussen het weekend van 14- en 15 december en het weekend van 21- en 22 december. Maar goed, ga even in overleg met je TL. Misschien kun je jouw weekend vrij krijgen als je bijvoorbeeld tijdens de kerstvakantie wat meer beschikbaar kunt zijn.
Mocht het trouwens gaan om 5 december, dan kun je niet verplicht worden om op die avond na 18:00 uur door te werken. Zie de CAO, artikel 6 lid 6.
Volgens mij staat het op het vakantieformulier dat door de OR is goedgekeurd. In de CAO staat hier in ieder geval niets over, met uitzondering van 5 december.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
Staat in je CAO of contact (weet niet meer zeker welke). Het betekent niet dat je geen vrij kan krijgen, het betekent vooral dat ze het zonder reden kunnen weigeren. Heb meerdere malen meegemaakt dat iemand gedwongen ontslag nam omdat hij/zij echt vrij moest rond kerst.
quote:De werknemer kan niet tot het werken op zondag, Hemelvaartsdag of Eerste Kerstdag worden
verplicht.
25 december is 1e Kerstdag en dan zijn de winkels, inclusief logistiek en infrastructuur gesloten. Zie handboek op AH Plaza >> Evenementen >> Kerst.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zou om een weekend gaan, en 25 OF 26 december.
Voor de rest ben ik bereid om meer te werken in de vakantie.
Hmm ja klopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
25 december is 1e Kerstdag en dan zijn de winkels, inclusief logistiek en infrastructuur gesloten. Zie handboek op AH Plaza >> Evenementen >> Kerst.
Welk weekend wil je vrij hebben. Nogmaals: Een weekend begin of halverwege december zal niet zo spanned zijn. Het weekend voor Kerst is natuurlijk een stuk lastiger om vrij te krijgen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hmm ja klopt.
Er is hier dit jaar wel een andere AH open, maar wij niet idd. Bedenk ik me net.
Lijkt wel alsof alle filialen van de mensen uit de topic zijn geselecteerd voor de Q-tellingquote:
Ja, daar heb ik zojuist iemand over gewhatsappt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Welk weekend wil je vrij hebben. Nogmaals: Een weekend begin of halverwege december zal niet zo spanned zijn. Het weekend voor Kerst is natuurlijk een stuk lastiger om vrij te krijgen.
21-22 gaat lastig worden. Is 2 dagen voor Kerst.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik zojuist iemand over gewhatsappt.
Het is 14-15 of 21-22.
Ik zet er gewoon duidelijk bij dat ik de rest van de kerstvakantie, en ook 5 dec. in de avond ruim kan. Hopelijk lukt het danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
21-22 gaat lastig worden. Is 2 dagen voor Kerst.
Maar niet geschoten, is altijd mis.
Spreek gewoon vanavond je teamleider of roostermaker aan. Overleg met hem, gaat veel sneller en bereik je in dit geval meer mee dan via een vrijvraagformulier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zet er gewoon duidelijk bij dat ik de rest van de kerstvakantie, en ook 5 dec. in de avond ruim kan. Hopelijk lukt het dan
Succes!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:30 schreef Franknfurter het volgende:
Morgen mag ik voor het eerst alleen een dienst draaien. Versshift, dus niet heel moeilijk maar alsnog spannend.
Dus vanuit het UWV heb je geen recht op vakantiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:56 schreef donald500 het volgende:
Bij mij is ook nadrukkelijk gezegd bij het sollicitatiegesprek met de SM en ASM dat niemand in december vrij mag nemen, tenzij er ineens onverwachte omstandigheden zijn.
Alle vrijvragen voor december (hele maand zeiden ze tegen mij) zouden in principe afgekeurd worden.
Anyway, ik werk nu volgende week en die week daarop extra omdat ik van 24 nov - 28 nov naar Londen ga. En omdat ik op basis van Wajong-uitkering werk moet ik al mijn uren volmaken.
In januari/februari ga ik 2 weken op vakantie en dan moet ik daarna in 2 weken verplicht 48 uur werken anders korten ze mij van het UWV.
Ben benieuwd hoe ze dat inplannen, maar het is al toegezegd dat ze het doen gelukkig!
Soms haat ik die aangepaste regeltjes, maar beter werk (al is het nog maar voor zo weinig uur) dan de hele dag thuis zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |