Helemaal rechts staat:quote:
HOMAG2 en BHV zorg ik tegenwoordig voor dat de talenten ze al volgen. Zodat ik altijd voldoende BHVers heb die ook mogen openen en sluiten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Cursussen krijg je pas op het moment dat je wordt "aangenomen" als teamleider. Welke het precies zijn weet ik niet. Ik ben nog van de oude stijl. In ieder geval krijg je HOMAG 2 en FHV. Ze zijn verspreid over een jaar.
Beste advies wat ik je kan geven is om eens met je SM in gesprek te gaan over de mogelijkheden.
Ik las het van de week ook op twitter van iemand met een MVP-bonus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:13 schreef UncleSam het volgende:
Wat een faal weer die Bonuskaart, blijkt dat de inkt van de streepjescode gewoon loslaat van de kaart:
[ afbeelding ]
Zie:
https://twitter.com/bschoonenberg/status/393318571821907968
https://twitter.com/eelcowynia/status/393314751352422400
https://twitter.com/Haflam/status/393083743620972545
Moet niet, maar kan wel. De oude kaart is te gebruiken t/m eind december.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:24 schreef terrorsjaak het volgende:
Moeten we die nieuwe kaart uit de post nu al gebruiken?
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:13 schreef UncleSam het volgende:
Wat een faal weer die Bonuskaart, blijkt dat de inkt van de streepjescode gewoon loslaat van de kaart:
[ afbeelding ]
Zie:
https://twitter.com/bschoonenberg/status/393318571821907968
https://twitter.com/eelcowynia/status/393314751352422400
https://twitter.com/Haflam/status/393083743620972545
Of Albert Heijn zorgt gewoon voor goede Bonuskaarten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef OudeBok het volgende:
Of je doet een laagje plakband op de barcode plakken. Easy as that.
Dat is natuurlijk het belangrijkste. Ben echter bang dat ze geen fatsoenlijke uitrol gaan doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Of Albert Heijn zorgt gewoon voor goede Bonuskaarten?
Geen idee. Dat merk ik vanavond wel als ik thuis komquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:36 schreef donald500 het volgende:
Post met de welkomstdeals is binnen...nog meer mensen het al gehad met een geactiveerde bonuskaart?
Ik heb eerlijk gezegd nog niet gekeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:36 schreef donald500 het volgende:
Post met de welkomstdeals is binnen...nog meer mensen het al gehad met een geactiveerde bonuskaart?
Ben ik met je eens, maar waarschijnlijk weten ze het zelf nog niets eens hoe op te lossen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:56 schreef mujentas het volgende:
Ik mis trouwens in de dagelijkse bonuskaart update op Plaza hoe ze denken het tekort aan bonuskaarten zo snel mogelijk te verhelpen. Dat is nogal vrij essentiële informatie vind ik zo
Die staan op Plaza ergens in de handboeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:56 schreef SausDip het volgende:
Dan zit je dus niet zonder Steffris..;)
Inderdaad echt bagger dat de bonuskaarten overal (bijna) op zijn. Is echt een flinke faal. Ben wel benieuwd naar de aantallen die ze hebben verdeeld over de winkels.
Benadrukken dat een gekopierde kaart niet geldig is, is natuurlijk belangrijkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:56 schreef mujentas het volgende:
Ik mis trouwens in de dagelijkse bonuskaart update op Plaza hoe ze denken het tekort aan bonuskaarten zo snel mogelijk te verhelpen. Dat is nogal vrij essentiële informatie vind ik zo
Misschien moeten ze mensen die deze BLUNDERS (ik vind het niet eens meer fouten) maken eens de komende jaren geen bonus geven..... Beter is nog ls bedrijf van dit soort mensen afscheid te nemen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:37 schreef mujentas het volgende:
Verwachte uitgifte:
Week 43: 3.484.731
Week 44: 1.071.320
Week 45: 535.948
Week 46: 378.850
Totaal: 5470849 (9118 colli)
Aantal colli ontvangen
woensdag week 42: 6.214
Als alle 836 winkels vandaag nog een colli hebben ontvangen dan betekent dat een totale beschikbaarheid van 7050 colli, wat veel minder is dat de prognose en als de prognose aan is gehouden zou dat moeten betekenen dat er nog ~2000 colli moet zijn. Blijkbaar is dit er niet, dus is er met het produceren afgeweken van de prognose.
Wat een toevalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:11 schreef SteffrisAH het volgende:
Ik wilde vandaag aan de ASM gaan vragen wat de mogelijkheden zijn om TLVK te worden, maar hij riep me zelf al naar zijn kantoor en kwam met de vraag of ik dat wilde worden. Super natuurlijk en hij zou met de SM in gesprek gaan.
Voor deze week hadden ze verwacht dat 5.908 colli te verwerken. Die zijn uitgeleverd. Blijkbaar hebben ze - zoals gewoonlijk, zie andere acties zoals Hamsterweken - het succes onderschat voor de eerste week.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:37 schreef mujentas het volgende:
Verwachte uitgifte:
Week 43: 3.484.731
Week 44: 1.071.320
Week 45: 535.948
Week 46: 378.850
Totaal: 5470849 (9118 colli)
Aantal colli ontvangen
woensdag week 42: 6.214
Als alle 836 winkels vandaag nog een colli hebben ontvangen dan betekent dat een totale beschikbaarheid van 7050 colli, wat veel minder is dan de prognose en als de prognose aan is gehouden zou dat moeten betekenen dat er nog ~2000 colli moet zijn. Blijkbaar is dit er niet, dus is er met het produceren afgeweken van de prognose.
Ja, maar de colli's voor de komende weken hadden we eigenlijk al in huis moeten hebben (of in ieder geval beschikbaar in de keten), al is het alleen maar om een onverwacht hoge vraag op te vangen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Voor deze week hadden ze verwacht dat 5.908 colli te verwerken. Die zijn uitgeleverd. Blijkbaar hebben ze - zoals gewoonlijk, zie andere acties zoals Hamsterweken - het succes onderschat voor de eerste week.
Wij zien allemaal waar de fouten zijn gemaakt nu het HK nog. De voorraad voor 44,45,46 had al beschikbaar moeten zijn in de keten. Als die dat niet is is er dus gefaald.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Voor deze week hadden ze verwacht dat 5.908 colli te verwerken. Die zijn uitgeleverd. Blijkbaar hebben ze - zoals gewoonlijk, zie andere acties zoals Hamsterweken - het succes onderschat voor de eerste week.
Overigens vind ik het knap om 3.484.731 als verwachting te hebben. Dan is er dus iemand gaan rekenen en op basis van die berekening is geproduceerd. Beter hadden ze kunnen zeggen: In week 43: 3,5 mln., week 44: 1,2 mln, week 45: 600K, en week 46: 400K. Het lijkt alsof ze geen marge hebben genomen in het produceren. Een verwachting of schatten kan m.i. nooit een concreet getal als 3.484.731 zijn.
Daar heb je gelijk in. Maar blijkbaar is die 4000 colli nog niet beschikbaar of willen ze die nog niet beschikbaar maken in de keten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:13 schreef mujentas het volgende:
Maar wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen, als die 4000 colli in de keten beschikbaar was, zoals in de prognose is berekend, dan hadden deze geruimd kunnen worden naar de winkels en was er tijd om nieuwe kaarten te produceren zonder dat de klant hier hinder zou van ondervinden.
Worden deze nog steeds gemaakt? Ik heb al een behoorlijke tijd geen filmpje meer van de hoge heren in Zaandam gezien..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:13 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit zou je eigenlijk moeten stellen in een "Vraag het aan Sander/Cees/Alfred/En-andere-VP's-waar-ik-de-naam-niet-van-weet-Filmpjes".
Ohnee, dat kan niet. Vastgesteld onderwerp
De hoge heren zitten te huilen op kantoor dat ze het weer niet goed gedaan hebbenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Worden deze nog steeds gemaakt? Ik heb al een behoorlijke tijd geen filmpje meer van de hoge heren in Zaandam gezien..
Eenmalig project denk ik. TL's worden op Facebook opgeroepen om instructiefilmpjes te gaan maken van handboekproceduresquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Worden deze nog steeds gemaakt? Ik heb al een behoorlijke tijd geen filmpje meer van de hoge heren in Zaandam gezien..
Ik denk eerder dat iemand van het plebs van het hoofdkantoor zit te huilen en te vrezen voor zijn of haar baan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:24 schreef Halldor het volgende:
[..]
De hoge heren zitten te huilen op kantoor dat ze het weer niet goed gedaan hebben
Er zullen wederom harde woorden worden gesproken op het HK maar daar hebben wij in de winkels dan weer geen ene f*ck aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat iemand van het plebs van het hoofdkantoor zit te huilen en te vrezen voor zijn of haar baan.
Ik krijg altijd heel vele jeuk van de term "projectteam". Zo ook weer in dit geval.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:55 schreef mujentas het volgende:
Oooohhh, ze hebben een projectteam in het leven geroepen voor de nieuwe bonuskaart![]()
Er staat een update over de bonuskaart op Plaza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |